Podświetlenie NPC podczas walki 5536 13

O temacie

Autor Saturas321

Zaczęty 4.12.2011 roku

Wyświetleń 5536

Odpowiedzi 13

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam, mam następujący problem, chciałbym wyłączyć podswietlanie NPC podczas walki z nim. Szukałem w opcjach i nic nie znalazłem, czy wie ktos jak to zrobić?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Podświetlenie NPC podczas walki
#1 2011-12-04, 13:33(Ostatnia zmiana: 2011-12-04, 13:35)
Jeśli kojarzę dobrą opcję, to w pliku .ini moda dopisz na dole:

[OVERRIDES]
GAME.highlightMeleeFocus = 0

Jeśli chcesz wyłączyć podświetlanie także poza walką (czegokolwiek lub konkretnych obiektów), to w sekcji [OPTIONS] dopisz wybrane z tych opcji:
show_Focus      = 0
show_FocusItm   = 0
show_FocusMob   = 0
show_FocusNpc   = 0
show_FocusBar   = 0

Można to zrobić też na stałe (tak żeby dotyczyły całej gry ogólnie, a nie moda) w pliku gothic.ini.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jak to niema w opcjach wyłączenia podświetlania? Ja mam taką opcję, nie podświetla mi niczego...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

gothic1210
  • Gość
Jak to niema w opcjach wyłączenia podświetlania? Ja mam taką opcję, nie podświetla mi niczego...

W Gothic 2 rzeczywiscie jest taka opcja, ale tu chyba chodzi o G1.
@Avallach Skopiowałem to co napisałeś do ini pierwszego lepszego moda i te pieprzone jagódki dalej migają :(
 

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Mi chodzi o G2 NK
Sprawdziłem opcje, i nic tam nie ma o podswietlaniu.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
To w Gothic I jest możliwość wyłączenia podświetlania w opcjach a kilka linijek podanych wyżej przez Ave allaha jest jak mniemam do wklejenia w ini Gothic 2NK
 

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Odswieżam bo nie pomogło a bardzo potrzebuje, żeby tych podswietleń nie było.
Podswietlanie po za walką znikneło, ale w walce dalej jest, wkleiłem wszystko tak jak pokazaliscie.
 

gothic1210
  • Gość
Ustawienia >Ustawienia gry > Oznaczanie celów > Nie
I tyle. Chyba, że ci chodzi o to żeby nie było napisów z imionami... ale wątpię, bo po co.
 

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Ustawienia >Ustawienia gry > Oznaczanie celów > Nie
I tyle. Chyba, że ci chodzi o to żeby nie było napisów z imionami... ale wątpię, bo po co.
Napisałem wczesniej że w ustawieniach nie mam tej opcji! :facepalm:
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Podświetlenie NPC podczas walki
#9 2012-01-15, 20:17(Ostatnia zmiana: 2012-01-15, 21:22)
Ustawienia >Ustawienia gry > Oznaczanie celów > Nie
I tyle. Chyba, że ci chodzi o to żeby nie było napisów z imionami... ale wątpię, bo po co.
Napisałem wczesniej że w ustawieniach nie mam tej opcji! :facepalm:
No chyba każdy Gothic jest taki sam. Jak może u cb nie być tej opcji, co?? A może jesteś za bardzo ograniczony by ją znaleźć?  :pokerface:  No dobrze, ale skoro tak reagujesz na próby pomocy to może lepiej radź sobie sam...
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Podświetlenie NPC podczas walki
#10 2012-01-15, 22:53(Ostatnia zmiana: 2012-01-16, 22:51)
gothic, ogarnij pianę bo w G2 nie ma takiej opcji. Tylko w G1 jest możliwość wyłączenia podświetleń bo sam się na tym przejechałem przy machinimie.

~Saturas
Napisz do Allacha na gg czy pw. Pewnie będzie w stanie Ci pomóc.

@Down
Sry my Boss ;3

[mod=Avallach]Antyprops :lol2: [/mod]
Allach misiu, przecież Ty zawsze taki pomocny :naughty:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
~Saturas
Napisz do Allacha na gg czy pw. Pewnie będzie w stanie Ci pomóc.
Dajcie Avallachowi i RafalBudzisowi spokój z kim nie gadam to zaraz jest "Idę spamować Avallachowi/RafalowiBudzisowi"


Saturas321 Sam pokombinuj przynajmniej się czegoś nauczysz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Podświetlenie NPC podczas walki
#12 2012-01-16, 12:47(Ostatnia zmiana: 2012-01-16, 12:50)
Cytuj
gothic, ogarnij pianę bo w G2 nie ma takiej opcji. Tylko w G1 jest możliwość wyłączenia podświetleń bo sam się na tym przejechałem przy machinimie.
Jesteś pewien?

http://imageshack.us/photo/my-images/192/podswietleniey.jpg/

Można sobie ustawić nawet podświetlenie "okienko" :D

Jak ktoś tego nie ma, to zapraszam: http://themodders.org/index.php?/topic/6759-polskie-menu-i-gothicgamemod/#entry59926

W oryginalnym Gothicu, w polskiej wersji takie menu powinno być. Jak ktoś zainstaluje GMDK2, to już takiego nie ma.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A to już wiem dlaczego mi to umknęło :D  Zwracam honor gothic, możesz dalej się pienić :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry