Zmiana miejsca rozpoczęcia gry 2176 7

O temacie

Autor Lord Benny

Zaczęty 31.03.2012 roku

Wyświetleń 2176

Odpowiedzi 7

Lord Benny

Lord Benny

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Jeśli gdzieś już jest odpowiedź na to pytanie to z góry przepraszam, ale szukam i nie potrafię nigdzie znaleźć.
Dotyczy to Gothic I.
Chcę by główny bohater po rozpoczęciu gry stał nie przy placu wymian tylko np. przy bramie starego obozu.
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Postuluję o warna dla tego pana, taki sam temat był nawet ostatnio pisany, nie mówiąc o kilkunastu innych razach. Co więcej jak dobrze pamiętam jest gdzieś o tym tutorial chociaż nie jestem pewien czy na tym forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lord Benny

Lord Benny

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Dobra, tylko jak to się robi?
Dopiero zaczynam więc nie bardzo się orientuję.

Cytuj
Postuluję o warna dla tego pana, taki sam temat był nawet ostatnio pisany, nie mówiąc o kilkunastu innych razach. Co więcej jak dobrze pamiętam jest gdzieś o tym tutorial chociaż nie jestem pewien czy na tym forum.
Ok, to podaj link, od 2 godzin szukam na tym i innych forach.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zaznacz startpoint i daj "M", możesz też po prostu usnąć poprzedni i dodać nowy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lord Benny

Lord Benny

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Jak mogę dodać nowy?
 

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Tak naprawdę to ja wczoraj miałem takie same pytanie ;d .
Odpowiem ci:
1. Włącz Spacera
2. Wczytaj np. NEWWORLD
3. Idź do wieży Xardasa i usuń STARTPOINT
4. Następnie znajdź miejsce, gdzie chcesz ustawić nowy STARTPOINT
5. Aby wstawić nowego STARTPOINTA:
- w oknie Objects znajdź i zaznacz "zCVobStartpoint"
- prawym przyciskiem myszy kliknij w miejsce gdzie chcesz ustawić spawn i wybierz "insert[CVobStartpoint]
- potem ustaw go sobie wedle swego uznania za pomocą M ;d
 

Lord Benny

Lord Benny

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Dzięki. Pomogło  :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry