Chodzi Ci o to, że okno statystyk niezależnie od rozdzielczości nigdy się nie skaluje? Te skrypty dość sztywno wyglądają, definiują konkretne zabawki z których potem korzysta silnik samodzielnie. Problem imho siedzi gdzieś w silniku przy rysowaniu menu i nie bardzo jest jak to zwalczyć (no chyba że jest jakaś nieudokumentowana magiczna właściwość do włączenia skalowania, w co wątpię). Powiedzmy sobie szczerze: jak powstawał Gothic to większość nadal siedziała na CRTkach z rozdzielczością 800x600, albo czasem trochę więcej.
const int STAT_PLY_Y = 1000;
const int STAT_ATR_Y = 2800;
const int STAT_ARM_Y = 5200;
const int STAT_TAL_Y = 1000;
const int STAT_A_X1 = 500;
const int STAT_A_X2 = 1300;
const int STAT_A_X3 = 2300;
const int STAT_B_X1 = 3500;
const int STAT_B_X2 = 5700;
const int STAT_B_X3 = 7200;
Wszystkie elementy są fixed-size, bez głębszej ingerencji w grę to raczej wchodzi w rachubę wyłącznie przygotowanie osobnej wersji dla grających na dużych rozdzielczościach.
@DOWN
Czyli jednak jest jakaś nieudokumentowana właściwość...