Propozycje 63919 203

Ankieta

Według Ciebie broń, którą można założyć od danego lv to dobry czy zły pomysł?

Dobry :)
19 (42.2%)
Zły ;(
26 (57.8%)

Głosów w sumie: 42

Głosowanie skończone: 2014-08-06, 15:35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 18.08.2011 roku

Wyświetleń 63919

Odpowiedzi 203

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Co do noszenia broni dwuręcznych w jednej ręce przy wystarczająco dużej sile, nie jest to wcale takie całkiem durne. Jest to dopuszczalne w popularnych rpg'ach, jak choćby D&D, zdaje się że postać obdarzona takimi zdolnościami była też wspomniana z trylogii Sienkiewicza.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Propozycje
#21 2011-11-20, 21:52(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 21:53)
"Teraz jesteś silny jak troll". Cytat z G2.

Troll nosi broń dwuręczną w dwóch rękach, tak? Nie no, dobra, to było bez sensu, bo troll rzuca głazami a nie walczy "mjeczem".

Ale orkowie. Są paskudnie silni [ile tam mają siły? 150-200 chyba? Zapomnialem, dawno w nich nie wchodzilem (IMO bez skojarzeń prosze) a bohater też tyle może osiągnąć w G2NK] i broń dwuręczną noszą w ręce jednej. A jak bohater jest silny niczym ork to też powinien nosić w jednej rece miecz dwureczny.




Zdań pare wcześneij, zdanie jest niczym przez Yode pisane.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W gothic 1 było to zrobione ale że jeżeli mamy 100 (albo powyżej 70 nie pamiętam) zdolności w walce dwuręczną.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Propozycje
#23 2011-11-20, 22:50(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 22:51)
zdaje się że postać obdarzona takimi zdolnościami była też wspomniana z trylogii Sienkiewicza.
[/size][/size]Dokładniej był to Longinus Podbipięta
W Skyrimie również spotkałem się z taką opcją podczas finisherów, gdy jedną ręką bohater przytrzymywał klienta , a drugą wbijał  dwuręczniaka w bebechy

Opcja całkiem przydatna, bo nie bylibyśmy (chyba) ograniczani tak jak w walce orężem dwuręcznym ( nie można zbytnio szybko się poruszać )

 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Czemu w większości gier gdzie jest od cholery przemocy nie ma dzieci? Bo musiałyby być nieśmiertelne, inaczej nikt by takiej gry nie wydał. W modach też radziłbym tej złotej granicy nie przekraczać.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Opcja całkiem przydatna, bo nie bylibyśmy (chyba) ograniczani tak jak w walce orężem dwuręcznym ( nie można zbytnio szybko się poruszać )
I właśnie to mogłoby być problemem. Broń dwuręczna zadaje większe obrażenia ale jest cięższa i ogólnie trudniej się nią manewruje, dlatego też wojownik walczący bronią jednoręczną ma szanse pokonać wojownika bronią dwuręczną używając prędkości oraz wykorzystując lekkość miecza do robienia "zmyłek", walcząc bronią dwuręczną każdy atak musi być zaplanowany ponieważ po kilku atakach będziemy prawie wyczerpani.

Następnym problemem byłoby trzymanie miecza, ponieważ z toporami nie ma większego problemu jako iż silne ramie utrzyma je w pionie ale miecze dwuręczne dochodzą do stu osiemdziesięciu centymetrów z oczywistych powodów trzymanie takich mieczy było by kłopotliwe oraz w grze mogłoby źle wyglądać na przykład w pomieszczeniach.


Do Xendix
Napisałeś o niszczeniu budynków. Ile razy uderzyłeś w ścianę? Ja nie liczyłem ale parę tysięcy na pewno było tylko w moim pokoju i ściany ciągle stoją. I teraz odpowiedz sobie na pytania "Ile razy trzeba by uderzyć w taką ścianę by się rozpadła?","Ile osób grających w modyfikację będzie stała przez kilka dni i waliła mieczem o ścianę by zniszczyć  nieprzeszkadzający nikomu budynek?" jak już odpowiesz sobie na te dwa to odpowiedz sobie na jeszcze jedno : "Czy warto?"

Wspominałeś też o dzieciach. Dzieci w Gothic pomysłem dobrym nie są. Czemu? Odpowiedź jest prosta byłyby zbędnym obciążeniem dla silnika a trzeba by się nad nimi napracować i jeszcze tak na dokładkę nie byłoby dla nich zastosowania, no bo co mogłyby robić? Bawić się? Czy brać aktywny udział w wojnie? Prawda jest taka że dzieci na wojnach jeżeli nie było możliwości ich odesłania do azylu oraz były zbyt małe by walczyć były zabijane. Jedzenie na wojnie jest droższe od złota a każde dziecko zabiera posiłek żołnierzowi który go potrzebuje by móc walczyć. "Tylko najsilniejsi przetrwają" brutalne ale prawdziwe.

Teraz jeszcze dzieci orków. A widziałeś orczycę? Znowu niepotrzebne obciążenia dla silnika oraz spory nakład pracy i te same pytania co do ludzkich dzieci. Tutaj jeszcze jest pewna rzecz która ten pomysł dyskwalifikuje w stu procentach. Kto zabrałby dzieci na wojnę?

Kolejna rzecz w swojej odpowiedzi do MarkoBossa napisałeś że kowal trzymałby lawę w wiadrze z wodą. W tamtych czasach wiadra były drewniane więc wiadro by się spaliło. Woda i lawa razem w parze też nie idą albo woda by wyparowała albo lawa zastygła. Kowale używali palenisk do rozgrzewania stali a nie lawy. Zatruwanie wody by zniszczyć kowalowi pracę również byłoby trudne. Musiałbyś znaleźć substancję która jest odporna na wysokie temperatury oraz jest w stanie w jakiś sposób zniszczyć bądź uszkodzić stal.

Kaczka tak jak pisałem w tajnym trzeba zamknąć listę rzeczy do zrobienia bo modyfikacja nigdy nie ujrzy światła dziennego. Zostaw temat otwarty jeszcze przez jakiś czas jeżeli nie starcza Ci pracy jaka teraz przed nami stoi ale potem go zamknij i ewentualne ponowne otwarcie przemyśl jak wykona się te pomysły co już są.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Hmmm... Dzieci w kolonii karnej? To przecież same najgorsze zbiry, aż strach do takiego podejść i zagadać, bo bohater jeszcze w pysk oberwie, albo co..

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Jak kradły lizaki to mają :p

~Demonical Monk
Dlaczego uważasz, że jeżeli dzieci w średniowieczu latały by sobie po jakiejś wiosce to musiałyby być nieśmiertelne? Chyba o to chodzi, żeby też dzieci zabijać (dziwnie to zabrzmiało :pokerface: ). Taki motyw. Stoi sobie wioska po środku czegoś, wyspy, kontynentu.. czegokolwiek. Hasają tam sobie małe szczeniaki ludzkie i ni z gruchy ni z pietruchy wpierdalają się tam orkowie, mordują wszystko i wszystkich co się rusza a potem taki NoName przychodzi do tych pozostałości po wiosce i patrzy, że sobie szczyle ze starymi leżą porozwalani (co drugi płot są ponabijane głowy na pale), wkurwia się i zaczyna wjeżdżać sam czy z jakąś większą ekipą na zielonoskórych.
Podobny motyw był w Eragonie w Yazuac bodajże. Wchodzi sobie Eragon do wioski... pusto, cicho i śmierdzi truchłem. Idzie sobie dalej a na placu głównym leży stos ludzi a na samej górze niemowlę przebite włócznią... trzeba mieć serce z kamienia, żeby to człowieka nie ruszyło.
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Propozycje
#28 2011-11-21, 12:01(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 12:02)
Nie wiem jak w Polsce, w wielu grach darowano sobie sceny z zabijaniem dzieci żeby dana gra nie dostała z marszu +18 i zakazu wydawania w niektórych krajach, bo byłoby "zbyt drastyczne".
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
trzeba mieć serce z kamienia, żeby to człowieka nie ruszyło.

Prędzej trzeba być socjopatą żeby ten widok kogoś nie ruszył bądź go zadowolił.
 
Комиссар RBT

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Propozycje
#30 2011-11-21, 13:04(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 13:18)
Cytuj
W gothic 1 było to zrobione ale że jeżeli mamy 100 (albo powyżej 70 nie pamiętam) zdolności w walce dwuręczną.

Dupa. W mrocznych tajemnicach było, że jesli wyuczymy sie na 100% dwurecznej to władamy nią jak jednoręczną, co raczej jest realne bo jak ktoś jest w cholere silny i umie poslugiwac się bronią, to takiego miecza nie bedzie nosil w dwóch łapach. Oczywiscie jak ktoś jest silny, a nie umie wywijać mieczykiem to predzej sobie noge albo coś innego utnie aniżeli bedzie nim sunął jak jednorecznym.

A po drugie: jestem za pomysłem dzieci. Załózmy, ze taki Bosper zrobił sobie dziecko tej swojej służącej. I co, wysłał go na kontynent? Dupa, nie wiem czym, chyba kajakiem albo wpław, bo statków nie było a jak były to królewskie. IMO nierealnym by było, że w takim wielkim miescie jak Khorinis gdzie jest pełno mezczyzn i kobiet nie ma dzieci. No, chyba, że każdy szedł do tego rzeźnika w porcie żeby mu jaja uciął, to sie nie dziwie. A zabezpieczeń wtedy nie było (chyba, że sobie worek od pszenicy założył na członka).

Ale znając życie zaraz jakiś gość mnie shejtuje że to słaby pomysł i można to wyjaśnić tym, że jak bariera pierdo**eła to wszystkie kobiety na wyspie stały sie bezpłodne. A co tam! Dajmy wyjasnienie, że wszystkie kobiety w Myrtanie, Varancie i Nordmarze są też bezpłodne. Wszedzie niech beda bezplodne, hejterzy sie cieszą bo nie ma tam dzieci, juhu!

EDIT:

A jeszcze odniose sie do tego, że dziecko zabiera pokarm żołnierzowi. Po pierwsze - w Khorinis jakoś nie widać, ze panuje wojna. Po drugie - dwie farmy obok miasta, trzy farmy troche dalej, w lasach w cholere zwierzyny a w grze w cholere mysliwych. Do tego miasto nad morzem obfitującym w ryby. No, naprawde, Gothic cierpi z braku zywnosci. Wyslij sms o tresci "żarcie" na numer G1 albo G2NK, kazdy sms to jeden kawałek miesa dla NPC (głównie dla biednych żołnierzy, bo przecież oni nie mają co jeść przez te okrutne dzieci) w Gothic!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Nie wiem jak w Polsce, w wielu grach darowano sobie sceny z zabijaniem dzieci żeby dana gra nie dostała z marszu +18 i zakazu wydawania w niektórych krajach, bo byłoby "zbyt drastyczne".

To jest mod, nie ma co się przejmować głupim PEGI.

Cytuj
Prawda jest taka że dzieci na wojnach jeżeli nie było możliwości ich odesłania do azylu oraz były zbyt małe by walczyć były zabijane. Jedzenie na wojnie jest droższe od złota a każde dziecko zabiera posiłek żołnierzowi który go potrzebuje by móc walczyć. "Tylko najsilniejsi przetrwają" brutalne ale prawdziwe.

Powiem przykład z historii. W czasach przejażdżek Polaków na Sybir zsyłanym tam mężczyznom towarzyszyły żony i dzieci ponieważ same i tak nie byłyby w stanie przeżyć bo np to mąż ich utrzymywał i nie miały nikogo innego. Więc nie pierdol.

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Czemu w większości gier gdzie jest od cholery przemocy nie ma dzieci? Bo musiałyby być nieśmiertelne, inaczej nikt by takiej gry nie wydał. W modach też radziłbym tej złotej granicy nie przekraczać.
W Skyrim są dzieciaki, fakt nie próbowałem ich zabić, całkiem możliwe, że są nieśmiertelne albo uciekają, tak, że ich nie dogonisz. W COD MW 3 bodajże trailer w którym ginie dziecko poprzez wybuch bomby. Są jednak gry w których dzieciaki są na porządku dziennym.
To jest mod, nie ma co się przejmować głupim PEGI.
Przystąpienie do PEGI jest całkowicie dobrowolne, nie chcesz nie musisz, fakt faktem niektóre państwa aby dopuścić grę na dany rynek wymagają oceny gry.
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Propozycje
#33 2011-11-21, 16:13(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 16:19)
Cytuj
To jest mod, nie ma co się przejmować głupim PEGI.
PEGI jest tylko informacją, a jeżeli chłoptaś świeżo po pierwszej komunii świętej będzie sobie chciał kupić GTA 4, nikt mu nie może tego zabronić (no, chyba że - powiedzmy - nie ma pieniędzy). Ocena PEGI nie ma więc żadnej... hmmm... mocy prawnej, a jedynie informuje opiekuna/rodzica o tym, co się w danym programie (grze) znajduje. Modów PEGI (lub jakiś jej odpowiednik) w ogóle nie dotyczy, więc kategoria wiekowa nie zawęzi się do 18+. Inna sprawa, czy gracz chciałby zabijać dziecko? Tak po prostu uciąć łeb dziewięcioletniemu dziewczęciu? Ja nie.

Swoją drogą mod dodający dzieci był nawet do Morrowinda.

Cytuj
Są jednak gry w których dzieciaki są na porządku dziennym.
Przykładowo The Sims 3. :)

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Może zostawimy temat dzieci w gothicu. Wystarczy, że twórcy gry ich nie zrobili, a ja nie wyobrażam sobie grzybów do niczego nie podobnych hasających po starym obozie... po prostu żal w dupe ściska słuchając co niektórych na tym forum.
Przypominają mi się aż filmiki na youtube o gothicu, których autorzy twierdzą, że na filmiku przedstawione są duale, a ja widzę tam sparaliżowanego człowieka z wyprostowanymi rękami, który macha nimi jak opętany. Tak właśnie wyobrażają mi się dzieci w tej grze, a raczej twierdzenie, że stworzenie ich dobrze jest możliwie.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Propozycje
#35 2011-11-21, 17:10(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 17:13)
Cytuj
nikt mu nie może tego zabronić

Zależy od kraju. U naszych sąsiadów nie da rady kupić gry jeśli nie spełnia się wymagań nie tyle PEGI co jej niemieckiego odpowiednika.  :lol2:




Cytuj
Przypominają mi się aż filmiki na youtube o gothicu, których autorzy twierdzą, że na filmiku przedstawione są duale, a ja widzę tam sparaliżowanego człowieka z wyprostowanymi rękami, który macha nimi jak opętany. Tak właśnie wyobrażają mi się dzieci w tej grze, a raczej twierdzenie, że stworzenie ich dobrze jest możliwie.


Obraziłeś teraz kaczkę. Ja uważam że kaczka spróbuje to zrobić a jeśli będzie wyglądało chujowo to to oleje. To że są chujowe maluchy to nie powód by nie spróbować zrobić np Audi.

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Może zostawimy temat dzieci w gothicu. Wystarczy, że twórcy gry ich nie zrobili, a ja nie wyobrażam sobie grzybów do niczego nie podobnych hasających po starym obozie... po prostu żal w dupe ściska słuchając co niektórych na tym forum.
Przypominają mi się aż filmiki na youtube o gothicu, których autorzy twierdzą, że na filmiku przedstawione są duale, a ja widzę tam sparaliżowanego człowieka z wyprostowanymi rękami, który macha nimi jak opętany. Tak właśnie wyobrażają mi się dzieci w tej grze, a raczej twierdzenie, że stworzenie ich dobrze jest możliwie.

:facepalm:

Niestety, ale żal dupe sciska słuchając Ciebie. Gdzie nie spojrze to na każdą innowacje jesteś na NIE. Dzieci to ciekawy pomysl, i kaczka jak bedzie chcial to i tak go wprowadzi (pisał już, że o tym myślał, a w moim interesie i paru innych osob przekonanie go, ze to dobry pomysł). Znając kaczke jeśli sie wezmie za te dzieci to weźmie sie za to na 100% i zrobi je tak zajebiscie, ze bardziej zajebistoscia ociekać nie beda mogły.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Propozycje
#37 2011-11-21, 17:51(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 17:58)
Nie zawsze jestem na nie... po prostu wiem z doświadczenia, że bardzo trudno jest zrobić coś co odbiega znacznie od gry.
Powiem szczerze, że CHCIAŁBYM aby te wszystkie innowacje były zajebiste, ale chyba za wysoko stawiacie poprzeczkę :|

Cytuj
Obraziłeś teraz kaczkę. Ja uważam że kaczka spróbuje to zrobić a jeśli będzie wyglądało chujowo to to oleje. To że są chujowe maluchy to nie powód by nie spróbować zrobić np Audi.

Nie chciałem nikogo obrażać, trzeba tylko wiedzieć co pasowało by do goticzka, a co nie. Przypomnij sobie temat moda o tytanach bodajże varonków  :lol2:  Pomyśl sobie, czy tytany pasują do gothica? ...



Bo tak odebrałem pomysł zrobienia dzieci.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
:facepalm:   :facepalm:   :facepalm:  




A nie wpadłeś kiedyś na pomysł że każdy był kiedyś dzieckiem a nie znam innego wytłumaczenia ich braku w Khorinis niż lenistwo szwabów

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Bardzo możliwe że im się nie chciało,, ale czy to jest teraz istotne?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry