Broń tylko na Wrzoda 17127 47

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 16.05.2011 roku

Wyświetleń 17127

Odpowiedzi 47

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
coś podobnego do tego
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=SVpfa8sThGk
[/media]
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo fajna. :ok:
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#2 2011-05-16, 14:42(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 15:53)
Się pytam jak zrobić

Się pytam jak zrobić
to nie moje!!!
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cos w skryptach zapewne pogadaj z czipem wrocil i znow pomaga zawsze pomaga wiec :ok:  :D  sorry za ortografie ale ze szkoly pisze :(
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Broń tylko na Wrzoda
#4 2011-05-16, 15:13(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 15:13)
to nie moje!!!
Tak przywłaszczać sobie cudze prace. No naprawdę, podziękujemy już Panu. : (
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
musisz dać obrona na cięte miecze dla wrzoda na 100
a wszystkim innym postacią na obuchowe na 100

potem jeden miecz ma obrażenia cięte - zabijasz ludzi a wrzoda nie
2 miecz na obrażenia obuchowe i nim zabijasz wrzoda ;d

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#6 2011-05-16, 16:34(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 17:05)
mugłby mnie ktoś z nim "skontaktować"

musisz dać obrona na cięte miecze dla wrzoda na 100
a wszystkim innym postacią na obuchowe na 100

potem jeden miecz ma obrażenia cięte - zabijasz ludzi a wrzoda nie
2 miecz na obrażenia obuchowe i nim zabijasz wrzoda ;d
a jaśniej
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może k urwa bez double postów co ?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a jaśniej
prosze bardzo :D
protection[PROT_BLUNT] = 100;to dajesz do skryptu wszystkich naszych postaci
protection[PROT_EDGE] = 100;to dajesz do skryptu postaci wrzoda

a teraz bronie

INSTANCE ItMw_1H_Poker_01_moje (C_Item)
{
name = "Pogrzebacz";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;

value = 3;

damageTotal = 100;
damagetype = DAM_BLUNT;
range     =   100;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 5;
visual = "ItMw_1H_Poker_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] =  "broń na wrzoda";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

/********************************************************************************/
// BAU
INSTANCE ItMw_1H_Sickle_01_moje (C_Item)
{
name = "Sierp";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_AXE;
material = MAT_METAL;

value = 4;

damageTotal = 100;
damagetype = DAM_EDGE;
range     =   100;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 5;
visual = "ItMw_1H_Sickle_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = "broń na ludzi";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Broń tylko na Wrzoda
#9 2011-05-16, 16:48(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 16:49)
a jaśniej

Rafał do noobom gg nie daje więc pomyśl logicznie, albo se daj spokój.  :D

EDIT: A jednak nie  :lol2:
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#10 2011-05-16, 16:54(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 17:07)
prosze bardzo :D
protection[PROT_BLUNT] = 100;to dajesz do skryptu wszystkich naszych postaci
protection[PROT_EDGE] = 100;to dajesz do skryptu postaci wrzoda

a teraz bronie

INSTANCE ItMw_1H_Poker_01_moje (C_Item)
{
name = "Pogrzebacz";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;

value = 3;

damageTotal = 100;
damagetype = DAM_BLUNT;
range     =   100;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 5;
visual = "ItMw_1H_Poker_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] =  "broń na wrzoda";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

/********************************************************************************/
// BAU
INSTANCE ItMw_1H_Sickle_01_moje (C_Item)
{
name = "Sierp";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_AXE;
material = MAT_METAL;

value = 4;

damageTotal = 100;
damagetype = DAM_EDGE;
range     =   100;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 5;
visual = "ItMw_1H_Sickle_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = "broń na ludzi";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

dzienki

a jak bym dał bez tego:

protection[PROT_BLUNT]  =       100;

i tego:

/********************************************************************************/
// BAU
INSTANCE ItMw_1H_Sickle_01_moje (C_Item)        
{      
        name                            =       "Sierp";

        mainflag                        =       ITEM_KAT_NF;
        flags                           =       ITEM_AXE;      
        material                        =       MAT_METAL;

        value                           =       4;

        damageTotal                     =       100;
        damagetype                      =       DAM_EDGE;
        range                           =       100;            

        cond_atr[2]             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]           =       5;
        visual                          =       "ItMw_1H_Sickle_01.3DS";

        description                     = name;
        TEXT[2]                         = NAME_Damage;                                  COUNT[2]        = damageTotal;
        TEXT[3]                         = NAME_Str_needed;                              COUNT[3]        = cond_value[2];
        TEXT[4]                         = "broń na ludzi";
        TEXT[5]                         = NAME_Value;                                   COUNT[5]        = value;
};

to co by było?
bo ja to chce mieć tylko to na wrzoda a nie na ludzi osobno i na bestie
wiesz o co chodz nie chce mieć mieczy stalowych i srebrnych
chce mieć tylko na wrzoda i żeby pisało, że jest brń nie skuteczna

[mod=Adanos]Proszę o niepisanie postów pod rząd w krótkim odstępie czasu. Używaj opcji "Edytuj".[/mod]
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Broń tylko na Wrzoda
#11 2011-05-16, 17:26(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 17:26)
Rafał do noobom gg nie daje więc pomyśl logicznie, albo se daj spokój.  :D
GG nie ale na pomoc zawsze możesz liczyć nie rób offtopa nobie ???  :lol:  

Cytuj
bo ja to chce mieć tylko to na wrzoda a nie na ludzi osobno i na bestie
wiesz o co chodz nie chce mieć mieczy stalowych i srebrnych
chce mieć tylko na wrzoda i żeby pisało, że jest brń nie skuteczna
poczytaj o mieczach runicznych ty zamiast wywoływać efekt czaru będziesz wywoływał napis broń jest nie skuteczna

a co do tego ze tylko dla jednej osoby ma być
to ja bym to zrobił inaczej daj wrzodowi
flags = 2;to da mu nieśmiertelność :D

INSTANCE ItMw_1H_Poker_01_moje (C_Item)
{      
        name                            =       "Pogrzebacz";

        mainflag                        =       ITEM_KAT_NF;
        flags                           =       ITEM_SWD;      
        material                        =       MAT_METAL;

        value                           =       3;

        damageTotal                     =       20;
        damagetype                      =       DAM_BLUNT;
        range                           =       100;            

        cond_atr[2]             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]           =       5;
        visual                          =       "ItMw_1H_Poker_01.3DS";

        description                     = name;
        TEXT[2]                         = NAME_Damage;                                  COUNT[2]        = damageTotal;
        TEXT[3]                         = NAME_Str_needed;                              COUNT[3]        = cond_value[2];
        TEXT[4]                         =  "broń na wrzoda";
        TEXT[5]                         = NAME_Value;                                   COUNT[5]        = value;

on_state[0] = kill_debil;

};
FUNC VOID kill_debil()
{
Hlp_GetNpc(instancja_typa).flags=0;
};
dzieki 5 ostatnim linijką wrzód traci nie śmiertelność po założeniu broni trzeba jeszcze zrobić przy ściąganiu broni ale nie pamiętam jak to szło :D

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Broń tylko na Wrzoda
#12 2011-05-16, 18:36(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 18:36)
jak ktoś chce dostać propsa odwołuje do pomocy w EDIT:http://themodders.org/index.php?/topic/14245-jak-zrobic-miecz-runiczny/
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Broń tylko na Wrzoda
#13 2011-05-16, 19:07(Ostatnia zmiana: 2011-05-16, 19:08)
jak ktoś chce dostać propsa odwołuje do pomocy w EDIT:http://themodders.org/index.php?/topic/14245-jak-zrobic-miecz-runiczny/
Masz tu tutek jak zrobić miecz runiczny. Co prawda do G1 ale w G2 tak samo powinno być.
Edit: Piszę tu bo tamten temat chyba usunięty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak ktoś chce dostać propsa
ten tekst mnie zniechęcił jak byś dał 5 zł to co innego :lol:  za propsy nie kupie cukru :D

to tak robisz tak pobierasz moj program
http://themodders.org/index.php?/topic/12570-miecze-magiczne-v024/
odpalasz dajesz byle jaką broni i efekt i dajesz koniec

potem w zależności od wersji
W Gothic1 - "_Work\Data\Scripts\Content\Items\mieczBUDZIS.D"
W Gothic2 - "_Work\Data\Scripts\Content\Items\IT_mieczBUDZIS.D"

usuwasz zawartość pliku i wklejasz to


FUNC VOID miecz()
{
    var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon (other);
    if(!Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Poker_01_moje))
    {
PrintScreen ("nie zabije tym wrzoda", -1,30,"font_old_10_white.tga",3);

    };


};

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyskakuje taki błąd:
U:PAR: EXPECTED";" (line 162)
Wtej lini mam to:
Hlp_GetNpc(nie_wpisuj_tego_kodu).flags=0;
A te nie_wpisuj_tego_kodu to instance do wrzoda, co jest żle!
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie możesz tak zrobić. Funkcja nie posiada atrybutu flags.

Lepiej już by było:
Cytuj
nie_wpisuj_tego_kodu.flags=0;

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Broń tylko na Wrzoda
#17 2011-05-18, 16:49(Ostatnia zmiana: 2011-05-18, 18:47)
Według mnie możnaby zamiast kombinowania z flags dać Wrzodowi ten kawałek skryptu:
//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = IMMUNE;
protection [PROT_EDGE] = IMMUNE;
protection [PROT_POINT] = IMMUNE;
protection [PROT_FIRE] = IMMUNE;
protection [PROT_FLY] = IMMUNE;
protection [PROT_MAGIC] = IMMUNE;

A w B_AssessDamage.d wklepać takie coś (na tym przykładzie broń działa z PC_Rockefeller):
if (Npc_HasItems (other, ItMw_Bron_na_rockefellera) > 0)
{
var C_NPC rocke; rocke = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
Npc_GetInvItem(other, ItMw_Bron_na_rockefellera);
var C_ITEM OthWeap2; OthWeap2 = Npc_GetReadiedWeapon(other);

if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(rocke))
&& (Hlp_GetInstanceID(OthWeap2) == Hlp_GetInstanceID(item))
{
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, -1000);
return;
};
};
Skryptu w tej postaci nie testowałem, ale jako broń na magicznego golema działa  :lol:
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dobra czyli cały skrypt powinien wyglondać tak
skrypt broni:
 INSTANCE ItMw_zakazany_kod (C_Item)
 {
 name             = "Patelnia Zagłady ";

 mainflag         = ITEM_KAT_NF;
 flags            = ITEM_AXE;
 material         = MAT_METAL;

 value            = 8000;

 damageTotal      = 420;
 damagetype       = DAM_EDGE;
 range            = 10;

 cond_atr[2]      = ATR_STRENGTH;
 cond_value[2]    = 10;
 visual           = "Itmw_BRONZAGLADY.3DS";
 description      = name;
 
 TEXT[1]          = "Tylko na Wrzoda";
 TEXT[2]          = NAME_Damage;     COUNT[2] = damageTotal;
 TEXT[3]          = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
 TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
 TEXT[5]          = NAME_Value;         COUNT[5] = value;
 on_state[0]      = kill_debil;

};
        FUNC VOID kill_debil()
        {
                Hlp_GetNpc nie_wpisuj_tego_kodu.flags=0;
        };
 };
a skrypt wrzoda tak:
INSTANCE nie_wpisuj_tego_kodu (Npc_Default)
 {
 // ------ NSC ------
 name = "Wrzód";
 guild = GIL_NONE;
 id = 574;
 voice = 6;
 flags = 2;
 npctype = NPCTYPE_MAIN;

 // ------ Attribute ------
 B_SetAttributesToChapter (self, 1);

 // ------ Kampf-Taktik ------
 fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;

 // ------ Equippte Waffen ------
 EquipItem (self, ItMw_1h_Bau_Mace);

 // ------ Inventory ------
 B_CreateAmbientInv (self);


 // ------ visuals ------
 B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fatbald", Face_N_Mud, BodyTex_N, ITAR_Leather_L);
 Mdl_SetModelFatness (self, 0);
 Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

 // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
 B_GiveNpcTalents (self);

 // ------ Kampf-Talente ------
 B_SetFightSkills (self, 10);


 };
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry