Błąd z kompilowaniem 3612 8

O temacie

Autor atdirmaq

Zaczęty 3.09.2011 roku

Wyświetleń 3612

Odpowiedzi 8

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Redefined identifier MIS_ZABOJSTWO_BULLETA (line 1495), nie mam pojęcia co tu może się powtarzac, ani też nwm który plik może miec ten błąd.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W zSpy sprawdź po którym pliku występuje błąd i go popraw.
Jak nie wiesz który to plik polecam dodawać je pojedynczo przynajmniej będziesz wiedział gdzie coś zjebałeś eee, gdzie nawaliłeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


gothic1210
  • Gość
Użyj programu z funkcją wyszukiwania tekstu w plikach, np Total Commandera.

Lepiej użyć Notepad++, bo on od razu jest też edytorem skryptów no i koloruje składnie  :roll:
 

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Właśnie panowie chodzi o to, że w notepadzie wyszukiwałem nazwe dokładnie taką samą jaka jest w błędzie, i nic nie znajduje ;/
 

gothic1210
  • Gość
Właśnie panowie chodzi o to, że w notepadzie wyszukiwałem nazwe dokładnie taką samą jaka jest w błędzie, i nic nie znajduje ;/

Możliwe, że podałeś złą ścieżkę.
 

atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy
Właśnie problem jest w tym, że ścieżka jest w 100% dobrze wpisana. Zna ktoś "większe" pliki .d , które mogą zawierac w sobie wycinki z zadań?
 


atdirmaq

atdirmaq

Użytkownicy
posty26
Propsy1
  • Użytkownicy

atdirmaq

Błąd z kompilowaniem
#8 2011-09-03, 21:15(Ostatnia zmiana: 2011-09-04, 14:29)


Próbowałem szukac we wszystkich tych zakładkach, jednakże bez skutku.
@edit Znalazłem w Story Globals :O
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry