Czasowość przedmiotów. 3081 5

O temacie

Autor Mirrond

Zaczęty 16.07.2011 roku

Wyświetleń 3081

Odpowiedzi 5

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Chodzi mi o pewną trapiącą mnie kwestię... czy w gothicu da się zrobić miksturę, która polepsza jakąś statystykę (dajmy na to siłę), ale tylko i wyłącznie na pewien czas? Wiem jak zrobić skrypt mikstury dodającej jakieś staty, ale nie potrafię zrobić tego tak, by działało to przez pewien czas (jak np. mikstura z zębatego ziela). Da się zrobić coś takiego?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chodzi mi o pewną trapiącą mnie kwestię... czy w gothicu da się zrobić miksturę, która polepsza jakąś statystykę (dajmy na to siłę), ale tylko i wyłącznie na pewien czas? Wiem jak zrobić skrypt mikstury dodającej jakieś staty, ale nie potrafię zrobić tego tak, by działało to przez pewien czas (jak np. mikstura z zębatego ziela). Da się zrobić coś takiego?
Da się było to zrobione w Jaktylu to się da ale nigdy nie próbowałem może któryś z bardziej doświadczonych skrypterów robił coś takiego.

Na twoim miejscu wzorowałbym się miksturą prędkości lub zębatym zielem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Rozumiem, że to pytanie dot. modingu. W takim razie wypadało by napisać w dziale Problematyka. :lol:
 


Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
mozna chyba to zrobic wzorujac sie na miksturze szybkosci ale nie jestem pewien
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry