Witam, niedawno zacząłem pisać trochu skrypty do Gothic2 Noc Kruka, wg. poradników Czip17's obecnie w pisaniu banalnych skryptów broni zbroi itp.. jestem jasno-zielony, lecz chcę teraz zrobić coś więcej.
Dokładniej chodzi mi o broń/zbroje etc. Na określony poziom, bo ta cała wymagana siła/ zręczność mnie już nudzi .
Więc próbując z własnego doświadczenia zrobiłem na przykładzie tak:
INSTANCE angel_sword (C_Item)
{
name = "Miecz Posłańca";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;
value = 1441;
damageTotal = 194;
damagetype = DAM_EDGE;
range = 120;
hero.level = 35; // o ten fragment się rozchodzi. :P <---------------
cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY;
cond_value[2] = 100;
visual = "ItMw_065_1h_sword_bastard_03.3DS";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Biorąc przykład ze skryptu pewnej runy, sądziłem że się uda, lecz tak nie było.
Przy kompilowaniu skryptu Spacerem wszystko idzie ładnie, lecz gdy wpisuję w grze kod na broń, wywala mi "Acces Vailation" czy jt.
Więc moje pytane jest nast. Czy wie ktoś jak zrobić broń na dany poziom? Gdy postać spełnia wymagany lev. zakłada broń, a jeśli nie spełnia wymagań nic się nie dzieje, lub wywala że za mały poziom.
Nie wiem czy zrobić to za pomocą warunku czy inaczej.