Problem z Gothic 4 7880 18

O temacie

Autor metallica

Zaczęty 20.08.2011 roku

Wyświetleń 7880

Odpowiedzi 18

metallica

metallica

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

metallica

Problem z Gothic 4
2011-08-20, 21:37(Ostatnia zmiana: 2011-08-20, 21:57)
Mój problem polega na tym że po wczytaniu gry widać tylko to nawet nie drgnie.
po zainstalowaniu patcha : arcania_gothic_4_pl_patch_2.exe  dalej tak samo.
http://s4.ifotos.pl/mini/fasdfdsaf_hahsxqs.JPG
a to zaraz po graniu bezim przy rozmowie z Alvi czy jakoś tak na wczytaniu chyba też tam takie coś jest ;/
http://s2.ifotos.pl/img/1yyt_hahsxqh.JPG


Intel core 2 quad,2GB ramu,Radeon x1950 Pro,Windows XP


wiecie co to może być ?


chodziło o arcanie : )
 


metallica

metallica

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

metallica

Problem z Gothic 4
#2 2011-08-20, 21:53(Ostatnia zmiana: 2011-08-20, 21:53)
chodzi o arcanie : )
 


metallica

metallica

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

metallica

Problem z Gothic 4
#4 2011-08-20, 22:03(Ostatnia zmiana: 2011-08-20, 22:03)
raczej tak :(
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Problem z Gothic 4
#5 2011-08-20, 22:43(Ostatnia zmiana: 2011-08-20, 23:31)
A ja polecam oryginał gdzieś słyszałem że problemy na piratach są.
Jak oryginał to nie wiem...

@Down nie nie mam pirata demo mi udowodniło że mój komp nie jest na to gotowy. Miałem kupić ps3 dla Arcani ale mi nagle wyskoczył inny wydatek (komp mi padł) i trza było to odłożyć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

metallica

metallica

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
sawik czyli też nie miałeś ^^  oryginała a kupować nie będę bo szkoda na to kasy :D
wcześniej na innym komputerze działał bez problemu(poza tymi kochanymi lagami)
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Masz słabą kartę graficzną, do Arcani jest wymagany minimalnie Geforce 8800... a ty masz jakiegoś starego Radeona, do tego by był potrzebny jakiś hd 2900.
 

metallica

metallica

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

metallica

Problem z Gothic 4
#8 2011-08-21, 00:22(Ostatnia zmiana: 2011-08-21, 00:22)
aha ;/
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Masz słabą kartę graficzną, do Arcani jest wymagany minimalnie Geforce 8800... a ty masz jakiegoś starego Radeona, do tego by był potrzebny jakiś hd 2900.
Bullshit mi arcania odpaliła na wysokich na nvidia Geforce 7700 (jak się nie mylę w każdym razie już dość stara) z 256 pamięci ZINTEGROWANA mnie ogranicza tylko ram poza tym wszystko pięknie działa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Beniak xdd

Beniak xdd

Użytkownicy
posty17
Propsy1
  • Użytkownicy
gówno prawda ja miałem GF8500 512mb i grałem na max detalach nawet nie cieło się
Spróbuj zrobić tak skopiuj gdzieś tego seva odinstaluj arcanie i zainstaluj jeszcze raz nie crackuj tylko najpierw zainstaluj patha a dopiero potem wrzuć cracka nie można pathować gry gdzy jest scrackowana wtedy takie są tego efekty

jeśli to nie pomoże wtedy to wina cracka niedziała na wersje gry i musisz sciągnąć nowego bo mój kumpel na wersji 1.0 grał normalnie a jak na 1.1 z pathem ściągnoł nowego cracka i mu chodziło

polecam arcanie fajna gra zasługuje na nazwe Gothic nie to co trójka
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
Bullshit mi arcania odpaliła na wysokich na nvidia Geforce 7700
Ta, ale pewnie w rozdzielczości 640x480
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Problem z Gothic 4
#12 2011-08-21, 01:03(Ostatnia zmiana: 2011-08-21, 13:02)
:facepalm:
Bullshit mi arcania odpaliła na wysokich
Tylko strasznie się muliło ale grafa była b.dobra bez żadnych "suprajsów". Jak mówię o wysokich to znaczy że na 1024x768 co najmniej ja rozdzielczość zmniejszam w ostateczności nawet jak średnie to 1024x768 musi być.
Ta, ale pewnie w rozdzielczości 640x480
A tu drugi :facepalm:  
Zapatrzyłeś się w Two Worlds (w jedynce chyba tą rozdziałkę jeszcze widziałem) i nawet nie wiesz że w Gothic IV tak niskiej grafiki nie można ustawić (nie upewniałem się ale nie pamiętam tej opcji i jestem w 99% pewien że jej nie ma).

[mod=mea]NOT
da się, trzeba trochę pokombinować ale demko arcanii dla zabawy odpalałem nawet w 320x240 :D [/mod]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Odpalić na wysokich to wiesz.. odpaliłem takie Risen na wysokich na GF 6600, ba nawet grałem na wysokich w Gothica 3 na Radeonie x300, ale co z tego jak podczas gameplaya bylo kilka fps.
Cytuj
Zapatrzyłeś się w Two Worlds (w jedynce chyba tą rozdziałkę jeszcze widziałem)
Zaatakowałeś mnie w czuły punkt, podałem tą rozdzielczość ot tak dla przykładu, nie widzę jej już nawet w windowsie 7.
 

metallica

metallica

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

metallica

Problem z Gothic 4
#14 2011-08-21, 01:33(Ostatnia zmiana: 2011-08-21, 10:16)
Romek mi na przykład zadziałał crysis 2 na full rozdzielczości i full detalach bez żadnych zacięć to i arcania pójdzie

najgorsze jest to że ten patch mi się zainstalować nie chce bez cracka ; <
edit
Już się udało z czego to samo co na pierwszym ss.
zapomniałem dodać chyba że na starym komputerze mi działało
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu

RoMek
RaveN Studio

Problem z Gothic 4
#15 2011-08-21, 01:47(Ostatnia zmiana: 2011-08-21, 01:49)
E, Crysis 2 na x1950, nie bądź śmieszny
http://benchit.pl/karty+graficzne/ATI/Radeon/X1950/GT/256/9
Według tego testu Crysis 1 i to nie na maksymalnych ustawieniach, w rozdzielczości nie maxymalnej(nie wiem jaka u ciebie jest maksymalna, moze masz stary monitor i ganiasz na 1280x1024) leciał na tej grafice z aż 9 fpsami, fakt, że masz lepszy procesor zapewnie, ale tak czy siak bez żadnych zacięć by ci nie poszło, sądzę nawet, że nie przekroczyło 30fps.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Problem z Gothic 4
#16 2011-08-21, 01:48(Ostatnia zmiana: 2011-08-21, 02:14)
Odpalić na wysokich to wiesz.. odpaliłem takie Risen na wysokich na GF 6600, ba nawet grałem na wysokich w Gothica 3 na Radeonie x300, ale co z tego jak podczas gameplaya bylo kilka fps.
Ja miałem chyba 15 albo coś koło tego i to była wina ramu (dokładałem z innego kompa i było :ok:  ) więc nie mów mi że jakaś super bajerancka karta jest potrzebna.


A co do czułego punktu to kilka osób na forum ma takie czułe punkty oczywiste.
Spoiler
Ty to wiadomo TwoWorlds.
taki eto to SandBox obraź i białej furii dostanie.
WWZ ciężko skompromitować/zranić/urazić (jemu to ogólnie ciężko coś zrobić odporny jest :D ) po jego nagiej sesji w internecie.(o ile plotki są prawdzie)

No nie chce tu za dużo wypisywać ale większość to takie oczywistości jak te powyżej.



@ Down ja mam tą kartę co pisałem wyżej ddr 1236 (jest 1.5 ale grafa bierze) procek intela 2.4 GHZ jak się nie mylę. Więc nie i tak dużo osiągnąłem :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Hmm, ja mam to co w sygnaturze widać, czyli Intel Q8300 podkręcony na 3.2 ghz, Geforce gts 250 512mb i 3gb ddr2, Arcania w tej pierwszej wiosce przy ustawieniach graficznych maksymalnych w rozdziałce 1680x1050 miała jakieś 28-35 fps i potrafiła spaść niżej, a dalej pewnie by było tylko gorzej bo wiadomo, większe lokacje itp. ale grać mi się nie chciało bo gra nudna strasznie.
 

metallica

metallica

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
dobra proszę zamknąć ten temat bo spam się robi
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry