Propozycje 74678 203

Ankieta

Według Ciebie broń, którą można założyć od danego lv to dobry czy zły pomysł?

Dobry :)
19 (42.2%)
Zły ;(
26 (57.8%)

Głosów w sumie: 42

Głosowanie skończone: 2014-08-06, 15:35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 18.08.2011 roku

Wyświetleń 74678

Odpowiedzi 203

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
kurwa ale jestescie pojebani, prowadzcie sobie dalej dyskusuje nt wprowadzenia chujozy do chujowej gry...


CZEMU W GOTIKU NIE MA SŁONECZNIKÓW BULWIASTYCH? NIECH SIE KACZKA ZA TO WEZMIE A ZROBI TO TAK ZE BEZDIE OCIEKAC ZAJEBISTOSCIA

DLACZEGO W GOTIKU FACECI NIE MAJA PENISÓW? MUSICIE TO WPROWADZIĆ!!!!!! A CO Z BIELIZNĄ? DODAJCIE MOZLIWOSC KUPNA BEKSEREK!!!!
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Propozycje
#41 2011-11-21, 18:14(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 18:15)
Tak, bo rozmyślamy nad tematem dziecmi ktore kaczka wprowadzi :lol:  

Cytuj
Nie zawsze jestem na nie... po prostu wiem z doświadczenia, że bardzo trudno jest zrobić coś co odbiega znacznie od gry.
Powiem szczerze, że CHCIAŁBYM aby te wszystkie innowacje były zajebiste, ale chyba za wysoko stawiacie poprzeczkę

Z doświadczenia... :facepalm:  Nie wiem jakie Ty masz doświadczenie.

A kaczka, podpowiedz dla Ciebie (chociaz napewno juz taka mozliwosc analizowales) bo na gg Cie zlapac nie moge.

W mrocznych tajemnicach był ten olbrzymi gad stworzony poprzez dodanie malutkiej linijki w skryptach - coś tam setmodelscale. Mozliwe, ze da sie przy tym też zrobić odmienny efekt - czyli zmniejszyć. Nie wiem, z minusem wartości albo coś?

EDIT:

Dlaczego eto? Dlatego, że to jest mod kaczki i jesli bedzie chcial to i tak wyda moda do chujowej gry.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
Prawda jest taka że dzieci na wojnach jeżeli nie było możliwości ich odesłania do azylu oraz były zbyt małe by walczyć były zabijane. Jedzenie na wojnie jest droższe od złota a każde dziecko zabiera posiłek żołnierzowi który go potrzebuje by móc walczyć. "Tylko najsilniejsi przetrwają" brutalne ale prawdziwe.

Powiem przykład z historii. W czasach przejażdżek Polaków na Sybir zsyłanym tam mężczyznom towarzyszyły żony i dzieci ponieważ same i tak nie byłyby w stanie przeżyć bo np to mąż ich utrzymywał i nie miały nikogo innego. Więc nie pierdol.
Mógłbyś pokazać gdzie to wyczytałeś? Ponieważ jeżeli dobrze pamiętam była to deportacja i nie byli to żołnierze a cywile.
Nawet jeżeli to o czym mówisz wydarzyło się w historii napewno było to pod innymi warunkami tak jak napisałeś mężowie utrzymywali rodziny przypomnę Ci tutaj o NPC#msg1012087ach takich jak Rega, Barbara czy Sara które pracowały a zatem kobiety były w stanie się utrzymać same w Gothicu.
Cytuj
W gothic 1 było to zrobione ale że jeżeli mamy 100 (albo powyżej 70 nie pamiętam) zdolności w walce dwuręczną.

Dupa. W mrocznych tajemnicach było, że jesli wyuczymy sie na 100% dwurecznej to władamy nią jak jednoręczną, co raczej jest realne bo jak ktoś jest w cholere silny i umie poslugiwac się bronią, to takiego miecza nie bedzie nosil w dwóch łapach. Oczywiscie jak ktoś jest silny, a nie umie wywijać mieczykiem to predzej sobie noge albo coś innego utnie aniżeli bedzie nim sunął jak jednorecznym.

A po drugie: jestem za pomysłem dzieci. Załózmy, ze taki Bosper zrobił sobie dziecko tej swojej służącej. I co, wysłał go na kontynent? Dupa, nie wiem czym, chyba kajakiem albo wpław, bo statków nie było a jak były to królewskie. IMO nierealnym by było, że w takim wielkim miescie jak Khorinis gdzie jest pełno mezczyzn i kobiet nie ma dzieci. No, chyba, że każdy szedł do tego rzeźnika w porcie żeby mu jaja uciął, to sie nie dziwie. A zabezpieczeń wtedy nie było (chyba, że sobie worek od pszenicy założył na członka).

Ale znając życie zaraz jakiś gość mnie shejtuje że to słaby pomysł i można to wyjaśnić tym, że jak bariera pierdo**eła to wszystkie kobiety na wyspie stały sie bezpłodne. A co tam! Dajmy wyjasnienie, że wszystkie kobiety w Myrtanie, Varancie i Nordmarze są też bezpłodne. Wszedzie niech beda bezplodne, hejterzy sie cieszą bo nie ma tam dzieci, juhu!

EDIT:

A jeszcze odniose sie do tego, że dziecko zabiera pokarm żołnierzowi. Po pierwsze - w Khorinis jakoś nie widać, ze panuje wojna. Po drugie - dwie farmy obok miasta, trzy farmy troche dalej, w lasach w cholere zwierzyny a w grze w cholere mysliwych. Do tego miasto nad morzem obfitującym w ryby. No, naprawde, Gothic cierpi z braku zywnosci. Wyslij sms o tresci "żarcie" na numer G1 albo G2NK, kazdy sms to jeden kawałek miesa dla NPC (głównie dla biednych żołnierzy, bo przecież oni nie mają co jeść przez te okrutne dzieci) w Gothic!
Tylko przypomnę że w pierwszej kolejności byli tam bandyci/kryminaliści no najgorsi z najgorszych. Większość z nich została żołnierzami ponieważ walka była nieunikniona a wstąpienie do armii gwarantowało im przynajmniej porządny ekwipunek i większe szanse na przeżycie. Teraz mogę porozmawiać na temat twojego przykładu Bospera. Wojna wybuchła po upadku bariery (czytaj trzy tygodnie od pierwszej części gothic) dzieci zostały by odesłane gdzieś tam (nie, nie na kontynent tam też trwa wojna) a nowe nie miały by kiedy się narodzić kobiety w ciąży popłynęły by razem z dziećmi z dwóch powodów 1. Oczywisty czyli błogosławiony stan 2. Ktoś się dziećmi musi zająć. A jeszcze twoje "Nie ma statków" no właśnie w grze słyszymy że Khorinis słynie z swojego portu który za czasów świetności (przed upadkiem bariery) był prawie cały czas pełen statków. A teraz nagle został tylko jeden... gdzie one się podziały?
Teraz miecze. Jak sam ładnie zaznaczyłeś Mroczne Tajemnice to mod nie ukończyłem go więc nie wydam opinii czy te trzymanie miecza zostało wykonane dobrze czy nie ale mam prośbę. Jeżeli już odpowiadasz na moje punkty przeciw czemuś (czy też za) to uwzględnij je wszystkie ponieważ trochę później kłóciłeś się o realizm z dziećmi i jedzeniem. Jedzenie... Powiedz mi przemyślałeś to co napisałeś tam? Bo mi się nie wydaje. Rozmawiamy tu o wojnie każdy człowiek zdolny do walki na wagę złota (myśliwi podwójnie ponieważ są dobrymi strzelcami i w dodatku mają już swoje łuki/kusze oraz wielu z nich potrafi zakładać pułapki, robić łuki czy strzały)a ty ich wszystkich chcesz posłać na ryby? Czy do walki z dzikimi zwierzętami? Przy oblężeniu farmy również zostały by odcięte, a farmerzy widząc nadciągające wojsko najprawdopodobniej by uciekali co sił w nogach nie dbając o żywność.



Kaczka znów cię o coś muszę prosić. Możesz te posty wydzielić? Chętnie poznam opinie innych na to a jeszcze chętniej chciałbym żeby ktoś był wstanie moje poglądy zmienić/poprawić. Nie chcę jednak robić Ci tu spamu w temacie więc jakbyś mógł te posty wydzielić byłbym wdzięczny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Propozycje
#43 2011-11-21, 19:30(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 19:31)
Jakoś nie widze, żeby w Gothicu jakikolwiek myśliwy był w armii.

A po cholere kogokolwiek wysyłać na ryby, skoro żarcia w mieście (jak i poza nim) jest pod dostatkiem? Swoją drogą, myśliwy stojący na falochronie (czy jak to tam sie zwie) i celujący z łuku do ryby wydawałby sie ciekawym concept artem.



Tak, wszystkie kobiety ciężarne opuściły Khorinis zostawiając swoich mężów i swoje wczesniejsze dzieci. To jest bardzo realne, tak tak, propisk dla Ciebie. :facepalm:


Żołnierze wcześniej byli bandytami? oO , a to ciekawe. Pablo był bandytą, o tym nie wiedzialem. Ruga też był bandytą? Och, ach, ile ciekawych rzecz można sie dowiedzieć z takich dyskusji na forum. Tak tak, napisaleś, wiekszość. Tyle, że w G2NK o ile mnie pamiec nie myli nie ma żadnego strażnika miejskiego który kiedkolwiek byłby bandytą/kryminalistą, poza oczwiscie bezimiennym ktory sie wpieprzył do straży :facepalm:


A jesli chodzi o te walke bronia dwureczna w MT. Nie mogli tego zrobić źle, bo użyli animacji podstawowych jakie są w gothicu... :facepalm:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jakoś nie widze, żeby w Gothicu jakikolwiek myśliwy był w armii.

A po cholere kogokolwiek wysyłać na ryby, skoro żarcia w mieście (jak i poza nim) jest pod dostatkiem? Swoją drogą, myśliwy stojący na falochronie (czy jak to tam sie zwie) i celujący z łuku do ryby wydawałby sie ciekawym concept artem.



Tak, wszystkie kobiety ciężarne opuściły Khorinis zostawiając swoich mężów i swoje wczesniejsze dzieci. To jest bardzo realne, tak tak, propisk dla Ciebie. :facepalm:


Żołnierze wcześniej byli bandytami? oO , a to ciekawe. Pablo był bandytą, o tym nie wiedzialem. Ruga też był bandytą? Och, ach, ile ciekawych rzecz można sie dowiedzieć z takich dyskusji na forum. Tak tak, napisaleś, wiekszość. Tyle, że w G2NK o ile mnie pamiec nie myli nie ma żadnego strażnika miejskiego który kiedkolwiek byłby bandytą/kryminalistą, poza oczwiscie bezimiennym ktory sie wpieprzył do straży :facepalm:


A jesli chodzi o te walke bronia dwureczna w MT. Nie mogli tego zrobić źle, bo użyli animacji podstawowych jakie są w gothicu... :facepalm:
Głowa cię nie boli od tych facepalmów?
Dobra animacja nie znaczy że walka jest zrobiona dobrze np. animacja trzymania sztyletu zamiast animacji trzymania długiego miecza dziwnie by wyglądała.

Co do żołnierzy akcja moda kaczki odbywa się już po wydarzeniach z Gothic II kiedy to orkowie zdobyli przewagę w wojnie. Każdy kto wykazałby chęć pomocy przy obronie miasta szansę taką by dostał Kaczka nie wiem czy o tym myślał w ten sposób ale dodawanie nowych ludzi nie powinno być widoczne na każdym kroku (skąd by sie wzięli?)

Co do wyjazdu żon i dzieci... mam rozumieć że chciałbyś by twoja rodzina została razem z tobą na wojnie i najprawdopodobniej zginęła w męczarniach bo będzie ci tęskno?  No comment.

No tak nikogo nie wysyłamy po żarcie = jedziemy z zapasów które się prędzej czy później skończą i wracamy do początku kiedy to powiedziałeś że żarcia jest w cholerę dużo w gothic. :facepalm:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Propozycje
#45 2011-11-21, 21:03(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 21:49)
Wojna to się toczy co najwyżej w Myrtanie a nie na Khorinis gdzie tylko prości orkowie chcą się pozbyć ludzi z zamku.

Co do wyjazdu dzieci i kobiet ciężarnych: nic takiego nie miało miejsca. Porównując to do realnego świata: to że np Francja toczyła wojnę z jakimś krajem nie oznaczało że na jej koloniach także są prowadzone działania wojenne. Khorinis jest właśnie taką kolonią która zarabia na rudzie. Ludzie są przywiązani do swojej rodziny i wątpię by ją wysyłali na niebezpieczną podróż gdy piraci tylko wypatrują jakiegokolwiek statku aby go złupić zamiast zostać z nimi bezpiecznie w mieście.

Limit mi się wyczerpał :< - kaczka

Smutam się z tobą w chuj  :[  

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wojna to się toczy co najwyżej w Myrtanie a nie na Khorinis gdzie tylko prości orkowie chcą się pozbyć ludzi z zamku.

Co do wyjazdu dzieci i kobiet ciężarnych: nic takiego nie miało miejsca. Porównując to do realnego świata: to że np Francja toczyła wojnę z jakimś krajem nie oznaczało że na jej koloniach także są prowadzone działania wojenne. Khorinis jest właśnie taką kolonią która zarabia na rudzie. Ludzie są przywiązani do swojej rodziny i wątpię by ją wysyłali na niebezpieczną podróż gdy piraci tylko wypatrują jakiegokolwiek statku aby go złupić zamiast zostać z nimi bezpiecznie w mieście.
Khorinis bezpiecznym miejscem? :lol2:  
Orkowie z przewagą, bandyci dookoła wymienieni przez ciebie piraci oraz pełno szkieletów wałęsających się po lasach a ty mówisz że tam jest bezpiecznie?
Wojna na Khorinis była i została przegrana przez lud Khorinis o czym dowiadujemy się od Thorusa w Gothic III
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
bójcie sie boga ateisty. gothic to tylko gra. i ssie.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Swoją drogą, myśliwy stojący na  falochronie (czy jak to tam sie zwie) i celujący z łuku do ryby  wydawałby sie ciekawym concept artem.
O wędce czy jakiejś dzidzie słyszałeś? Nie wyobrażam sobie jakoś strzał pływających w wodzie od zzezowanych łuczników myśliwych :pokerface:

Co do  żołnierzy akcja moda kaczki odbywa się już po wydarzeniach z Gothic II  kiedy to orkowie zdobyli przewagę w wojnie.
Otóż to :ok:

Każdy kto wykazałby chęć  pomocy przy obronie miasta szansę taką by dostał Kaczka nie wiem czy o  tym myślał w ten sposób ale dodawanie nowych ludzi nie powinno być  widoczne na każdym kroku (skąd by sie wzięli?)
Generalnie z wyspy (wg fabuły g2) ulotniła się jedynie ekipa NołNejma + kilku pasażerów na gapę (w tym Girion - paladyn, jakby kto nie pamiętał) Garond zdechł, jak otworzyliśmy bramę w GD a Hagen razem z nim, kiedy poleciał z odsieczą w obstawie PI razy drzwi 20 paladynów do GD i zastali ich tam orkowie.(Kto powiedział, że wszystko się musi zgadzać? - JEBAĆ Gothic IV!) Kilku nowych NPC się pojawi na pewno.. może nie kilku a całkiem sporo w tym ludzie z Gothic 1 tacy jak Arto czy Blizna. (Wrzód niestety nie żyje :C)

Co do wyjazdu żon i  dzieci... mam rozumieć że chciałbyś by twoja rodzina została razem z  tobą na wojnie i najprawdopodobniej zginęła w męczarniach bo będzie ci  tęskno?
Krzyż na drogę :ok:

Wojna to się toczy co najwyżej w Myrtanie a nie na Khorinis gdzie tylko prości orkowie chcą się pozbyć ludzi z zamku.
I w tym momencie Cię miszczu zaskoczę. W Gothic III było wyraźnie powiedziane, że orkowie opanowali wyspę. Nie pamiętam w sumie kto to mówił, ale utkwiło mi to w pamięci.

Co do wyjazdu dzieci i kobiet ciężarnych: nic takiego nie miało miejsca [...]  Khorinis jest właśnie taką kolonią która zarabia na  rudzie. Ludzie są przywiązani do swojej rodziny i wątpię by ją wysyłali  na niebezpieczną podróż gdy piraci tylko wypatrują jakiegokolwiek statku  aby go złupić zamiast zostać z nimi bezpiecznie w mieście.
:ok:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Propozycje
#49 2011-11-21, 21:47(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 21:53)
I w tym momencie Cię miszczu zaskoczę. W Gothic III było wyraźnie powiedziane, że orkowie opanowali wyspę. Nie pamiętam w sumie kto to mówił, ale utkwiło mi to w pamięci.

Thorus.
Wiedziałem, że ktoś z Trelis :pokerface:
 
Комиссар RBT

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A no tak, o tym akurat zapomniałem. Nie zmienia to faktu że żadna wyprawa "rodzinna" nie miała miejsca. Teraz wychodzi nawet na to że prócz piratów zagrażali im orkowie więc tym bardziej zostanie w Khorinis było sensowniejsze niż taka wyprawa.  :roll:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Propozycje
#51 2011-11-21, 22:09(Ostatnia zmiana: 2011-11-21, 22:13)
Zostanie w Khorinis to prawie pewna śmierć a żegluga przez morze na którym CZASAMI są piraci (którzy nawet statku nie mają/są na Mythanie) jest równie bezpieczne jak teraz w XXI wieku więc nie wiem o czym mowa. Fakt że nie było wycieczki do azylu akceptuję tylko dlatego że to mod kaczki i nie mam prawa zabronić mu zrobić tego w ten sposób nadal jednak uważam że w normalnej sytuacji taka wycieczka miałaby miejsce.

Nadal również uważam że dzieci nie są warte zachodu bo nawet gdyby ociekały zajebistością jak na gothic zaraz by były płacze że wszystkie w tym samym wieku a robienie setek modeli (i tekstur) jest głupotą. Nikt do tej pory nie odpowiedział również na moje pytania dotyczące ich wkładu w życie moda.

Chyba sobie zacznę zapisywać na jakiejś kartce komu mam dać jutro propsa :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
jest równie bezpieczne jak teraz w XXI wieku...

... po wybrzeżach Somalii chyba masz na myśli.

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
No, jak po Gdyni popływasz to Cie szprotki zjedzą
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
bójcie sie boga ateisty. gothic to tylko gra. i ssie.

Bo gothic to nie gra...
Spoiler
to styl rzycia :D
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Propozycje
#55 2011-12-18, 01:07(Ostatnia zmiana: 2011-12-18, 01:34)
Zastanawiam się nad dodaniem motywu z G1. Przy dołączaniu do jakiegoś obozu, trzeba było mieć 5 lv, przy awansie na wyższą rangą gildię w obozie 10. Zrobić coś takiego (niekoniecznie z tymi samymi cyframi) w Dziedzictwie? Mam kilka pomysłów apropo tego ale nie jestem pewny czy to się wam, graczom podobało w pierwszej części. Dzięki pomysłowi jednego z użytkowników z forum zrobiłem również po swojemu, wymagany poziom na daną broń, bo przecież jakby wyglądał skazaniec z jakimś kościanym łukiem i toporem, który trolla zabija hitem?
Spoiler

 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dawaj!
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Propozycje
#57 2011-12-18, 11:00(Ostatnia zmiana: 2011-12-18, 13:32)
Muszę ci dawać propsa za dobry pomysł?  :naughty:

Tak :lol2:
 
Комиссар RBT

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Propozycje
#58 2011-12-18, 22:58(Ostatnia zmiana: 2011-12-19, 23:27)
Przeszukiwałem obydwa tematy jawne, w których toczy się dyskusja o nowościach w modzie, ale nie znalazłem tego czego chciałem, więc prawdopodobnie pisałem o tym w tajnym. Anyway...

Sami oceńcie czy przydatne:


1.
Podjebałem ostatnio kolejny motyw z G3, który strasznie mi się podobał. Chodzi o modlenie się przy chramach. Gdy Hero podchodzi do Chramu i klęka to w zależności od tego, do kogo należy chram, mówi np. Innosie..., później wybieramy coś z listy dostępnych opcji i postać kończy, np. "daj mi siłę życiową." po czym dostajemy + XY HP i tracimy XY punktów nauki. To z życiem to tylko przykład bo zastanawiam się, czy nie zrobić właśnie czegoś takiego, że HP dostaje się przy chramie a nie co LV. Oczywiście poziomy zdobywałoby się też o wiele łatwiej :)

2.
Jakoś wczoraj skończyłem pracować nad możliwością smażenia mięsa nad ogniskami. Koleś podchodzi do ogniska i siada na tyłku (tylko, jeżeli ma surowe mięso lub surowe mięso chrząszcza), wyjmuje kija i zaczyna smażyć a z listy wybieramy sobie co i ile chcemy usmażyć. Czekam tylko na animacje od markK'a bo wszystko inne jest już gotowe.

3.
Pamiętacie cmentarzysko orków z G1? Penetrowanie tych wszystkich grobowców i przeszukiwanie mumii? Rozpracowałem i zrobiłem (tutaj czekam tylko na MDS) coś takiego, że groby można wykorzystać jako skrzynie. Ale nie wszystkie. W sporej części grobów znajdziemy coś innego niż materialne pierdoły do zjedzenia lub sprzedania, a co dokładnie to już się chyba każdy domyśla. Swoją drogą, wpadłem ostatnio na bardzo ciekawego moim zdaniem Questa mniej więcej z tym związanego, ale już nie będę was zanudzał :wink:  Nieważne.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
I tak zanudziłeś.  :lol2:
 
Комиссар RBT


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry