Nowinki ze świata Game-Artu 163833 294

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 1.03.2012 roku

Wyświetleń 163833

Odpowiedzi 294

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Nowinki ze świata Game-Artu
#40 2012-05-06, 12:02(Ostatnia zmiana: 2012-05-06, 12:03)
mimo to ten nowy 'silnik' obslugujący pędzle nadal ssie.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy tylko ja jestem dziwny i używam 2.6...?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
To zmień na 2.8, opłaca się  :ok:

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie opłacało się. Co prawda ma dużo więcej więcej opcji ustawień pędzli, ale teraz nie działa mi w tablecie nacisk... No i wywala błąd przy imporcie niektórych plików, to znaczy wywala mi przy jednym pliku jpg, nie wiem dlaczego, ale inne działają.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Kraków? Ni ma chuja, idę. Ktoś jeszcze się wybiera?
 
makin' bacon

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zobacze, może, bo i tak musze zobaczyc sie z Drago.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Za daleko, zbyt mało atrakcji. Nie ma czegoś bliżej Poznania?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Nowinki ze świata Game-Artu
#48 2012-05-25, 00:53(Ostatnia zmiana: 2012-05-25, 01:08)
W poniedziałek 21 maja, Reality Pump udostępniła wersję beta swojego nowego silnika GRACE2, nad którym pracuje od ponad 2 lat. Aktualnie dostępne są platformy PC/Windows i Mac, jak również iOS i Android.

Każdy może zarejestrować się na stronie, za darmo ściągnąć SDK i wykorzystać je do tworzenia niekomercyjnych gier i innych produkcji. Dostępna jest wersja GRACE2 oraz GRACE2 mobile.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.grace2engine.com
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
A jednak jest chuj. Pisząc tamtego posta nie pamiętalem ze 31 będę w pieninach :/
 
makin' bacon

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Nowinki ze świata Game-Artu
#50 2012-05-25, 10:56(Ostatnia zmiana: 2012-05-25, 11:00)
Cytat: Fartuess#msgote author=Fartuess #msgote author=Fartuess
Za daleko, zbyt mało atrakcji. Nie ma czegoś bliżej Poznania?

Największe i najlepsze eventy właśnie się skończyły lub trwają, reszta ciekawszych będzie w drugiej połowie roku. Game Day w Sosnowcu już się odbył, teraz trwa Digital Dragons w Krakowie. Zjazd Twórców Gier pewnie jak zawsze odbędzie się we wrześniu, jednak teraz jeszcze nie mają oficjalnie  podane czasu i miejsca (Prawdopodobnie Łódź lub Warszawa). WGK: Krajowa Konferencja Wytwarzania Gier Komputerowych odbędzie się w Gdańsku w dniach 31 sierpnia - 2 września ( droga rejestracja 200zł, ale dużo gadżetów się dostaje). I na koniec został Szczecin Game Show tu kompletnie nie mam pojęcia kiedy się odbędzie.

edit:

Odbyło się jeszcze IGK w Siedlcach, ale to dość specyficzna impreza.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Blender 2.64 RC2 wydany, download, changelog
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Nowinki ze świata Game-Artu
#53 2012-11-10, 22:53(Ostatnia zmiana: 2012-11-10, 22:53)
http://www.polycount.com/forum/showthread.php?p=1571916
Gościu montuje fajny plugin, jak zrobi smooth grupy i cage to jestem  jego wielbicielem :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Nowinki ze świata Game-Artu
#54 2012-11-25, 23:12(Ostatnia zmiana: 2012-11-25, 23:15)

http://www.kickstart...rt-image-editor

Cytuj
Ormr (ze staronordyjskiego smok lub wąż, stąd logo programu),  powstaje dla Windowsa i OS X. Od konkurencji odróżniać go ma przede  wszystkim możliwość powrotu do dowolnego punktu na osi czasu edycji i  zmiana parametrów. Na filmie widać, że prototypowa aplikacja ma połączyć  zalety pracy na warstwach z podejściem reprezentowanym przez edytory  oparte na węzłach (na przykład wtyczka Filter Forge dla Photoshopa).  Chodzi o to, żeby nie trzeba było dwa razy wykonywać tej samej czynności  i żeby zawsze była możliwość zmodyfikowania czegoś, co zrobiliśmy kilka  kroków wcześniej, jeśli okaże się, że to jednak nie był dobry pomysł — a  to się zdarza bardzo często przy projektowaniu grafiki na potrzeby  stron czy gier, gdzie celują twórcy Ormra.

 
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Szczerze mówiąc to photoshopa można używać w "niedestruktywny" sposób, czyli taki by móc się modyfikować parametry tego co się wcześniej użyło. Prawie zawsze jest sposób na zorganizowanie sobie wszystkiego tak by móc potem modyfikować parametry swobodnie.

Ale sama inicjatywa z programikiem fajna. Zawsze wygodniej mieć możliwość edycji wszystkich parametrów w dowolnym momencie bez dodatkowego nakładu pracy na ustawianie wszystkiego w ten sposób by móc potem swobodnie reparametryzować.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wybaczcie dubla, ale mam kolejnego newsa.
Source - Link
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Nowinki ze świata Game-Artu
#58 2012-11-29, 10:22(Ostatnia zmiana: 2012-11-29, 10:30)
Czemu na większości plakatów są błędy ortograficzne i typograficzne? :(  Nie mówiąc już o dziwnych zapożyczeniach...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Nowinki ze świata Game-Artu
#59 2012-11-29, 13:20(Ostatnia zmiana: 2012-11-29, 13:21)
Bo event i training day brzmi tak uberpro :lol2:
I jeszcze ewangelista będzie, grubo. Ciekawe który, stawiam że Marek.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry