Jedairusz - gameartowa teczka 220944 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 220944

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Póki co cholerstwo zmieniło mi z 5$ dolarów na free, muszę się szybko ogarnąć jak mi zatwierdzą paczkę i zedytować cenę! :P

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to moze byc dobry marketing xD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
daj link do as :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
W końcu: :D
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/60864
Tymczasem kolejna teksturka:


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
I jak ze sprzedażą?  Schodza takie paczki?  Jeśli tak to chętnie parę machne. Może zarobię na kolejny tom wiedzmina.:D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Właśnie pierwsza sprzedaż! Jak na to, że jest na asset storze od wczoraj to całkiem spoko. :) Myślę, że po kilku miesiącach będzie można coś ocenić.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
reklamuj się po forach unity, facebook itp.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Relacjonuj @Jedairusz jak to schodzi :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Z jedną sprzedażą biję wszystkich konkurentów na głowę :/
Udało mi się wydać 3 paczki z teksturami. Narobiłem sporo screenów, ale większość tekstur już tu pokazywałem :)

Linki do AS:
http://u3d.as/t8M
http://u3d.as/t94
http://u3d.as/t8B

Pracuję też nad kanionami rozwijając pomysł sprzed kilku lat.


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Przy okazji poprawiania portfolio poprawiłem pewne assety, między innymi sofę sprzed kilku stron :)

Dodałem teselację i myślę, że efekt jest zadowalający

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Może i wygląda lepiej, ale na szeregowego propa w grze teselacja raczej odpada :)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#451 2016-05-29, 13:58(Ostatnia zmiana: 2016-05-29, 14:18)
@Wowoz Idzie nowe, idzie lepsze - poza tym teselacja jest tylko na części modelu :)
Tymczasem maluję nowe rzeczy. Wózek nie do końca nowy, ale stwierdziłem, że nada się do przemalowania. Fajnie idzie jeśli chodzi o same assety, ale chciałbym z tego zrobić modularne enviro a to jest bardzo trudne pod względem designu i zaplanowania modułów. Nie wiem czy dam radę. :(


Póki co zbieram sobie refki, jak macie coś fajnego to poproszę.
https://pl.pinterest.com/jedaith22/fantasy-mine-concepts/


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Te belki chyba masz źle zbendowane :)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
WIPy kolejne:




Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
fajnie ci te handpainty wychodza :) Powodzenia
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Zacząłem, obym skończył :)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wszystko słodziutko.
Moze tutaj mógłbyś dociągnąć troche supporta do krawedzi http://prntscr.com/dkd0y3
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wowoz, dzięki za feedback. Jadę dalej z hp.


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czekam az sam przetestujesz Hand Plane bakera :D 
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Normalka wypalona. Oczywiście dojdzie jeszcze detal na niej, ale to już "na płasko" będę dorabiał. 3,5k tris.


Z wypaleniem reszty mapek mam problemy. Czekam na feedback od twórcy programu na polycoucie. Póki co handplane baker uważam za mało funkcjonalny, może update jakieś pomoże...


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry