Propozycje 86280 203

Ankieta

Według Ciebie broń, którą można założyć od danego lv to dobry czy zły pomysł?

Dobry :)
19 (42.2%)
Zły ;(
26 (57.8%)

Głosów w sumie: 42

Głosowanie skończone: 2014-08-06, 15:35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 18.08.2011 roku

Wyświetleń 86280

Odpowiedzi 203

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Kaczy zrobił jeden błąd nie podał szczegółów pomysłu, a wy od razu zakładacie najgorsze i negujecie pomysł który dobrze ukierunkowany staje się ciekawym rozwiązaniem.

Przecież nie musi wprowadzać tego na wszystkie bronie w grze, a na ciekawe bronie które wychodzą poza standardowa resztę, ale żeby nimi władać trzeba mieć taki i sraki lvl, wprowadzamy zasadę ze gra nagradza za lepsza grę I tak o to lepsze miecze taki konkretne kosy maja wymóg na lvl kwestia tylko gracza czy chce je zdobyć czy nie bo i bez nich można grę ukończyć, ale żeby gracza zachęcić do tych kos dajemy np bossy z takim defem ze dopiero te kosy na lvl im coś robią

Lub mogą to być magiczne kosy jak kto woli albo tak jak ja zrobiłem dla reta bronie na hp dla wszystkich tylko wtedy trzeba brać pod uwagę czy z samych stałych bonusów osiągniemy progi efektywnego używania broni.

Podobne sytuacje możemy robić z armorami itp
Jak to mówią grasz dobrze, robisz all questy, zabijasz wszystko po drodze wpierdalasz się w każdy zakamarek mapy to dobrze gra ci za to nagrodzi. nie robisz tego to masz problem i się mecz standardowym wyposażeniem

Takie coś jak lvl bądź hp to rzecz wspólna, nie zależnie od kierunku rozwoju i na niego nie wpływa bezpośrednio jako sucha wartość, wyższy lvl pozawala nam lepiej rozwinąć postać, to jak dobrze to wykorzystamy zależy od nas, wiec Sawik wytłumacz mi jak niby lvl jako wymóg broni spowoduje ze formuła rozwoju postaci będzie z góry ustalona.
Podstawowym elementem rozwoju postaci są Pn które dostajemy za lvl wymóg lvl na broni nie jako pomaga nam w rozwoju bo zyskujemy tym Pn i  tak w koło Macieja
Przy prawidłowym zastosowaniu to gracz się jeszcze nauczy postać rozwijać.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sawik wytłumacz mi jak niby lvl jako wymóg broni spowoduje ze formuła rozwoju postaci będzie z góry ustalona.
Proste. Miecz X jest dobry, więc chcę miecz X, co za tym idzie muszę mieć X level i Y siły. Co znaczy że Y PN jest zarezerwowane tylko dla tego miecza. Zrobi się też pewna wytyczna że na X levelu powinniśmy podnieść Y miecz.
Przy prawidłowym zastosowaniu to gracz się jeszcze nauczy postać rozwijać.
I o to mi właśnie chodzi. Ty się rozwijasz jakimiś tam własnymi formułkami. Ja np. nie. Zdarzało mi się kończyć grę zjebaną postacią. Zwróć uwagę na "kończyć". Uczyłem się alchemii i kowalstwa, siły i zręczności, nawet coś tam w manę ładowałem i kończyłem z np. 10% w jedno i dwu ręcznej broni. Grę kończyłem? Tak, jak najbardziej, więc postać nie była źle rozwinięta, po prostu była rozwinięta nietypowo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Silę musisz mieć od zawsze to ze dochodzi lvl niczego nie zmienia, gdyż lvl nie jest wyznacznikiem ani warunkiem rozwoju postaci.
Zresztą tu opisałem jak można zdefiniować do jakiej grupy kierujemy takie bajery i jak je wykorzystać, chcesz miecz x to miej y siły luzz, chcesz naprawdę spoko kose to może się o nia postaraj i wbił konkretny lvl  prosta różnica ale jak diametralnie skuteczna i pożądana.

Ja rozwijam postać nie wedle formuły a dostosowują ja tak aby była silniejsza niż otoczenie .bo gra mi na to pozwala co tez jest problemem ale nie o tym gadka.
Wiesz dlaczego grę ukończyłeś bo niema ona poziomu trudności, gra oferuje ci rozwoju postaci jednak nie wymaga go od ciebie i mody starają się to zmienić jednak jak narazie tylko Dark Sadze udało się to zrobić w sposób poprawny.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Taka sytuacja, masz wystarczającą ilość siły - jednak nie masz levelu.
Ja bym się wkurwił. Poziom musisz nabić, jak sam zaznaczyłeś, by mieć LP, już to jest "wymogiem levelu" bo wiadomo że miecza który wymaga 50 siły nie założysz na poziomie trzecim. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nie na trzecim, bo wtedy zazwyczaj zapierdalasz z kilofem. Po to jakieś lekkie ograniczenie/balans, do pewnego stopnia zastosowany/zaimplementowany w broniach czy nie tylko, żeby HOT 14 nie miały zbyt łatwo. Kody kodami, zakładamy, że nikt... ich nie używa :|
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Tylko tak jak mowie nie będzie chyba tego wprowadzał na każda bron bo to wtedy istotnie pomysł chybiony, taki wymóg ogranicza przedwczesne zdobycie broni, bo ta została tak a nie inaczej umieszczona.

Wspomogę się własnym przykładem z returninga gdzie dałem kose magiczna która dropie z inubisa którego już można w r1 ubić kosa ma z 300+ dmg od ostrza i 200 od magi dając nawet wymóg 250 siły czy 300 sprawny gracz już będzie nią władać w r2, żeby takie sytuacji uniknąć nałożyłem na nią wymóg max HP w ilości 1800 osiągniemy to w 4-5 rozdziale gdyż ret nie posiada hp co lvl problem solved

Tu można zrobić podobna, standardowe wymogi siły czy zręczność nawet poza normę gothicowa czyli 200 są i tak do obejścia w czasie przed r3, dlatego na konkretniejsze mocne kosy trzeba nałożyć bardziej zaawansowane wymogi które możemy spełnić dopiero w późniejszej grze a jeśli jeszcze dodatkowo w tej późniejszej części gry pojawiają się przeciwnicy którzy stawiają większy opór to i takie kosy mają racje bytu, gracz widzi sens w ich zdobyciu.

1 ogień a ile pieczeń na raz odhaczonych :P
Tu kaczy ma duże pole do popisu, pomysł jest dobry wystarczy to fajnie wykorzystać a najlepiej jeszcze zestawić z balansem :P miodzio

EDIt a można jeszcze zostawić sam wymóg lvl na kose wtedy staje się bronią dla każdej klasy nie ukierunkowana tez dobre rozwiązanie :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Wisnia

Wisnia

Użytkownicy
posty41
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
albo zrob 2 wersje gry xdd jedna z wymogie lvl na bron a druga bez :D i wtedy kazdy pobierze sb co woli :P  xD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wspomogę się własnym przykładem z returninga gdzie dałem kose magiczna która dropie z inubisa którego już można w r1 ubić kosa ma z 300+ dmg od ostrza i 200 od magi dając nawet wymóg 250 siły czy 300 sprawny gracz już będzie nią władać w r2, żeby takie sytuacji uniknąć nałożyłem na nią wymóg max HP w ilości 1800 osiągniemy to w 4-5 rozdziale gdyż ret nie posiada hp co lvl problem solved
Gdzie tu balans? Nie zabijałbym tego Inibisa przed piątym rozdziałem. Po co? Loot jest nieproporcjonalny do wysiłku = zjebany balans.
To nie balans, równie dobrze mogłeś ustawić że broń można założyć dopiero od piątego rozdziału.
Sam napisałeś "sprawny gracz", takich graczy modyfikacja powinna nagradzać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To jest tylko przykład, w przypadku reta musisz go zabić wcześniej gdyż ta kosa bardzo ci się przyda, jednak zabicie go nie jest możliwe postacią która jest przed r5 bo tak jest dostosowany mob, można to objeść tylko bronią na trupy itp, nie będę ci tego tłumaczyć bo trzeba tu zagrać w reta żeby zrozumieć jak z braku balansu zrobić tam balans mod ma inne założenia.

Podałem przykład, jako  ze można nałożyć wspólny wymóg dla każdego jeśli chcemy opóźnić zdobycie danego itemu. Jednak dalej jest fortka dla sprytnych i dobrych graczy, którzy mogą to mieć wcześniej. W przypadku nałożenia lvl jest to lepsze niż w przypadku HP. 
jeśli best kosa na danym etap ma 300 dmg a mob bo 250 def to sry loot. jest aż nadto adekwatny do wysiłku bo dochodzą jeszcze dmg od magi.

Zresztą wymień mi mody które posiadają balans ( w sensie klasowy oraz gracz vs otoczenie otoczenie vs gracz ) poza Dark Saga
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
To nie balans, równie dobrze mogłeś ustawić że broń można założyć dopiero od piątego rozdziału.
:hmmm:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Demokracja, która na tym forum nie istnieje, doprowadziła do podjęcia decyzji:
- Plany o broni dostępnej od X poziomu, poszły do lamusa. 42,2% głosujących było za wprowadzeniem pomysłu, 57,8% było przeciw jego wprowadzaniu.

Spoiler

 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Kurcze!
A ja głosowałem na tak :/

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ja też, ale może i lepiej. Faktycznie można by zrobić co ważniejsze bronie czy inne przedmioty od X rozdziału, od X posiadanego atrybutu/poziomu/whatever. Się zobaczy
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Od X posiadanej siły. Np. zbroja jest za ciężka, żeby nosić. Potrzebujesz więcej siły nielocie.

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
UP@ Dobry pomysł :)
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Dokładnie o to chodzi
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
zróbmy jeszcze żeby miecze były od jakiejśtam siły, a łuki... łuki może od zręczności?
 
makin' bacon

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
zróbmy jeszcze żeby miecze były od jakiejśtam siły, a łuki... łuki może od zręczności?
Tak na prawdę na luki tez trzeba bardzo dużo siły a wiec zróbmy tak. wszystko będzie wymagało sile  :F
 


kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Przeczyściłem trochę, bo zaczął się robić burdel o czapkach wpierdolkach.
Pomysł markKa jest jak najbardziej sensowny, zwłaszcza, że siła jest potrzebna do wszystkiego co trzeba podnieść/unieść XD Jakieś tam minimum przy większych rzeczach na pewno będzie trzeba ustalić.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Może jeszcze wprowadzisz limit udźwigu przedmiotów w ekwipunku? Wszyscy by cię znienawidzili, gdyby nie można było mieć przy sobie 5 zbroi, 20 mieczy i 500 mikstur :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry