Dwa pancerze o tym samym modelu a innej teksturze. 4604 14

O temacie

Autor SzewczenkoOne

Zaczęty 24.03.2012 roku

Wyświetleń 4604

Odpowiedzi 14

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Więc postanowiłem zrobić nowy pancerz do gry i szukając na forum znalazłem ten temat:

[ramka]http://themodders.org/index.php?/topic/6415-dwa-pancerze-o-tym-samym-modelu-a-innej-teksturze/[/ramka]
Ale niestety nie udało mi się to.Gdy zrobiłem wszystko wchodze go gry a tu wszyscy NPC noszą moją zbroje ale to nie wszystko ta zbroja jest wymieszana z tą co nosili przedtem wygląda to jakby nosili dwie zbroje.Może mi ktoś pomóc i wytłumaczyć cały proces po kolei bo chyba ten poradnik mi się już nie przyda.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bo silnik jest tak zrobiony ze BEZ edytowania ASC się to robi no cóż trafiłeś na chujowy tutorial ;d

w wszystkich teksturach zbroji masz na końcu V0.tga lub V0-c.tex
v0 to nic innego jak wersja lub wizualizacja 0

nową teksture robisz i zapisujesz z v1 na końcu

w skrypcie zbroi zostawiasz stary asc i wszystko.
Zmieniasz tylko
visual_skin                     =       0;z 0 na 1 bo tekstura w nazwie ma v1 ;)

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jak napisał Rafał, dodatkowo dopiszę że błąd jest spowodowany nie zarejstrowaniem w mds'ie twojej nowej zbroi. Otwórz plik humans.mds notatnikiem, na początku są wpisy "registermesh" - będziesz wiedział o co chodzi. Oczywiście taki mds trzeba skompilować, a to wymaga odpowiednich umiejętności.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie nic nie musisz wgrywać tylko tekstura ci jest do tego potrzebna. a tamtem ASC który zrobiłeś najlepiej wyjebać z gry ;)

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Avallach a mógłbyś mi wytłumaczyć jak zarejestrować tą zbroje ?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Avallach a mógłbyś mi wytłumaczyć jak zarejestrować tą zbroje ?
Wolisz w chuj więcej roboty czy usuniecie 1 pliku + zmiana nazwy drugiego pliku i nowy skrypt broni ;d

ale skoro chcesz to już mówie
1) wypakowujesz z paczkę animacjami (anims.vdf) wszystko
2) zmieniasz paczce rozszerzenie
3) pobierasz Gothic Soucer
4) otwierasz notatnikiem plik HUMANS.MDS
5) dopisujesz u góry
registerMesh ("moj.ASC")6) ładujesz mds do gothic Soucera i kompilujesz

jeśli chcesz się z tym bawić 30 min zamiast 5 twoja wola ;d

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Yyy teraz to już nic nie rozumiem
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Pieprzycie. Wiem w czym problem. Miałem to samo. Jak masz .asc swoje to masz wyszukać bitmap. Ale musisz popatrzeć które (jest ich chyba 3), bo ja np. w dwóch miejscach wpisałem teksturę i miałem "2w1".
 

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
A może mi ktoś WYTŁUMACZYĆ PO KOLEI JAK TO ZROBIĆ NAJŁATWIEJ !
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
No tak. Zrób nowy asc i wpisz tylko w pierwszym bitmap nazwę tekstury.tga
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
1) usuwasz to co zrobiłeś (skrypt zbroji i ASC)
2) zmieniasz nazwę tekstury (skopiuj całą nazwe oryginalnej tekstury tej zbroi) i zamień koniec nazwy z V0 na V1
3) skopiuj skrypt oryginalnej zbroi zmień instance i visual_skin daj na 1
4) zreparsuj skrypty
KONIEC

Jak byś napisał jaka to zbroja to mógł bym konkretniej napisać ;)

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Jest to zbroja palladyna a czy moglibyście mi powiedzieć czy ten filmik [ramka]
https://www.youtube.com/watch?v=vB0QGO5J0qo
[/ramka]
dobrze odzwierciedla cały proces tworzenia pancerza.
 

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Znów mam problem gdy robie tak jak ty mi poradziłeś RafalBudzis wyskakuje błąd syntax error 1
 

SzewczenkoOne

SzewczenkoOne

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Dobra już wszystko działa znalazłem dobry poradnik na tej stronce [ramka]http://www.trouble.pl/gothic/index.html[/ramka] jest też tam kilka tekstur.Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry