Nowinki ze świata Game-Artu 163839 294

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 1.03.2012 roku

Wyświetleń 163839

Odpowiedzi 294

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Fakt, ale to mimo tego smutne pierdolenie. Przed wersją 2.63 przy każdym newsie o Blenderze pytali się o B-Mesh, teraz już jest to mamy kolejny temat. Jak będą już porządne smooth groupy to zacznie się pierdolenie o braku innej funkcji która będzie znowu "tą jędyną aby dogonić komercyjne softy".
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Akurat smooth groups to ważna rzecz, szczególnie w game-arcie.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Oczywiście B-Mesh też, z chęcią dowiem się co jeszcze jest tak potrzebne jak już te smooth groupy zrobią.:lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Co to jest kurwa ten B mesh caly.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Nowinki ze świata Game-Artu
#84 2013-02-23, 22:04(Ostatnia zmiana: 2013-02-23, 22:12)
Fakt, ale to mimo tego smutne pierdolenie. Przed wersją 2.63 przy każdym newsie o Blenderze pytali się o B-Mesh, teraz już jest to mamy kolejny temat. Jak będą już porządne smooth groupy to zacznie się pierdolenie o braku innej funkcji która będzie znowu "tą jędyną aby dogonić komercyjne softy".
To nie jest smutne pierdolenie. Bez ułatwiających pracę modyfikatorów które są w maxie a nie ma w blenderze mogę sie obyć i nie będę szczególnie płakał. Ale nie ma opcji wg mnie podstawowej, która jest mi potrzebna do pracy i nie tylko jako ułatwienie. Aktualnie musze używać Maxa do exportu plików bo inaczej po prostu nie idzie tego zrobić prawidłowo.
Smutne pierdolenie jest takie, że nie wiesz jak bardzo niezbędne są smooth grupy a się wypowiadasz.
 

PIraT

PIraT

Użytkownicy
posty25
Propsy27
  • Użytkownicy

PIraT

Nowinki ze świata Game-Artu
#85 2013-02-23, 22:30(Ostatnia zmiana: 2013-02-23, 22:31)
Fakt, ale to mimo tego smutne pierdolenie. Przed wersją 2.63 przy każdym newsie o Blenderze pytali się o B-Mesh, teraz już jest to mamy kolejny temat. Jak będą już porządne smooth groupy to zacznie się pierdolenie o braku innej funkcji która będzie znowu "tą jędyną aby dogonić komercyjne softy".
To nie jest smutne pierdolenie. Bez ułatwiających pracę modyfikatorów które są w maxie a nie ma w blenderze mogę sie obyć i nie będę szczególnie płakał. Ale nie ma opcji wg mnie podstawowej, która jest mi potrzebna do pracy i nie tylko jako ułatwienie. Aktualnie musze używać Maxa do eksportu plików bo inaczej po prostu nie idzie tego zrobić prawidłowo.
Smutne pierdolenie jest takie, że nie wiesz jak bardzo niezbędne są smooth grupy a się wypowiadasz.

Zachowujesz sie jakby coś ci dzisaj nie wyszło ... :|

Zgadzam się, że smooth grupy to podstawa podstaw ;/ To praktycznie kompletnie eliminuje blendera w pracy.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zachowujesz sie jakby coś ci dzisaj nie wyszło ... :|
Nie przejmuje się, bo wiem, że jutro też będzie przejebany dzień.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie przejmuje się, bo wiem, że jutro też będzie przejebany dzień.
Czyżbyś wracał na studia?  :lol:
 
Elo

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Nowinki ze świata Game-Artu
#88 2013-02-24, 08:39(Ostatnia zmiana: 2013-02-24, 08:40)
Nie, po prostu zrobiłem sobie szybki review mojego skilla w teksturowaniu :lol:  I jestem dość zasmucony wynikiem
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Nowinki ze świata Game-Artu
#89 2013-02-25, 13:07(Ostatnia zmiana: 2013-02-25, 13:08)
Panowie możecie wytłumaczyć te cuda:

Substance in 3ds Max

https://www.youtube.com/watch?v=wOIxA02RZ4o


Ktoś z tego korzystał? To jest tylko dla predefiniowanych materiałót wbudowanych w Autodesk Mat. Libraly, czy można zmienić kompletnie wszystkie mapy? Bo z tego co widziałem, gość zmienił jedną mapę, a druga była kontrolowana. I wreszcie czy uważacie to za bajer dla leniwych, czy może za jakąś nowinkę w teksturowaniu. Pytam z czystej ciekawości, znalazłem w przerwie między renderowaniem nowej sceny.


I sorki z góry za dział, ale jakoś do offtopu mi to nie pasowało. (Chyba że się mylę  :lol:  )
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
UDK niedawno dostało wsparcie dla tego cholerstwa.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Nowinki ze świata Game-Artu
#91 2013-03-19, 19:10(Ostatnia zmiana: 2013-03-19, 19:29)
http://cintiq13hd.wacom.com/en
Wydaje mi się że dobry dział :D
Wyszedł nowy Wacom Cintq, ściślej po 12 ux,  22 i 24 HD nadszedł czas na 13 HD
:D
 


kazzmir
  • Gość
Bo event i training day brzmi tak uberpro :lol2:
I jeszcze ewangelista będzie, grubo. Ciekawe który, stawiam że Marek.

bedzie linda ewangelista?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Nowinki ze świata Game-Artu
#94 2013-04-11, 22:00(Ostatnia zmiana: 2013-04-11, 22:01)
Właśnie testuję Knald.
http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=119084
https://www.knaldtech.com
Taki podrasowany crazybump. Działa dobrze, szybko i mapki utworzone przez ten program wyglądają na pierwszy rzut oka bardzo fajnie.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Rzuć jakieś efekty ;d
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
lepsze ndo chyba, nie? ;p
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Nowinki ze świata Game-Artu
#97 2013-04-12, 14:56(Ostatnia zmiana: 2013-04-12, 14:56)
w nDo masz wygodę pracy, bo robisz od razu w sofcie i dodajesz co chcesz na bieżąco, bez potrzeby zapisywania, otwierania w innym sofcie a potem znowu importowania do psa.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Nowinki ze świata Game-Artu
#99 2013-04-12, 15:14(Ostatnia zmiana: 2013-04-12, 15:23)
A czy ndo wypala równocześnie AO, convecity, concavity i heighmapę z normalki? W dodatku ten program robi to bardzo szybko. Testy wrzucę później  :wink:

A i można importować obj własne. Teselacja jest wyświetlana w czasie rzeczywistym. Program wypala też sam AO z LP.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry