Jak wyciągnąć z modu skrypty i modele 3ds? 2848 8

O temacie

Autor Diego456PL

Zaczęty 8.01.2012 roku

Wyświetleń 2848

Odpowiedzi 8

Diego456PL

Diego456PL

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam. Jestem nowy na forum. Mam pytanie. Zainstalowałem sobie mod Juran i tam jest taka fajna Katana. Chciałem sobie dodać ją do Gothic'a 2 na moim kompie. Wiecie może jak to zrobić? Słyszałem coś o Gothic Sourcer ale nie wiem jak się tym obsługuje.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wypakować zawartość paczki .mod dla modeli (skompilowanych) a dla skryptów zdekompilować skrypty gothicsoucerem, ale nie uważasz że kradzież czyjeś pracy nie jest fajna?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Diego456PL

Diego456PL

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Wypakować zawartość paczki .mod dla modeli (skompilowanych) a dla skryptów zdekompilować skrypty gothicsoucerem, ale nie uważasz że kradzież czyjeś pracy nie jest fajna?
Wiem, ale sam nie zrobi sobie katany bo nie umiem. Wiem, że mogę się nauczyć ale bym miał za dużo na głowie. A z tymi modelami mógłbyś mi szczegółowo wytłumaczyć?
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
GoMan'em wypakowujesz paczkę ".mod" tam powinien być model 3D który musisz dać do _Work\Data\Meshes\Compiled albo
_Work\Data\Meshes\Weapons (Nie pamiętam) a skrypt do _Work\Data\Scripts\Items. Mogę się mylić, jeśli tak proszę mnie poprawić.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie wypakujesz sobie skryptu GoManem, bo w paczkach z modem nie ma ich w nieskompilowanych wersjach (.d). Są jedynie skompilowane w pliku gothic.dat, musiałbyś zdekompilować Gothic Sourcerem. Szybciej i wygodniej byłoby już napisać własny skrypt.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ja też "kradnę", bo niektóre modele są ciekawe i mi się wizualnie podobają, ale nie udostępniam innym - tylko robię jakby taką modyfikację dla siebie. Ja wyciągam Gomanem teksturę i zapisuję w tga, model też gomanem, ale importuję do 3DS MAX i przez kerraxa, a skrypt piszę sam. Więc jeżeli to wyciągam to naruszam trochę prawa autorskie, ale nikt na tym nie cierpi.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Nie wypakujesz sobie skryptu GoManem, bo w paczkach z modem nie ma ich w nieskompilowanych wersjach (.d). Są jedynie skompilowane w pliku gothic.dat, musiałbyś zdekompilować Gothic Sourcerem. Szybciej i wygodniej byłoby już napisać własny skrypt.
Przepraszam za błąd, na szybko pisałem. Też sądzę że lepiej pisać własny skrypt, jakby co ja nie "kradnę" czyichś prac.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Przepraszam za błąd, na szybko pisałem. Też sądzę że lepiej pisać własny skrypt, jakby co ja nie "kradnę" czyichś prac.
Pożyczasz i nie oddajesz :ok:
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie ma co oddawać, to kopia. Mój błąd, nie kradzież - plagiat.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry