Bitwa 8a - Mob
2025-07-12, 15:39

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bitwa 8a - MobPrzeczytany 136584 razy

Offline Dracon

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty1068
  • Propsy904
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Te rowki na tej wielkiej kuli sprawiają wrażenie rozmytych. Może wyostrz krawędzie białym kolorem?
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Offline Klark Cent

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty706
  • Propsy654
0 Pokaż propsujących
Ogółem to to wygląda śmiesznie xd

Offline mgr Fartuess

  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
  • Offline
  • Posty1485
  • Propsy890
  • ProfesjaProgramista
0 Pokaż propsujących
przeznaczyłem na to niechcący mniejszy kawałek UVki i mam tam niższe texel density. Dlatego takie rozmazane.
Popisuje się ciągle menda jedna...

Offline iktorn

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty89
  • Propsy12
0 Pokaż propsujących
Metal wygląda, jak jakiś dżins/sztruks.

Offline Anonymized

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty2957
  • Propsy6115
  • NagrodyV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
kiepskie, jakże prorocze były słowa wowoza, który przewidział, że schrzanisz teksture :D

Offline Klark Cent

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty706
  • Propsy654
0 Pokaż propsujących
Azorex by lepsze zrobił xD jeśli zrobił byś tylko fajne tekstury to było by zajebiste a tak jest ni w pizdę ni w oko weź sie ogarnij leszczu xd

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących
Bardzo ładnie. Nic bym nie poprawiał.

Offline mgr Fartuess

  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
  • Offline
  • Posty1485
  • Propsy890
  • ProfesjaProgramista
1 Pokaż propsujących
Bardzo ładnie. Nic bym nie poprawiał.

twój post tak odstaje od reszty, że aż zalatuje sarkazmem :D

@Iktorn
Skutek uboczny użycia fresnela w shaderze.
Popisuje się ciągle menda jedna...

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
2 Pokaż propsujących
Uwierz, że nie tylko zalatuje :D

Zwalona uvka w niektórych miejscach, dziwna faktura metalu, kolorystyka, rysy słabe. Na krawędziach wygląda jak zwykłe jaśniejsze paski, natomiast reszta to porysowana tekstura na multiply, czy co tam innego. Po prostu nie chciałem Cię motywować do poprawek, bo i tak troszeczkę czasu Ci to zajęło :D

Offline mgr Fartuess

  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
  • Offline
  • Posty1485
  • Propsy890
  • ProfesjaProgramista
0 Pokaż propsujących
ta tekstura to moja osobista porażka :(
Popisuje się ciągle menda jedna...

Offline eto

  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
  • Offline
  • Posty1741
  • Propsy1793
  • ProfesjaLvl designer
0 Pokaż propsujących
Cytuj
Termin proponuję do 1 sierpnia,

eheheheee :lol:
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Offline Jedairusz

  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
  • Offline
  • Posty1022
  • Propsy1297
  • NagrodyVV
  • ProfesjaGrafik 3D
0 Pokaż propsujących
Oj tam, oj tam.

Offline Komuchpl

  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
  • Offline
  • Posty146
  • Propsy130
  • ProfesjaGrafik 3D
1 Pokaż propsujących
To i ja coś dorzucę:


1726 tri

I nie, sznur nie ma miliona poly  :lol:

Offline mgr Fartuess

  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
  • Offline
  • Posty1485
  • Propsy890
  • ProfesjaProgramista
0 Pokaż propsujących
To i ja coś dorzucę:


1726 tri

I nie, sznur nie ma miliona poly  :lol:

Jak jak już masz tyle trisów to mogłeś władować nieco więcej w skrzydła :)
Popisuje się ciągle menda jedna...

Offline eto

  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
  • Offline
  • Posty1741
  • Propsy1793
  • ProfesjaLvl designer
0 Pokaż propsujących
nooooo, nie ma to jak sprawic by najbardziej widoczny element byl odrzucający :D
« Ostatnia zmiana: 2011-09-28, 20:35 wysłany przez: eto »
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Offline Żadna Głupia Spółgłoska

  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
  • Offline
  • Posty2557
  • Propsy3534
  • ProfesjaGracz
2 Pokaż propsujących
Skrzydla mozna zrobic alpha. Przy niewielkim triscouncie mozna je zrobic nawet prosciej.
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Offline Komuchpl

  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
  • Offline
  • Posty146
  • Propsy130
  • ProfesjaGrafik 3D
0 Pokaż propsujących


Teraz 2604 tri, pare rzeczy ma się jeszcze zmienić.

Offline Dracon

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty1068
  • Propsy904
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Proporcje bezsensowne, a skrzydła lepiej zrobić plane'ami z alphą, będzie to wyglądało dużo lepiej niż teraz.
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Offline Komuchpl

  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
  • Offline
  • Posty146
  • Propsy130
  • ProfesjaGrafik 3D
0 Pokaż propsujących


Model już chyba taki zostanie. ~1600-1800 tri

Offline iktorn

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty89
  • Propsy12
0 Pokaż propsujących
Może jakąś teksturkę strzelisz ?
btw. pokaż siatkę.