Przedmiot działający jak czar przemiany 3413 6

O temacie

Autor Skrypter Naczelny

Zaczęty 5.02.2012 roku

Wyświetleń 3413

Odpowiedzi 6

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czy da się zrobić coś takiego, że jak zjesz np. Jabłko, to się zmieniasz w Zombie?

Jak tak to proszę o napisanie w jaki sposób.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niestety czary przemiany są zaprogramowane bezpośrednio w silniku. Za pomocą skryptów da się tworzyć przemiany w ciała bazujące na tym samym szkielecie, czyli innych ludzi lub szkielety. Z zombie sprawa jest specyficzna, ciała są chyba kompatybilne, ale szkielety już nie. Tak więc mógłbyś zrobić żarcie nakładające teksturę zombie, a ewentualnie nawet odgłosy, ale animacje by pozostały.

sahari

sahari

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy
ale przecież są czary typu przemiana w jakiegoś potwora więc przemiane w zombie też by chyba dało rade, ale byłoby to odwracalne
 


Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A żarcie przemiany w człowieka?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
A żarcie przemiany w człowieka?
Za pomocą skryptów da się tworzyć przemiany w ciała bazujące na tym samym szkielecie, czyli innych ludzi
Tak, da się. Po prostu używasz takiej samej funkcji nadającej wygląd jaka jest w skrypcie tego npc, na przykład:
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 9, 0, "Hum_Head_Pony", FACE_N_Player, 0, NO_ARMOR);Pamiętaj że jeśli ustawisz żeby była zbroja (ostatni argument) to przemieniany naprawdę ją otrzyma.

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry