/*Jeśli temat jest w złym miejscu (bo na pewno jest ;p ), to proszę o przeniesienie.*/
Chciałem się zapytać, czy dałoby się zrobić skrypt runiczny, przez którego dostaje się +1% walki 1h za każde 25 ciosów, tzn. jeśli ma się broń 1h i się nią walczy (po uderzeniu 25 razy). Taki skrypt mam, nie wywala błędu, ale nie działa.
func void B_TEST (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
var C_ITEM ready;
var C_ITEM itm;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
if ((itm.MainFlag == ITEM_KAT_NF) && (itm.Flags == ITEM_SWD) && Hlp_IsItem(ready, itm) // Tak pomyślałem, czyby nie dać Hlp_IsItem(ready, ready), ale doszedłem do wniosku, że nie zgadzałby się skrypt, ponieważ byłyby dwie takie same zmienne obok siebie, więc musi być (ready, itm). Albo mógłbym też zastosować Npc_GetInvItem(hero, itm), ale to jest raczej to samo, co Hlp_IsItem(ready, itm) lecz zamienione ready na hero.
&& Npc_IsInFightMode (hero, FMODE_MELEE))
{
Print (TEST); // tutaj mam napis, żeby sprawdzić czy działa, lecz nie pojawia się jak walę bronią 1h/2h/bow/cbow.
};
};
[/color]
Jeśli się nie da zrobić czegoś takiego poprzez B_AssessDamage jako miecz runiczny, proszę tylko o napisanie, że się nie da. ŻADNYCH błędów mi nie wywala z tego skryptu, Gothic działa normalnie, a skrypty mam zaznaczone w GothicStarter_MOD.
PS: Mam wpisane B_TEST (other, self);