Przyzwana postać 3442 10

O temacie

Autor Paser

Zaczęty 18.03.2012 roku

Wyświetleń 3442

Odpowiedzi 10

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
A więc zrobiłem pierścień przyzywający postać, nic wielkiego stworzenie npc przy założeniu oraz jego usunięcie przy zdjęciu pierścienia.Wszystko poszło gładko, zreparsowałem skrypty, zakładam pierścień, postać się pojawia, próbuję ją zagadać a ona nic, bije ją a ona nie reaguje.Ta sama postać przyzwana komendą insert działa normalnie.
Proszę o szybką pomoc.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie wiem czy nie za wcześnie ale ODŚWIEŻAM.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Przyzwana postać
#2 2012-03-18, 20:54(Ostatnia zmiana: 2012-03-18, 21:40)
Tak, za wcześnie, sprawdź na gothic'u bez gmp. Z tego co słyszałem modderzy grający w gmp musza instalować gothic dwa razy bo gmp "przeszkadza" skryptom.

@Down też mu to mówiłem na GG już wczoraj, ale albo nie wie co to albo to nie to :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dodaj do postaci
start_aistate = ZS_CH_Hangaround;to ZS helperów wiec ma perce do dialogu

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie robiłem go sam, użyłem character helpera :D  .
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To mamy dalej zgadywać czy dasz w końcu skrypt NPC :P

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
JA nic w nim nie zmieniałem, to zwykły character helper, każdy ma jego skrypt.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Daj pod spawnnpc to B_StartotherRoutine (Instance, "START");
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Daj pod spawnnpc to B_StartotherRoutine (Instance, "START");
A niby skąd ma mieć rutyne start postać helpera ????

Jak już to daj
AI_StartState(C_NPC,ZS_FollowPC,1,"");

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Przyzwana postać
#10 2012-03-20, 14:53(Ostatnia zmiana: 2012-03-20, 14:53)
Yyy... Każdy NPC (oprócz Beziego) ma RTN_START_*. Dopiero potem ma np. RTN_HELP*(jeśli robi coś innego poza np. jedzeniem przez cały rok).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry