damagetype 2797 6

O temacie

Autor PROR

Zaczęty 1.12.2011 roku

Wyświetleń 2797

Odpowiedzi 6

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
Witam. Mogl bo mi ktos wypisac wszystkie rdzaje damagetype np. damage = fire
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Fire
Barrier
Blunt
Point
Edge
Magic
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
moge jeszcze prosic o wyjasnienia np. fire po uderzeniu mieczem podpala NPC
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Są to rodzaje obrażeń normalnie nic one nie robią każdy ma taki sam efekt tylko że odpowiedni protection może zmniejszyć ilość zabieranych punktów życia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Słownik do ręki i tłumaczyć.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HerrKlebstoff

damagetype
#5 2011-12-01, 17:53(Ostatnia zmiana: 2011-12-01, 18:17)
Ok, pofatyguję się i wyjaśnię...

DAM_BARRIER - zabija od razu.                                             
DAM_BLUNT - Obuchowe(np pałka), nie da się tym zabić(dobić)                              
DAM_EDGE - Tu chyba nie trzeba wyjaśniać - miecze i topory.      
DAM_FIRE - Tego chyba też nie. Podpala NPC.                           
DAM_FLY   - NPC odlatuje.                            
DAM_MAGIC - Magia, zabija od razu.                                          
DAM_POINT - Łuki/kusze(też zabijają od razu).   
DAM_FALL - Upadek, jak wyżej.

Ale na przyszłość pamiętaj - takie rzeczy znajdują się w scripts/content/_Intern/constants.d

@down: No tak, zapomniałem tego dopisać.
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry