dogadaj się z kimś kto ci zleci robotę, za którą nie zapłaci, ale pozwoli ci sprzedać swoją pracę xD 
Wydaje mi się to najgorszą z opcji. Ani nie jesteś sobie szefem, ani nie jesteś pewien, ile na tym zarobisz. Sprzedawanie na asset storach wiąże się zawsze z ryzykiem niewypału. Myślę, że ogarniam już na tyle Unity, że jestem w stanie sam wydać enviro z moimi teksturami i modelami.
nie rozumiem, nigdy nie wiesz czy i ile zarobisz. to ile zarobisz zależy od jakości tego co zrobisz... możesz zakładać pewien zysk nie wnikając w to czy robisz asset scifi czy fantasty, o ile spełnia rygorystyczne wymagania między innymi jakości, aktualnego zapotrzebowania, czy taki asset lub podobny już istnieje, czy potrafisz zrobić lepszy niż konkurencja itd.
zostaje tylko zastanowić się czy to co zrobiłeś będzie komuś potrzebne. skoro komuś jest potrzebne, zleceniodawcy który nie wnosi do nich praw autorskich to komuś innemu może się przydać, na dodatek ta praca jest twoja...
zrób analizę rynku unity...