Propozycje 86771 203

Ankieta

Według Ciebie broń, którą można założyć od danego lv to dobry czy zły pomysł?

Dobry :)
19 (42.2%)
Zły ;(
26 (57.8%)

Głosów w sumie: 42

Głosowanie skończone: 2014-08-06, 15:35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 18.08.2011 roku

Wyświetleń 86771

Odpowiedzi 203

Wisnia

Wisnia

Użytkownicy
posty41
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kaczka ten pomysł ze kazda bron wymaga swój lvl jest dosyc ciekawym rozwiazaniem i miło było by sie z tym spotkać bo tego troche brakowało w gothic'ach i odrobine zmniejszy dylematy gracza " dodać siły czy umiejetności walką broni " :P 
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Wiem, dlatego jest wprowadzony :P
 

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
Według mnie wymaganie levelu do broni jest bez sensu.
 

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To może jakieś głosowanie ?
 
LET'S ROCK!

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Propozycje
#64 2014-07-30, 15:34(Ostatnia zmiana: 2014-07-30, 16:06)
Nie chcem ale muszem  :|
Ankieta na 7 dni, nara.  :P

EDIT:
Sądzę, że chyba nie przejdzie  :P
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
zagłosowałem na nie bo to jest unlore :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
No i? XD
 

chesterking

chesterking

Użytkownicy
posty60
Propsy31
  • Użytkownicy
A jaka modyfikacja daje LORE. wtf Sama modyfikacja już jest unlore.

EDIT:
Dla mnie to dobry pomysł z levelem broni. Jestem na TAK.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
To je mądrość memoriusa, tego nie pomalujesZ.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Też jestem na TAK, a może jeszcze byś zbroje na lvl zrobił? było by lepiej.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Z bronią to może niech będzie tak, że będą one wymagać ileś tam procent w posługiwaniu się danym rodzajem broni. 
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jak dla mnie pomysl z levelem jak najbardziej na tak :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Siła wam nie wystarczy? :F
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zrób jeszcze broń zależną od gildii lub od pory dnia :lol2:

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wszelkie pomysły jak broni na lvl są na propsie urozmaicają balans i wymusza lepsza grę wiec props w chuj.
Ten sam efekt co lvl mozna uzyskac tez przez bronie na hp z tym ze jest on bardzije elastyczny przy standardowych normach Gothica.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Według mnie to słaby pomysł. Takie rozwiązanie pasuje bardziej do gier mmorpg w celu zwiększenia różnicy między początkującymi a starymi graczami. 
 
some things are meant to be

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Chyba niektórzy za dużo się w jakieś gówniane mmo nagrali.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Ta właśnie , to Dzieci Metina. :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dużo lepszym wymogiem jest umiejętność posługiwania się danym typem broni.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka, to poroniony pomysł. 
Doprowadzi to do tego co mamy w MMO, będzie ustalona formułka rozwijania postaci. Bo nie będzie się opłacało dawać np. wszystkiego w siłę, skoro miecze będą dostępne dopiero od X levelu na Y siły. To gracz powinien decydować kiedy rozwija postać w jakim kierunku, nie Ty poprzez podawanie mu wytycznych w postaci wymaganego poziomu do założenia broni. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry