Nie wiem, co zrobiłem nie tak, ale podsumujmy:
Kawałek skryptu NPC obrazującego rutyny:
daily_routine = Rtn_start_2000;
};
FUNC VOID Rtn_start_2000 ()
{
TA_Boss (00,00,24,00,"OW_PATH_1_17_3");
};
func void Rtn_start_2000_1 ()
{
TA_Stay (00,00,24,00,"SMIETNIK");
};
A tu kawałek skryptu dialogu obrazującego przebieg zmian:
Npc_ExchangeRoutine (self, "Rtn_start_2000_1");
AI_Teleport (self,"SMIETNIK");
AI_StopProcessInfos (other);
self.attribute[ATR_HITPOINTS] -=self.attribute[ATR_HITPOINTS];
Wld_InsertNpc (NON_2001_Leon,"OW_PATH_1");
W każdym razie nie mam bladego pojęcia, dlaczego to nie chodzi.
@up
Napisałem trochę za szybko, już sprawdzam.