Pakiety skryptów do G1 2301 3

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 16.02.2012 roku

Wyświetleń 2301

Odpowiedzi 3

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Pakiety skryptów do G1
2012-02-16, 15:06(Ostatnia zmiana: 2012-02-16, 15:08)
Czy istnieją pakiety skryptów do G1 w stylu: Ikariusa(prócz niego) i lego
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Do G1 nie ma LeGo, obeznie pracuję nad przeniesieniem LeGo do gothic 1 ale nie wszystko się da (no może inaczej nie wszystko potrawię) kilka rzeczy już działa i niedługo powinienem coś udostępnić.

Do g1 jedynm pakietem jest ikarus (wliczam w ikarusa hookengine oraz floats)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Pakiety skryptów do G1
#2 2012-02-16, 15:21(Ostatnia zmiana: 2012-02-16, 15:59)
RafałBudzis chyba zrobił jakiś swój pakiecik funkcji wysokiego poziomu (tzn robiących proste rzeczy i nie ingerujących w działanie silnika, w przeciwieństwie do mnóstwa skomplikowanych funkcji niskiego poziomu na których opiera się Ikarus/LeGo). Są to jakieś gotowe skryptowe gadżeciki do wstawienia do gry.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Avallach miał na myśli mój mod a zarazem pakiet skryptów "Budzis Skrypt Mod".
Tutaj pobierzesz wszystkie skrypty modyfikacji ;)
http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html

P.S. Napisałem bo pytał na PW


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry