[G2NK] Spacer: Proszę o pomoc 2373 3

O temacie

Autor Ichigo

Zaczęty 1.10.2011 roku

Wyświetleń 2373

Odpowiedzi 3

Ichigo

Ichigo

Użytkownicy
posty23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam otóż już od jakiegoś czasu staram się wykombinować jak zrobić teleport w gothicu (nie chodzi mi o to że wejdę sobie na voba i do innego świata tylko wejście na voba i przenoszenie się do jakiego się chce waypointa) byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi wytłumaczył jak to się robi :roll:
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
<katalog_główny_Gothica>/_Work\data\Scripts\Content\Story\Events\EVT_TeleportStation_Func.d
Tam masz skrypt.

A ustawienie voba sprawdź w oryginale.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ichigo

Ichigo

Użytkownicy
posty23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Bardzo wam dziękuję :3
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry