Robiłem sobie skrypt, w którym dostaje się +*% do walki bronią, ale wyskakuje mi błąd Expected '{' (line 220).
Oto skrypt:
func void B_TEST (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ReadyWeapon;
var int Percent;
ReadyWeapon = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
if ( Npc_IsPlayer(hero))
{
if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_SWD) || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_AXE) && (Percent == 0) // linia 220
{
Percent += 1;
}
else if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_SWD) || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_AXE) && (Percent >= 25)
{
B_AddFightSkill (hero, NPC_TALENT_1H, 1);
Print (Walka bronią jednoręczną + 1%);
};
if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_2HD_SWD) || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_2HD_AXE) && (Percent == 0)
{
Percent += 1;
}
else if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_2HD_SWD) || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_2HD_AXE) && (Percent >= 25)
{
B_AddFightSkill (hero, NPC_TALENT_2H, 1);
Print (Walka bronią dwuręczną + 1%);
};
if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_BOW)/* || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_AXE)*/ && (Percent == 0)
{
Percent += 1;
}
else if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_BOW)/* || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_AXE)*/ && (Percent >= 25)
{
B_AddFightSkill (hero, NPC_TALENT_BOW, 1);
Print (Walka łukiem + 1%);
};
if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_CROSSBOW)/* || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_AXE)*/ && (Percent == 0)
{
Percent += 1;
}
else if (ReadyWeapon.flags) == ITEM_CROSSBOW)/* || (ReadyWeapon.flags) == ITEM_AXE)*/ && (Percent >= 25)
{
B_AddFightSkill (hero, NPC_TALENT_CROSSBOW, 1);
Print (Walka kuszą + 1%);
};
};
};
Jest zapisany w B_AssessDamage.d i ma B_TEST (other, self);
zapisane.
Wyskakuje mi ten błąd, a nie widzę żadnego błędu. Co jest nie tak? Jak dopisuję {
przed if
, to znowu jest błąd, że ta {
jest niepotrzebna...