Duale 2879 4

O temacie

Autor Max2808

Zaczęty 17.08.2011 roku

Wyświetleń 2879

Odpowiedzi 4

Max2808

Max2808

Użytkownicy
posty38
Propsy12
  • Użytkownicy
Witam jestem w posiadaniu "prostych duali" .


1. Stworzyłem animację w blęderze. Jak podmienić ją z tą z "prostych duali"?
2. Poproszę małą podpowiedź jaka komęda odpowiada za możliwość wybierania losowych broni? Np. Miecz 1 i Miecz 1 , Miecz 2  i Miecz 1 , Miecz 2 i Miecz 1.

Z góry Dziękuje za pomoc! :)
 
Zapraszam Na moją stronę !



Zarabiaj kase! Za darmo! 20$ w miesiąc!!!!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
1. Musisz podmienić odpowiedni wpis w swoim overlay MDSie
2. Nie ma komendy odpowiedzialnej za wybór losowych broni. Właściwie nie ma nawet komendy która pozwoliłaby zakładać broń przez skrypty (a właściwie to jest, ale nie działa). Do Ikarusa jest dołączona poprawiona wersja, gdybyś jej użył (nie polecam się za to brać jeśli nie jesteś bardzo zaawansowany), mógłbyś sprawdzać jakie bronie masz w ekwipunku, losować jedną z nich na podstawie tego która z kolei jest i na koniec podawać ją jako argument do tej funkcji zakładania.

Coś mam wrażenie że bierzesz się za rzeczy o których totalnie nie masz pojęcia.

Max2808

Max2808

Użytkownicy
posty38
Propsy12
  • Użytkownicy
Dziękuje! Mam pojęcie o MDS'ach, tak naprawdę siedze w moddingu grubo 2 lata. Poradzilem sobie z animacjami (pkt.1) . (Animacje są płynne, zaangażowane są tagże nogi oraz tułów.
 
Zapraszam Na moją stronę !



Zarabiaj kase! Za darmo! 20$ w miesiąc!!!!

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Duale
Dziękuje! Mam pojęcie o MDS#msg1003265ach, tak naprawdę siedze w moddingu grubo 2 lata. Poradzilem sobie z animacjami (pkt.1) . (Animacje są płynne, zaangażowane są tagże nogi oraz tułów.
To nie jest zapewnieniem że sobie poradzisz. Ja animacje też mam, i co? Nawet mogę założyć drugą broń ale nie pokazuje się na zs#msg1003265ie jak znajdę sposób by to naprawić wszystko będzie gotowe (W końcu).
To jest największy problem (edeksumo mi tak powiedział i miał racje :) )

Teraz skoro jak twierdzisz jesteś obeznany z MDS i tego typu sprawami możesz spróbować zrobić to jako kuszę. Wymagało by to podziału na miecze prawo/lewo ręczne ale myślę że mogło by działać (nie testowałem tego).
Po prostu zamień animacje w MDS oraz slot z righthand na lefthand. Zapewne napotkasz wiele problemów (pominę że sama podmiana animacji zajmie wieki), oraz zrób by wybieranie broni się nie kłóciło ze sobą.

Pozwolę sobie jeszcze spytać czy animacje duali masz wszystkie czy tylko walki?

Użyj tego tylko jeżeli nie uda Ci się zrobić tego tak jak mówił Avallach ponieważ to jest nie sprawdzone możliwe że któryś z bardziej doświadczonych modderów oświeci mnie że to jest idiotyczny pomysł. ;-)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Max2808

Max2808

Użytkownicy
posty38
Propsy12
  • Użytkownicy
Mam animacje do chodzenia, biegania, bronienia się, ataku, skoku (frontflip YAY!),wyciągania, chowania, dobicia.
Jeszcze nie doszedłem do przeniesienia ZS'a kuszy na drugie ramie ale pracuje nad tym.

PS: Nie lubię pisać długich wypowiedzi.
 
Zapraszam Na moją stronę !



Zarabiaj kase! Za darmo! 20$ w miesiąc!!!!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry