Błąd parsowania- MIS_Kojak_Mięso 3309 6

O temacie

Autor Areczek1510

Zaczęty 9.02.2012 roku

Wyświetleń 3309

Odpowiedzi 6

Areczek1510

Areczek1510

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Macie skrypt. Już kasowałem różne linijki itd. Jestem początkujący, ale robię już voby, postacie, waypointy. Został dialog+quest. Opornie;/

BŁĄD WYSKASUJĄCY TO:

U:PAR: Redefinded identifier: MIS_KOJAK_MIĘSO* (line 379/ 380/ 381/ 382)

*dodam że zamiast MIĘSO wyskakuje MIDSO ale to chyba wytwór spacera


//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Kojak_EXIT(C_INFO)
{
npc             = GRD_8000_Kojak;
nr              = 999;
condition = DIA_Kojak_EXIT_Condition;
information = DIA_Kojak_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = KONIEC;
};

FUNC INT DIA_Kojak_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Kojak_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Kojak_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_8000_Kojak;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Kojak_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Kojak_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = Witaj! Kim jesteś ?;
};

FUNC INT DIA_Kojak_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Kojak_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO1_15_01); //Witaj! Kim jesteś ?
    AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO1_15_02); //Nazywam się Kojak. Dawny władca Górniczej Doliny.
    AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO1_03_03); //Miło mi Ciebie poznać. Ale co ty tu właściwie robisz?
    AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO1_15_04); //Pomagam żółtodziobom takim jak Ty!
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Kojak_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_8000_Kojak;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Kojak_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Kojak_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = W czym możesz mi pomóc?;
};

FUNC INT DIA_Kojak_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Kojak_HELLO1))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Kojak_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO2_15_02); //W czym możesz mi pomóc?
    AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO2_03_03); //Mogę dać Ci trochę zarobić jeśli chcesz.
    AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO2_15_04); //Świetnie. Kogo mam zabić?
    AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO2_03_05); //Górnicza dolina to nie Khorinis. Nie wejdziesz nocą do domu i pchniesz kogoś sztyletem.
    AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO2_03_06); //Tu każdy śpi z jednym oiem otwartym. Na początek przynieś mi 3 sztuki surowego mięsa.
    AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO2_15_07); //Dobrze. Wrócę niedługo.
    MIS_kojak_mieso = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (CH1_kojak_mieso, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (CH1_kojak_mieso, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                    (CH1_kojak_mieso,Kojak potrzebuje 3 sztuk surowego mięsa.);
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Kojak_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = GRD_8000_Kojak;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Kojak_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Kojak_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = Zdobyłem surowe mięso.;
};

FUNC INT DIA_Kojak_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=3)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Kojak_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,DIA_Kojak_HELLO3_15_01); //Zdobyłem surowe mięso.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 3);
    B_LogEntry                     (CH1_kojak_mieso,Przyniosłem Kojakowi 3 sztuki surowego mięsa.);
    Log_SetTopicStatus       (CH1_kojak_mieso, LOG_SUCCESS);
    MIS_kojak_mieso = LOG_SUCCESS;
    AI_UseItem (self, ItFoMuttonRaw);

    B_GiveXP (100);
    AI_Output (self, other ,DIA_Kojak_HELLO3_03_02); //Należy Ci się obiecana zapłata. 50 bryłek powinno wystarczyć.
   
    CreateInvItems (self, ItMiNugget, 50);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 50);
};

Chodzi o te linijki

MIS_kojak_mieso = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (CH1_kojak_mieso, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (CH1_kojak_mieso, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                    (CH1_kojak_mieso,Kojak potrzebuje 3 sztuk surowego mięsa.);
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wklej dokładną, pełną treść błędu. Jeśli będzie podana konkretna linijka, znajdź ją w skrypcie i dodatkowo oznacz żeby wszyscy od razu wiedzieli o którą chodzi. Do wstawiania skryptu używaj tagów [ code ].

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Zmienna MIS_kojak_mieso jest prawdopodobnie niezadeklarowana. Możliwe też, że jest zupełnie zbędna.
 

Areczek1510

Areczek1510

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Zmienna MIS_kojak_mieso jest prawdopodobnie niezadeklarowana. Możliwe też, że jest zupełnie zbędna.

czyli usunąć tę linijkę?

PS. poprawiłem posta.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wygląda na to że masz w takim razie dwa podobne błędy, jeden dotyczący CH1_kojak_mieso, a drugi MIS_kojak_mieso. Czy treści obu błędów są na pewno takie same? Gdziekolwiek masz MIS_KOJAK_MIĘSO, zamień to na MIS_KOJAK_MIESO.  Nie powinno używać się specyficznych znaków poza stringami (czyli tekstem otoczonym cudzysłowem).

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Tego typu zmienne chyba się zwykle umieszczało w story_globals.d - zajrzyj do tego pliku
 

Areczek1510

Areczek1510

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Tego typu zmienne chyba się zwykle umieszczało w story_globals.d - zajrzyj do tego pliku

Dziękuję Wam wszystkim. Tak Zysk masz rację. Trzeba było sprawdzić story-globals.d (został mi tam plik ze wcześniejszego [nieudanego] dialogu tej postaci. Skasowałem all i dałem nową o nazwie:

var int MIS_KOJAK_MIESO;
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry