Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 423769 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 423769

Odpowiedzi 991

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
albo kolejnych buntoli lub nieumarlych lub straznikow Gomeza ktoerzy sie z tamtad nie wydostali  :ok:  :roll:
 

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Po jakimś czasie nie interesowania się forum i wgl tą wspaniałą grą wracam :D  Kaczka nieźle ci idzie a tak w ogóle sry że nie odpisałem ci na wiadomość po prostu o niej nie wiedziałem :D
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#102 2011-07-14, 12:53(Ostatnia zmiana: 2011-07-14, 13:32)
Generalnie nie odzywałem się na forum dlatego, że format miałem komputera i musiałem instalować wszystko od nowa + kontaktów sporo na gg mi wcięło, więc trochę takie pierdoły zajęły. Wszystko to co było jest nadal, a pracę idą wolno bo grafik 3d, skrypter i grafik 2d sobie wszystko zlali i znowu robię wszystko prawie sam. Ja, Cedric (3D Art), Arminas (2D Art) i VeroniSsia (Scenarzystka) + jeszcze markK nam pomaga, ale to animację. Więc ludu potrzeba znowu bo ze skrypterów jestem sam.
Jeżeli są CHĘTNI ludzie z dobrym sercem, którzy potrafią zrobić więcej niż pierdoły z poradników Czipa to piszcie na pw lub gg, przyda się każda pomoc ;)
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Ja bym proponował dodanie systemu reputacji jak z Gothic 3. Skoro są wrogie frakcje, bohater może zyskiwać (i tracić) szacunek i poważanie u jednych lub drugich... Myślę, że byłoby to ciekawe rozwiązanie.

Zastanawiam się czy idzie dorobić miejsca na sztylety, tylko tak, żeby wyciągać je np za pomocą klawisza 3 z butów oO
Zabawne. :D  W jednej z moich tekstur właśnie przy nodze jest przypięty paskami sztylet.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nawet tego nie zauważyłem patrząc dziś na to :naughty:
System reputacji jest jedną z wielu niewymienionych pierdołek umilających/uprzykrzających   grę.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#105 2011-07-15, 22:05(Ostatnia zmiana: 2011-07-15, 22:08)
(...)pierdołek umilających/uprzykrzających   grę.
Jeśli wszystko pójdzie po twojej myśli i dobrem się stanie :lol: , to raczej reputacja będzie nam tą grę umilała. Przy okazji - jeśli grałeś w modyfikację Returning to wiesz, że po licznych kradzieżach/licznych morderstwach w khorinis/farmie onara/klasztorze zostaje się "oficjalnie wyrzuconym z ...(danego obszaru) i rozpoznawanym przed dany obiekt jako bandyta" co skutkuje tym, że jesteśmy traktowani jak obiekt niepożądany i każdy npc z danej hmmm lokacji(?) atakuje nas (kolejno - wyrzucony z klasztoru - wszelcy nowicjusze/magowie ognia, wyrzucony z khorinis - wszelcy paladyni/obywatele/strażnicy, farma onara - wszelcy farmerzy/najemnicy). Jeśli dasz radę to umieścić w modzie - byłoby bardzo fajnie. Jeśli jednak nie wiesz o co chodzi, to albo napisz, żebym ci opisał to bardziej szczegółowo, albo poprostu zainstaluj returna, zabij po kolei paru npc i idź do hagena/lee/parlana.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#106 2011-07-17, 06:00(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 09:34)
Kilka nowinek ze świata Dziedzictwa :lol:

1. Został stworzony efekt, który podczas otrzymywania obrażeń w walce przez bohatera, którym sterujemy, pokazuje na ekranie czerwone plamy sygnalizujące utratę punktów życia naszego bohatera.



2. Na screenie pokazanym powyżej zauważyliście pewnie paski życia znajdujące się w prawym dolnym rogu ekranu. Pomiędzy paskiem życia a paskiem many będzie jeszcze pasek wytrzymałości (aktualnie jest tam pasek tlenu, który aktywuje się dopiero po zanurkowaniu w wodzie). (Są one aktualnie nieco odsunięte od siebie, żeby poprawić efekt wizualny)



Generalnie na razie to wszystko jeżeli chodzi o nowe 100% skończone nowinki skryptowe. Hełmów chyba nie muszę przedstawiać bo to w sumie nic nowego :D

Komentować i propsować co łaska :ok:  

Byłbym zapomniał... jak zrobić te paski uświadomił mnie sawik za co oficjalnie stokrotnie mu dziękuje. :ok:
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Mnie się te plamy krwi bardzo podobają (tym bardziej, że sam je zaproponowałem). :D  Z drugiej strony przyzwyczaiłem się do pasków rozrzuconych po obu stronach ekranu (nawet w Gothiku 3 mam takie cuś), ale jakby np. z w lewym dolnym rogu wstawić np. minimapę (albo od biedy kompas), żeby nie pozostawał pusty, to byłoby chyba całkiem niezłe rozwiązanie. A Hagen czasem nie nosi mojej zbroi (tej, którą Ci wczoraj wysłałem), bo jakoś tak dziwnie ustawiony jest i nie widzę?

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#108 2011-07-17, 09:31(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 09:37)
Nie, nie jest to Twoja zbroja ;p  Podobna, ale nie ta. Myślałem nad dodaniem kompasu (lewy dolny róg)  i paska ekwipunku (środek na dole), ale trochę z tym roboty będzie, więc na razie niech będzie to co jest. Kończymy już pracować nad skryptem regeneracji życia, gotowania i krótkotrwałego sprintu... Generalnie praca wre a efekty chyba są widoczne jako takie ;)

EDIT:
Zapomniałem dodać we wcześniejszym poście, że gildie wrogo do nas nastawione mają Imiona w kolorze czerwonym... gildie, które niezbyt za nami przepadają pomarańczowy, gildie, które mają gdzieś to co robimy (póki im czegoś nie gwizdniemy lub nie zaatakujemy ich) mają kolor biały i wreszcie gildie, które są do nas nastawiono przyjaźnie są oznaczone kolorem zielonym ;)
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
EDIT:
Zapomniałem dodać we wcześniejszym poście, że gildie wrogo do nas nastawione mają Imiona w kolorze czerwonym... gildie, które niezbyt za nami przepadają pomarańczowy, gildie, które mają gdzieś to co robimy (póki im czegoś nie gwizdniemy lub nie zaatakujemy ich) mają kolor biały i wreszcie gildie, które są do nas nastawiono przyjaźnie są oznaczone kolorem zielonym ;)

Czyli coś jak Goticzek 3 ma się rozumieć. Okey, ale nie przesadź z takimi #msg156069ficzerami#msg156069 - co za dużo, to niezdrowo, prawda? Ja osobiście bym wolał żebyś na przykład zrobił, że taki ork reaguje na pancerz paladyna, czy w jakimś innym wrogim pancerzu atakiem na niego.

Swoją drogą - tyle już pokazałeś, a tajnego/jawnego nie dostałeś? :D
 
Комиссар RBT

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Swoją drogą - tyle już pokazałeś, a tajnego/jawnego nie dostałeś? :D

Tak się składa, że dosłownie 5 minut temu adanos odpisał na pw i dzisiaj będzie :lol:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Props dla mnie za to, że tak dbam o dobro twego działu.  :lol2:


Niestety pysiu wyczerpałem swój dzienny limit propsów (zresztą już jakoś o godzinie 2 w nocy xD)
 
Комиссар RBT

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#112 2011-07-17, 11:34(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 11:35)
Kaczka a Ty znowu dzięki mnie propsy łapiesz ;p
A tak swoją drogą przestaw paski w inną kolejność (aby dziury nie było) lub zrób pasek powietrza cały czas widoczny ;p
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
mamy już sprint zrobiony, więc pasek powietrza będzie w tym miejscu co był a w miejsce paska (w tę lukę) będzie wstawiony font z paskiem sprintu ;d
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#114 2011-07-17, 13:18(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 13:46)
Kaczka korzystasz z Ikarusa czy tego nowego oprogramowania. I pokaz ta zbroje hagena :P

I z Ikarusa I z LeGo ;p
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
mamy już sprint zrobiony, więc pasek powietrza będzie w tym miejscu co był a w miejsce paska (w tę lukę) będzie wstawiony font z paskiem sprintu ;d
Jeszcze nie gotowy ale już prawie :D
Kaczka korzystasz z Ikarusa czy tego nowego oprogramowania.
Z obu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ps. dawajcie te screeny w wiekszej rozdzialce. Tyczy się to kazdego moddera jedynej slusznej gry.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#117 2011-07-17, 13:43(Ostatnia zmiana: 2011-07-17, 14:03)
Jakoś dawno nie słyszałem wśród osób moddujących gothica aby była to jedyna słuszna gra. Może te określenie, które utarło się na dole forum nie powinno być mieszane przez osoby niezainteresowane grą po nagłym olśnieniu na górze z resztą postów?

Wowoz zmienił swoje zdanie po tym jak zobaczył co my tu wyczyniamy :lol:

Kto ukradl mi kolor? :ayfkm:

Edit: A ja lubię np. ten ale nie wiem czy też go komuś nie podwędziłem.

A wracając do tematu samych opublikowanych screenów: Krew - wygląda świetnie, takie rzeczy podobają mi się dużo bardziej niż te paski upchane z jednej strony - to akurat imo zupełnie niepotrzebne.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Krew - wygląda świetnie, takie rzeczy podobają mi się dużo bardziej niż te paski upchane z jednej strony - to akurat imo zupełnie niepotrzebne.

Paski na tym screenie akurat są faktycznie upchnięte, ale to jest już poprawione i wygląda lepiej ;) Biorę się dalej za robienie jednej z wielu lokacji GD
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Ja osobiście bym wolał żebyś na przykład zrobił, że taki ork reaguje na pancerz paladyna, czy w jakimś innym wrogim pancerzu atakiem na niego.

Coś jak w Quest Pack 4? Wydaje mi się, że zrobienie czegoś takiego byłoby niemożliwe w G2, a przynajmniej - bardzo czasochłonne. Nie wiem też, czy to by nie psuło rozgrywki - o ile taki patent w Quest Pack 4 wygląda całkiem fajnie (zwłaszcza na papierze), to nie raz i nie dwa zdarzyło mi się zapomnieć zdjąć pancerz buntownika przed wejściem do miasta - a jak ktoś Cię raz we "wrogim" pancerzu zobaczy, będzie chciał zabić nawet po jego zdjęciu i zniknięciu na jakiś czas z jego oczu. Ale to, że przeszkadzałoby to rozgrywce, to oczywiście MOJA opinia.


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry