Jako że polaking wywalił treść swoich postów, czuję się zobowiązany dać jednak działający przykład.
Najpierw znajdź i otwórz plik:
Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\AI\ZS_Human\ZS_ReactToDamage.d
Po fragmencie:
func void ZS_ReactToDamage ()
{
Dopisz:
if (Npc_HasReadiedWeapon(other)) {
var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon(other);
if (weapon.flags == ITEM_SWD) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_SWD.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_AXE) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_AXE.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_2HD_SWD) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_2HD_SWD.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_2HD_AXE) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_2HD_AXE.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_BOW) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_BOW.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_CROSSBOW) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_CROSSBOW.mds", 1000); }; };
Polaking, taki skrypt który ci dałeś tak jak napisałem nie mógł nic robić. Nie ma nawet co dyskutować o jego treści skoro nie napisałeś żeby dopisać wywołanie go do ZS_ReactToDamage czy podpiąć pod perc_assessdamage (o żadnej z tych rzeczy nie wspomniałeś).
Pisałeś że potrafisz pisać mds'y, overlaye pisze się tak samo, tylko że umieszczasz w nich tylko to co chcesz tymczasowo zastępować. Możesz wzorować się na gotowych.