Jedairusz - gameartowa teczka 225584 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 225584

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#100 2011-07-29, 19:49(Ostatnia zmiana: 2011-07-29, 19:52)
Cytuj
a ten czerwony specular na niebieskiej farbie to jakaś sztuczka czy tak po prostu wyszło?
W sumie przesadziłem z nasyceniem czerwonego. Farba powinna mieć coś nieco bliżej szarego http://themodders.org/index.php?topic=13019.msg155274#msg155274 poczytaj o specularze  :wink:  

@elvans
Tak, użyłem jakiejś z cgtextures. Jak nie wiesz gdzie co jest na teksturze to włączasz unwarp i zaznaczasz polygony. Proste.
3 godziny? Cholernie długo.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wrzucam ostatnie prace, które nie zostały przeniesione do teczki:







Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#102 2011-09-15, 17:22(Ostatnia zmiana: 2011-09-15, 17:23)
Model, który robię od kilku dni.



Oczywiście te największe elementy to nawet nie jest gotowe low-poly. Musiałem jakoś podłapać proporcje z refek.
http://www.sdkfz251.com/ - jedna ze stron, z których biorę zdjęcia i refki

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#103 2011-09-17, 15:49(Ostatnia zmiana: 2011-09-17, 15:51)
WIP na dziś:



Prz okazji przeniosłem portfolio na nową domenę i serwer:
http://halaczkiewicz.com.pl/

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
WIP chujowy ale Twoje portfolio mi się podoba : p tylko mało widoczny jest kontakt do Ciebie może gdy byś tak pomiędzy imieniem i nazwiskiem a game art portfolio dodał 'O mnie' albo coś w tym stylu a nawet sam meil było by lepiej chyba
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
WIP na dziś:

Ma może ktoś pomysł jak wymodelować gąsienice?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Moze po jednym 'segmencie', a potem kopiowac, przesuwać i obracac
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
W blenderze jest taka funkcja że zapętla wybrany segment o dany kąt i dzięki temu łatwo robić takie pierdoły jak koła czy właśnie gąsienice. W programie w którym pracujesz tez powinna być podobna funkcja.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#108 2011-09-20, 16:18(Ostatnia zmiana: 2011-09-20, 16:19)
Cytuj
Moze po jednym 'segmencie', a potem kopiowac, przesuwać i obracac
No raczej  :roll:  
Cytuj
W blenderze jest taka funkcja że zapętla wybrany segment o dany kąt i dzięki temu łatwo robić takie pierdoły jak koła czy właśnie gąsienice. W programie w którym pracujesz tez powinna być podobna funkcja.
Niby jest w 3ds max Bend, ale pewnie będę musiał sporo ręcznie poprawiać. Fajnie jakby dało się ustawić automatycznie segmenty wzdłuż ścieżki...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Olej ścieżkę zrób dwa półkola a po prostej już sobie poprowadzisz ręcznie.
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No raczej  :roll:  

Niby jest w 3ds max Bend, ale pewnie będę musiał sporo ręcznie poprawiać. Fajnie jakby dało się ustawić automatycznie segmenty wzdłuż ścieżki...

wymodeluj ze splejnów
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#111 2011-10-08, 01:59(Ostatnia zmiana: 2011-10-08, 02:05)

Trochę na screenie bałagan, ale widać postęp:
- większość LP już zmapowane
- zacząłem maziać w 3d coat żeby nie było widać seemów (jeszcze dopieścić w gimpie i malowanie będzie w miarę gotowe)
- zbieram się do bakowania (AO i normal)
- no i pozostaje dodanie kolejnych elementów 3d zarówno lp jak i hp żeby dodać detalu. Póki co tris dużo na lp nie zeszło, więc mogę spokojnie zaszaleć.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#112 2011-10-10, 01:09(Ostatnia zmiana: 2011-10-10, 01:10)
Na screenie widać początek wypalania AO i normali.
Sam model lowpoly też jeszcze niekompletny, ale coraz bliżej do końca.
Oczywiście część elementów jeszcze bez normalek...


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Kolejny wip. Żeby odpocząć od normalek i AO (jeszcze nieskończone, sporo detalu dojdzie na normalce na przykład), trochę zacząłem maziać po diffuse już.


Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ładny model, ale niestety wykonany niezgodnie. Szkoda, że nie dowiedziałem się o tym miesiąc wcześniej To zrobiłbym Ci, dużo zdjęć z wnętrzem i najróżniejszymi detalami. Tak to jedynie kilka ogólnych zdjęć, które jak już wrzucę to wyśle na gg.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#115 2011-10-14, 13:00(Ostatnia zmiana: 2011-10-14, 13:01)
Póki co korzystam ze stron:
http://www.panzerpunkt.info/strony_www/sdkfz251_galeria.htm
http://www.sdkfz251.com/
Jeśli chodzi o główne wymiary to wszystko powinno być zgodne z blueprintami. Wnętrza jeszcze nie zacząłem i zrobię raczej uproszczone.
Z tej wersji korzystam najwięcej:
http://www.flog.pl/media/foto/1966628_transporter-opancerzony-sdkfz-251-rossi.jpg

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Znalazlem fajne video , moze bendzie tzi do uzytku  :wink:  
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=vcVMpFQiHXE
[/media]
 


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#117 2011-10-25, 01:57(Ostatnia zmiana: 2011-10-25, 01:58)

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#118 2011-10-25, 23:29(Ostatnia zmiana: 2011-10-25, 23:31)
W zasadzie niewiele do przodu, ale przynajmniej jakoś ładniej oświetliłem.
Do zmiany pozostaje AO z LP. Czekam z tym jeszcze, bo dojdą kolejne elementy, np. dość uproszczone wnętrze.
No i wiadomo, detal na diffuse.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
IMO koła wyglądają jak wycięte z papieru, ale poza tym jest nieźle :) .
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry