Animacje śmierci w zależności od użytej broni 5796 15

O temacie

Autor sahari

Zaczęty 23.12.2011 roku

Wyświetleń 5796

Odpowiedzi 15

sahari

sahari

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy
tak jak w temacie, chciałbym zrobić różne animacje dedów w zależności od użytej broni czyli np: użyje Topora to koleś dednie inaczej, kuszy inaczej. Animki już mam, umiem pisać mdsy, tylko wiem że trzeba zrobić coś jeszcze i tego właśnie nie umiem:P
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Możesz w funkcji wyzwalanej przy trafieniu (patrz tutoriale o magicznych broniach) dodać polecenie nakładania overlaymds'a na trafioną osobę, zależnego od rodzaju wykorzystanej przez agresora broni. Te overlaye miałyby podmienione odpowiednio tylko animacje śmierci.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
t0
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Przecież właśnie o tym napisałem :|
I nie chodzi o całe MDS'y (bo raz, że nie jest wcale tak łatwo je podmienić w trakcie gry, a dwa że to ogólnie bez sensu), tylko o overlay mds'y, osobne dla każdego efektu.


//edit:
Napisz mi proszę co ma według ciebie robić ten skrypt. Bo ja cię zapewniam że po pierwsze, potrzebne jest tylko jedno polecenie, a to co ty dałeś wklejone gdzieś do skryptów, nie miałoby żadnego efektu. Naprawdę próbujesz przyszpanować czymś na czym się nie znasz.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
t0
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zapewniam cię że po wklejeniu do któregokolwiek pliku ze skryptami nic by nie robił, bo twoja funkcja B_Axe po prostu nie jest w żaden sposób wywoływana.

Potrzebne są tylko funkcje Mdl_ApplyOverlayMDS (na self) w zestawie warunków (na Npc_GetReadiedWeapon(other)), całość wklejona w funkcji ZS_ReactToDamage lub dowolnej innej ustawionej na PERC_ASSESSDAMAGE danego npc.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
koleś, mimo że nie rozumiem o czym w ogole gadacie to dam ci radę:

Twoja wiedza nt. gotikowych skryptów jest gównem w porównaniu do wiedzy avasi. Możesz mu co najwyżej ssać pałę, chociaż wątpię czy się zgodzi.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jako że polaking wywalił treść swoich postów, czuję się zobowiązany dać jednak działający przykład.
Najpierw znajdź i otwórz plik:
Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\AI\ZS_Human\ZS_ReactToDamage.dPo fragmencie:
func void ZS_ReactToDamage ()
{
Dopisz:
if (Npc_HasReadiedWeapon(other)) {
var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon(other);
if (weapon.flags == ITEM_SWD) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_SWD.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_AXE) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_AXE.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_2HD_SWD) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_2HD_SWD.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_2HD_AXE) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_2HD_AXE.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_BOW) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_BOW.mds", 1000); }
else if (weapon.flags == ITEM_CROSSBOW) { Mdl_ApplyOverlayMdsTimed (self,"Humans_Death_CROSSBOW.mds", 1000); }; };

Polaking, taki skrypt który ci dałeś tak jak napisałem nie mógł nic robić. Nie ma nawet co dyskutować o jego treści skoro nie napisałeś żeby dopisać wywołanie go do ZS_ReactToDamage czy podpiąć pod perc_assessdamage (o żadnej z tych rzeczy nie wspomniałeś).

Pisałeś że potrafisz pisać mds'y, overlaye pisze się tak samo, tylko że umieszczasz w nich tylko to co chcesz tymczasowo zastępować. Możesz wzorować się na gotowych.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wow, i zrobiłeś tak samo jak ja, tyle, że ja zrobiłem inną metodą... GJ...

Twój skrypt robi TO SAMO co mój. :facepalm:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


sahari

sahari

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc Avallach. Teraz już wszystko rozumiem:)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W sumie to jednak nie jest takie jasne. Nie jestem pewien czy zadziałałoby gdyby zabić kogoś pojedynczym ciosem. Być może jednak lepiej byłoby dodać warunek w zs_dead i już nie nakładać overlaye, tylko zwyczajnie na siłę natychmiast po śmierci odtworzyć odpowiednią animację.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytuj
W sumie to jednak nie jest takie jasne. Nie jestem pewien czy zadziałałoby gdyby zabić kogoś pojedynczym ciosem. Być może jednak lepiej byłoby dodać warunek w zs_dead i już nie nakładać overlaye, tylko zwyczajnie na siłę natychmiast po śmierci odtworzyć odpowiednią animację.

Nom, to by było prostsze, lepsze i zajmowałoby mniej miejsca na dysku. ;p
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

sahari

sahari

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy
żeby już nie zakładać nowego tematu, czy można w ten sam sposób zrobić animacje tylko że do potworków, bo zrobiłem taką fajną animke, troll łapie typka i tłucze nim o ziemię :P
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
gothic synchornizuje  postacie tylko przi dobjjaniu dlatego troll muszalby najpierv czlvieka nie zabic ale stluc by upadl na zebie i potem trolovi zrobic odpowiedni mds + czloviek odpowiedni mds ze skriptem.

Mniej wiencej mozlive to jest troll musial by zostac chyba npc (gildia ludzka bo jak sie nie myle tylko ludzie moga dobijac)
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chcę dodać animację do g1 w trakcie kiedy npc jest dobijany mieczem. z tego co wiem ta animacja (bodajże "T_NO") jest juz w G1.

czy ktoś wie, gdzie dopisujemy tą animacje w humans.mds.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry