Problem z IFEM w dialogu 2111 3

O temacie

Autor atdirmaq

Zaczęty 4.09.2011 roku

Wyświetleń 2111

Odpowiedzi 3

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy

atdirmaq

Problem z IFEM w dialogu
2011-09-04, 17:00(Ostatnia zmiana: 2011-09-04, 17:30)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_PC_BARAN_EXIT(C_INFO)
{
npc         = PC_BARAN;
nr              = 999;
condition = DIA_PC_BARAN_EXIT_Condition;
information = DIA_PC_BARAN_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_PC_BARAN_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_PC_BARAN_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_PC_BARAN_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = PC_BARAN;
   nr       = 1;
   condition    = DIA_PC_BARAN_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_PC_BARAN_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_PC_BARAN_HELLO1_Condition()
{
    var C_NPC whodie0; whodie0 = Hlp_GetNpc(PO_888_Bullet);
    if (Npc_IsDead(whodie0))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_PC_BARAN_HELLO1_Info()
{
    var C_NPC whodie1; whodie1 = Hlp_GetNpc(PO_888_Bullet);
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_PC_Baran_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_PC_Baran_HELLO2_Info()
{
 AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_02"); //Uszanowanko, dużo o tobie słyszałem.
AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_15_03"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_04"); //Jestem Baran, uciekłem z górniczej doliny w towarzystwie niejakiego Lestera, niestety podczas tamtej nocy zgubiliśmy się, Ja znalazłem się tutaj, on nie wiem gdzie
AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_15_05"); //Gdzie się zgubiliście?
 AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_06"); //To chyba był las pobiegłem w górę i zobaczyłem jaskinię, gdy z niej wyszedłem pojawiłem się przed jakimś jeziorem niedaleko wieży.
AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_15_07"); //Nie pamiętam Ciebie.
AI_StartState (other, ZS_Ghost, 1, "");
 AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_03_08"); //Pojawiłem się kilka godzin przed zniszczeniem bariery, więc możliwe, że się minęliśmy.
    Info_ClearChoices (DIA_PC_Baran_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_PC_Baran_HELLO1, "Masz dla mnie jakieś zadanie?", DIA_PC_Baran_HELLO1_Zadanie);

};

FUNC VOID DIA_PC_Baran_HELLO1_Zadanie()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_Zadanie_15_01"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_PC_Baran_HELLO1_Zadanie_03_02"); //Tak, mam parę porachunków z ludźmi z Khorinis. Na początek zajmij się Bulletem, obserwuj go za dnia i zabij w nocy, gdy nie będzie ludzi.
    MIS_Zabojstwo_Bulleta = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic          (TOPIC_Zabojstwo_Bulleta, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus   (TOPIC_Zabojstwo_Bulleta, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry           (TOPIC_Zabojstwo_Bulleta,"Niejaki Baran zlecił zabójstwo Bulleta, obywatela Khorinis.");
};
 


    if (Npc_IsDead(whodie0))
    {
 AI_Output (self, other ,"DIA_PC_BARAN_HELLO1_03_01"); //Gratulacje, oto 60 monet dla Ciebie za trud.

        B_LogEntry                 (TOPIC_Zabojstwo_Bulleta,"Zabiłeś Bulleta");
        Log_SetTopicStatus   (TOPIC_Zabojstwo_Bulleta, LOG_SUCCESS);
        MIS_Zabojstwo_Bulleta = LOG_SUCCESS;

        B_GivePlayerXP (300);
    };
};

Błąd zaczyna się od sintax error IF

[mod=Wowoz]Zmien nazwe tematu na bardziej odpowiednia i nie zapomnianaj o znacznikach code[/mod]
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
If nie jest słowem kluczowym dopuszczalnym poza funkcjami. Nic dziwnego że wywala ci błąd. Wywal }; z tego fragmentu:
   B_LogEntry                  (TOPIC_Zabojstwo_Bulleta,"Niejaki Baran zlecił zabójstwo Bulleta, obywatela Khorinis.");
};
 


    if (Npc_IsDead(whodie0))

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Avallach ten dialog jest cały zły przyjrzyj się trza go na nowo pisać bo ten if to nie jedyny jego grzech. Może zraz go poprawie.
 

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Byłbym wdzięczny, bo nie ogarniam ^^
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry