Broń tylko na Wrzoda 17139 47

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 16.05.2011 roku

Wyświetleń 17139

Odpowiedzi 47

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#20 2011-05-19, 19:23(Ostatnia zmiana: 2011-05-19, 19:25)
Błądzisz Kamilu, droga którą obrałeśHlp_GetNpc nie_wpisuj_tego_kodu.flags=0;donikąd prowadzi. Przemyśl swe postępowanie raz jeszcze.
to nie moja droga tylko RafałaBudzisa
EDIT: to powie mi ktoś jak to zrobić
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Broń tylko na Wrzoda
#21 2011-05-19, 20:37(Ostatnia zmiana: 2011-05-19, 20:40)
to nie moja droga tylko RafałaBudzisa
EDIT: to powie mi ktoś jak to zrobić

nie bluźnij mój synu :D  albowiem moja droga prowadziła przez nawiasy ;p

ale masz tez 2 drogę
http://themodders.org/index.php?topic=14242.msg148970#msg148970

do ciebie zależy którą drogę obierzesz :D

EDIT:aaa i mojego nazwiska się nie odmienia ;p  więc na przyszłość
Rafała Budzis ;p

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
błąd Syntax error :IF (line 122)
czyli to:
if (Npc_HasItems (other, ItMw_Bron_na_rockefellera) > 0)
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Broń tylko na Wrzoda
#23 2011-05-20, 15:35(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 15:35)
Najpierw musisz stworzyć broń o instance ItMw_Bron_na_rockefellera żeby skrypt mógł zadziałać.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najpierw musisz stworzyć broń o instance ItMw_Bron_na_rockefellera żeby skrypt mógł zadziałać.
ja mam zamiast broń na rokefelera to na wrzoda stwożoną
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Broń tylko na Wrzoda
#25 2011-05-20, 19:32(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 19:33)
Wklej w B_AssessDamage.d takie coś:
if (Npc_HasItems (other, ItMw_zakazany_kod) > 0)
        {
                var C_NPC wrzod; wrzod = Hlp_GetNpc(nie_wpisuj_tego_kodu);
                Npc_GetInvItem(other, ItMw_zakazany_kod);
                var C_ITEM OthWeap2; OthWeap2 = Npc_GetReadiedWeapon(other);
               
                if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(wrzod))
                && (Hlp_GetInstanceID(OthWeap2) == Hlp_GetInstanceID(item))
                {
                        Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, -1000);
                        return;
                };
        };
To powinno zadziałać bez żadnych poprawek  :lol:
Pamiętaj żeby usunąć poprzedni kod bo znowu będzie wywalało błąd.
 


Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Ten kod jest na obrażenia zadawane magicznemu golemowi i niezbyt się w niego zagłębiałem. Identycznie jest w oryginalnym skrypcie, tylko tam jest inna broń.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znowu błąd
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Więc spróbuj zrobić tak jak to mówił Adanos.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#30 2011-05-21, 11:19(Ostatnia zmiana: 2011-05-21, 11:46)
dobra czyli jak mam napisane
Hlp_GetNpc (nie_wpisuj_tego_kodu).flags=0;
to jest źle(błąd Expected';'(line 162)[czyli ta])
a jak tak
Hlp_GetNpc nie_wpisuj_tego_kodu.flags=0;
tez źle(błąd Expected'()'(line 162)[czyli ta])czy jakoś tak
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
W takim razie nie mam pojęcia dlaczego twórcy jej użyli.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wiecie co chyba zapytam czipa17 ale myślcie dalej
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Broń tylko na Wrzoda
#34 2011-05-21, 15:13(Ostatnia zmiana: 2011-05-21, 15:19)
dobra już zrobiłem sprawdziłem u siebie żebym znów nie dał cie złego skryptu i u mnie działa idealnie (Gothic 1)
skrypt postaci (tylko dodałem flags = 2;)
Spoiler
instance VLK_574_Mud (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Wrzód";
npctype = npctype_Main;
guild = GIL_NONE;      
level = 0;
flags = 2;

voice = 7;
id = 574;


//-------- abilities --------

attribute[ATR_STRENGTH] = 20;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 88;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 88;

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Tired.mds");
// body mesh, head mesh, 69hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",3,1,"Hum_Head_Pony", 109,  1, VLK_ARMOR_L);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);

self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;

fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;

//-------- Senses --------                                    
senses = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;// für DIREKTES ansprechen

//-------- inventory --------                                    

EquipItem (self, ItMw_1h_Club_01);
CreateInvItems (self, ItMiNugget,5);
CreateInvItem  (self, Itfo_Potion_Water_01);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_574;
};

FUNC VOID Rtn_start_574 ()
{
TA_Sleep (23,00,06,00,"OCR_HUT_13");
TA_SitAround (23,00,06,00,"OCR_OUTSIDE_HUT_13");
};

func void Rtn_Follow_574 ()
{
TA_FollowPC (23,00,16,00,"OCR_HUT_13");
TA_FollowPC (16,00,23,00,"OCR_HUT_13");
};

kod pałki na wrzoda:(tu już trochę więcej)

Spoiler
INSTANCE ItMw_1H_Club_01 (C_Item)
{
name = "Pałka";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_AXE;
material = MAT_WOOD;

value = 2;

damageTotal   = 5;
damagetype = DAM_BLUNT;
range     =   100;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 5;
visual = "ItMw_1H_Club_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = "bron na wrzoda";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;

on_equip = Equip_debil;
on_unequip = UnEquip_debil;
};
FUNC VOID Equip_debil()
{
var c_NPC postac_2 ;
postac_2= Hlp_GetNpc (VLK_574_Mud);
postac_2.flags=0;

};
FUNC VOID UnEquip_debil()
{
var c_NPC postac;
postac = Hlp_GetNpc (VLK_574_Mud);
postac.flags=2;
};

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#35 2011-05-21, 17:20(Ostatnia zmiana: 2011-05-21, 17:38)
jak ktos by się jeszcze nie zakopował(czoć wątpie) to ja to chce miec do Gothic 2 NK
EDIT: DZIAŁA !!! :lol:
Połowa za nami teraz napisy i efekt  :naughty:
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Broń tylko na Wrzoda
#36 2011-05-21, 17:34(Ostatnia zmiana: 2011-05-21, 18:04)
to ze sprawdzałem w G1 nie znaczy ze nie będzie działać w G2  

najpierw sprawdź czy działa a potem zacznij marudzić


EDIT: o tekście też już pisałem  :pokerface:  http://themodders.org/index.php?topic=14242.msg148738#msg148738
;)
tylko zmiast ItMw_1H_Poker_01_moje dajesz instancje broni na wrzoda nie wiem jaką masz bo strasznie ten temat pogmatwany ;d

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#37 2011-05-21, 20:06(Ostatnia zmiana: 2011-05-21, 21:00)
strasznie ten temat pogmatwany ;d
on jest mój a moje tematy nie są pogmatwane( :lol2:  )

dwie żeczy są żle:
1.efekt się wywołuje na osobie innej niż wrzód(a ma tylko na wrzodzie)
2.napis też się nie wywołuje
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
tekst ma się pokazywać jak walniemy go inną bronią niż tą na wrzoda tak działa ten skrypt

ale jak mówisz o efektach to pokaż co zmieniłeś i jak wygląda twój skrypt to go za chwile zrobię ;)

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#39 2011-05-23, 14:57(Ostatnia zmiana: 2011-05-23, 15:01)
B_AssessDamage.d:

func void B_U (var C_NPC oth, var C_NPC slf)  {  if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))  {  var C_ITEM ready;  var int randomdmg;  var int procent_trafienia;  var int obrazenia;  ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);  randomdmg = Hlp_Random (1);  procent_trafienia = 100;  obrazenia = 200;  if (Npc_HasItems(hero, ItMw_zakazany_kod) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_zakazany_kod) == TRUE)  && (randomdmg <= procent_trafienia)  {  if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)  {  Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );  B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);  Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );  B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);  Wld_PlayEffect("spellFX_Beliarweapon", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );  B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);  Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain_RAIN", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );  B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);  };  Wld_PlayEffect("spellFX_Zap_COLLIDE", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );  Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_ORIGIN", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );  };  if (Npc_HasItems(hero, ItMw_zakazany_kod) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_zakazany_kod) == TRUE)  && (randomdmg <= procent_trafienia)  {  Wld_PlayEffect("spellFX_Zap_COLLIDE", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );  Wld_PlayEffect("spellFX_Sleep_ORIGIN", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );  };  };  };  func void B_AssessDamage ()  {      var C_NPC Quarho; Quarho = Hlp_GetNpc (NONE_ADDON_111_Quarhodron);      var C_NPC Rhadem; Rhadem = Hlp_GetNpc (NONE_ADDON_112_Rhademes);      if    ((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Quarho)))      ||    ((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Rhadem)))      {          B_GhostSpecialDamage (other, self);          return;      };      B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);      B_U (other, self);   miecz();      if (self.aivar[AIV_ArenaFight] == AF_AFTER)      {          self.aivar[AIV_ArenaFight] = AF_AFTER_PLUS_DAMAGE;      };      if self.aivar [AIV_EnemyOverride] == TRUE      {          var C_NPC RAV; RAV = Hlp_GetNpc(BDT_1090_Addon_Raven);          if (Hlp_GetInstanceID(self) == (Hlp_GetInstanceID(RAV)))          {              self.aivar [AIV_EnemyOverride] =    FALSE;          };      };      if (Npc_IsInState(self,ZS_Attack))      {          if (Npc_IsPlayer (other))          && (self.npctype == NPCTYPE_FRIEND)          {              return;          };          if (Npc_IsPlayer (other))          && (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)          {              return;          };          if (Hlp_GetInstanceID (other) != self.aivar[AIV_LASTTARGET])          {              if (self.aivar[AIV_HitByOtherNpc] == Hlp_GetInstanceID (other))              || (Hlp_GetInstanceID(other) != Hlp_GetInstanceID(hero))               {                  Npc_SetTarget (self, other);              }              else              {                  self.aivar[AIV_HitByOtherNpc] = Hlp_GetInstanceID (other);               };          };          return;      };      if (B_AssessEnemy())      {          return;      };      if (!Npc_IsPlayer(other))      && (other.aivar[AIV_ATTACKREASON] == AR_NONE)      {          B_Attack (self, other, AR_NONE, 0);          return;      };      if (Npc_IsInFightMode (other, FMODE_MELEE))      || (Npc_IsInFightMode (other, FMODE_FIST))      || (Npc_IsInFightMode (other, FMODE_NONE))       {          if (Npc_GetAttitude (self, other) == ATT_FRIENDLY)          || ( (self.npctype == NPCTYPE_FRIEND) && Npc_IsPlayer(other) )          {              if (!Npc_IsInState(self, ZS_ReactToDamage))              {                  Npc_ClearAIQueue    (self);                  B_ClearPerceptions    (self);                  AI_StartState        (self, ZS_ReactToDamage, 0, "");                  return;                  };          };      };          B_Attack (self, other, AR_ReactToDamage, 0);      return;  };

B_MM_AssessDamage.d:

func void B_MM_AssessDamage ()  {      self.aivar[AIV_MM_PRIORITY] = PRIO_ATTACK;      B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);      B_U (other, self);      miecz();      if (Npc_HasItems (other, Holy_Hammer_MIS) > 0)      {          var C_NPC MagGol; MagGol = Hlp_GetNpc(MagicGolem);          Npc_GetInvItem(other, Holy_Hammer_MIS);          var C_ITEM OthWeap; OthWeap = Npc_GetReadiedWeapon(other);          if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(MagGol))          && (Hlp_GetInstanceID(OthWeap) == Hlp_GetInstanceID(item))          {              Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, -1000);              return;          };      };          if (self.guild == GIL_STONEGUARDIAN)      && (self.aivar[AIV_EnemyOverride] == TRUE)      {          B_AWAKE_STONEGUARDIAN (self);      };      if (C_PredatorFoundPrey(other,self))      {          Npc_ClearAIQueue    (self);          Npc_SetTarget         (self, other);          B_ClearPerceptions    (self);          AI_StartState         (self, ZS_MM_Flee, 0, "");              return;      };      if (Npc_IsInState(self,ZS_MM_Attack))      {          if (Npc_IsPlayer (other))          && (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)          {              return;          };          if (self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_SKELETON)          && (other.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_SKELETON_MAGE)          {              return;          };          if (Hlp_GetInstanceID (other) != self.aivar[AIV_LASTTARGET])          {              if (self.aivar[AIV_HitByOtherNpc] == Hlp_GetInstanceID (other))              {                  Npc_SetTarget (self, other);              }              else              {                  self.aivar[AIV_HitByOtherNpc] = Hlp_GetInstanceID (other);              };          };          return;      };      Npc_ClearAIQueue    (self);      Npc_SetTarget        (self, other);      B_ClearPerceptions    (self);      AI_StartState        (self, ZS_MM_Attack, 0, "");      return;  };

It_mieczBUDZIS.d:

FUNC VOID miecz()      {      var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon (other);      if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_zakazany_kod))      {  Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain_RAIN",self,self,0,0,0,FALSE);        };      };

i zmień żeby było wiencej efektów  :naughty:   :naughty:
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry