Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 342936 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 342936

Odpowiedzi 991

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
A wiesz, że to chyba Ahnbael mówił? Chyba powinieneś to odwołać ;x 
Trudno, nie mam takiego zamiaru. Ja już dawno mówiłem na ten temat i swojego zdania nie zmienię, bo Ahn ma inne zdanie. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Kaczka nigdy nie mówił że modyfikacja ma być kanoniczna.

Właśnie, ty outlander zaznaczałeś zawsze, że ER musi być lore, kanoniczna i bez udziwnień.  Dziedzictwo to mod typu totalna konwersja i tu Kaczka może dać co dusza zapragnie. Poza tym nie pisałem wtedy nic o lore, a zaznaczyłem zgodność twarzy z CZ.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Przyznam fajnie by było odnajdywać elementy powiązane z Mrocznymi Tajemnicami, Czasem Zapłaty, Edycją Rozszerzoną czy Złotymi Wrotami. Taki ukłon dla fanów polskich modyfikacji. 
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Kiedy jakiś nowy In Game? @kaczka


Edit. Sorry za dublet
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wy to co dzień byscie chcieli, był niedawno
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#785 2015-05-03, 22:39(Ostatnia zmiana: 2015-05-03, 22:48)
Przyznam fajnie by było odnajdywać elementy powiązane z Mrocznymi Tajemnicami, Czasem Zapłaty, Edycją Rozszerzoną czy Złotymi Wrotami. Taki ukłon dla fanów polskich modyfikacji.
@Kuba Czaker, mam cie za w miarę ogarniętego typa, więc nie psuj mojej opinii takim czymś  :lol2:
Z góry informuję:
Od początku snucia jakichkolwiek zamysłów na stworzenie modyfikacji do gothic, miałem w głowie własny pomysł na to co powinna wg mnie zawierać i w jakim kierunku zmierzać, i poprzysiągłem sobie, że choćby mi grube hajsy mieli za to zapłacić, nie mam zamiaru nawiązywać w Dziedzictwie do ŻADNYCH INNYCH modyfikacji, fabularnie ani w formie EE. Jeżeli chodzi o oryginał - jedyne co nawiązuje do oryginalnego G2, to część, bo nie wszystkie na przymus, wydarzeń z podstawki i NK, która da wam - graczom, jakiś lekki zarys tego, co działo się i co mogło się dziać pomiędzy wypłynięciem bezimeinnego w kierunku Myrthany, akcji z G3 a tego co dzieje się w Dziedzictwie.
Właśnie dlatego z Dziedzictwie pojawiają się postacie takie jak Arto, Dragomir, Harad czy Cronos. Od nich m.in będzie można dowiedzieć się, jak potoczyła się wędrówka po podbiciu przez orków Khorinis i zawładnięciu wyspą w każdej z jej dostępnych części z podstawki, tj. Arto - GD, Dragomir - Płaskowyż niedaleko majątku ziemskiego, Harad - Khorinis czy Cronos - Jarkendar.
Oprócz tego wyjaśnimy wam co działo się z sekciarzami po upadku bariery i poszukiwaczami po pokonaniu Smoka Ożywieńca, oraz co stało się ze wspomnianymi w podstawce pozostałymi Świątyniami, które ponoć były zaginione/zniszczone.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ok, dzięki za odpowiedź :ok:. Jako, że wyjaśniać będziecie losy sekciarzy domyślam się, że spotkamy paru którzy opowiedzą nam o tym? 
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Tak
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Fajnie, przyznam jestem zaintrygowany, nie kojarzę modyfikacji która rozwijała ten jakby nie patrzeć ciekawy a straszliwie zaniedbany wątek przez PB. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Fajnie, przyznam jestem zaintrygowany, nie kojarzę modyfikacji która rozwijała ten jakby nie patrzeć ciekawy a straszliwie zaniedbany wątek przez PB.
Grales w g2 magiem ognia? Tam bylo to rozwiniete.


@ DOWN
No nie bylo. Mogli dac nawet kilku imiennych poszukiwaczy, albo wyrozniajacych sie jak czarny mag :|
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
A jak tak to przepraszam. Grałem, ale bardzo dawno, tyle modów potem przerobiłem, że czasem się to miesza. Ale na pewno nie spotkaliśmy ludzi z Sekty którzy wyzbyli się tej choroby.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cor Angar? Lester?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Fortuno i Lester też :D

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ale oni nie stali się Poszukiwaczkami. Źle to napisałem.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chodzi o tych sekciarzy, o których nie było prawie żadnych informacjii. Tj np ballowie czy ważniejsi strażnicy świątynni, albo baal Netbek :D
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
O ciekawe czy Baal Netbek przekształcił bagno w wielką łąkę pełną kwiatów :ok:
 

Radames

Radames

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Takie trochę głupie pytanie - Gaan przeżył? Jakoś polubiłem tego łowcę :D
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dobre pytanie. Ja liczę na Baal Cadara i może jakoś poruszony wątek Y'Beriona.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Takie trochę głupie pytanie - Gaan przeżył? Jakoś polubiłem tego łowcę :D
Tak i to będzie akurat dość nietypowa wbrew pozorom postać  :lol2:

Dobre pytanie. Ja liczę na Baal Cadara i może jakoś poruszony wątek Y'Beriona.
Y'berion nie żyje
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Serio? Nie wiedziałem :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry