Modding G3 1511 3

O temacie

Autor HellVard

Zaczęty 20.12.2011 roku

Wyświetleń 1511

Odpowiedzi 3

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Słyszałem, że modding G3 jest co najmniej trudny, ale jakoś nigdy nie natrafiłem na wyjaśnienie tego stanu rzeczy. Z czego to wynika?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Modding G3
#1 2011-12-20, 12:45(Ostatnia zmiana: 2011-12-20, 16:18)
Piiranha Bytes nigdy nie udostepnili narzedzi z uwagi na problemy licencyjne, nie byli przeciez ich tworcami. G3 jest zrobione na silniku Gamebryo, po prostu nieco rozbudowanym i z zawalona wydajnoscia.

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Ja myślałem, że Gothic 3 jak i Risen są zrobione na silniku Genome.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Modding G3
#3 2011-12-20, 16:18(Ostatnia zmiana: 2011-12-20, 16:21)
Genome to po prostu nazwa na rozbudowane i zmulone przez PB Gamebryo, które licencjonowali od jego producenta.
Jest to wspomniane nawet w odpowiednim artykule na gothic.phx.pl:
Cytuj
Silnik

Nowy silnik, nazywany Genome Engine, składa się z różnych licencjonowanych modułów, SDK, jak również dużych części samodzielnie rozbudowanego oprogramowania. Jednym z licencjonowanych komponentów jest silnik Gamebryo, wykorzystany do tworzenia wielu gier, m.in The Elder Scrolls IV: Oblivion, Die Gilde 2. Piranha Bytes modyfikuje poszczególne partie silnika przystosowując go na potrzeby Gothic 3. Grę obsłużą wszystkie nowe chipy graficzne, ale twórcy skupiają się głównie na chipach NVIDIA.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry