Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 423173 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 423173

Odpowiedzi 991

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
wracając do sekciarzy to wiecie że Poszukiwacze znikneli po zabiciu SO i wrócili do swoich dawnych form? :pokerface:
 

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Cytuj
Po zabiciu Smoka Ożywieńca i zniszczeniu dworu Irdorath kilku Poszukiwaczy mogło przeżyć i dołączyć do orków. Jest to jednak mało prawdopodobne. Poszukiwacze mogli też zginąć wraz ze Smokiem-Ożywieńcem. Jeżeli Smok Ożywieniec miał w sobie cząstkę mocy
Śniącego (a wszystko na to wskazuje, że co najmniej takową posiadał), to po jego eksterminacji i upadku jego siedziby, więź ze Śniącym została ostatecznie zerwana, opętani nieszczęśnicy mogli odzyskać samokontrolę, a Poszukiwacze najpewniej przestali istnieć. Dowodami na to mogą być m.in. ustąpienie bólu głowy Lestera i Angara.
Tak mówi Gothicpedia. Nie wiem, czy ktokolwiek gdzieś to wspominał w grze, że wrócili do "dawnych form"/zniknęli/zginęli. No chyba że coś masz jeszcze; chętnie posłucham.
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Może źle skojarzyłem kilka zdań ale:
1- gothicpedia często nie podaje prawdziwych informacji.
2 - to zdanie nie ma sensu - opętani nieszczęśnicy mogli odzyskać samokontrolę, a Poszukiwacze najpewniej przestali istnieć - znamy innych opętanych niż poszukiwacze w tym sensie?
3 - Jeśli zniknęły bule głowy wywołane przez Smoka ożywienca to bardzo prawdopodobne że zniknął też jego wpływ na TYCH członków bractwa którzy zostali poszukiwaczami więc pomysł na wprowadzenie tych paru postaciw Dziedzictwie jest jak najbardziej ok bo mod nie musi być zgodny w 100% z lore bo jak by był to nie był by modem. Proszę nie zaczynać dyskusji o lore bo amatorzy tego tematu mają już ze 200 stron w innych działach.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To czy po zabiciu SO, zostali normalnymi ludźmi, to tylko przypuszczenia. Większość poszukiwaczy została zabita przez nas, a przez orków też sporo zostało zabitych pewnie.

PB zresztą trochę olała ten wątek moim zdaniem.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ile na razie myślisz @kaczka mod będzie trwał jeśli przechodzić go na 100%.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Proszę nie zaczynać dyskusji o lore bo amatorzy tego tematu mają już ze 200 stron w innych działach.
Na TYM dancingu jest tylko jeden szeryf i jestem nim ja. Całe lorowo-nielorowe gunwo będzie od razu kasowane jeżeli zmieni bieg głównie w kierunku tego czegoś.

PB zresztą trochę olała ten wątek moim zdaniem.
Właśnie dlatego mogę tu urozmaicić to i owo. Wolna ręka.

Ile na razie myślisz @kaczka mod będzie trwał jeśli przechodzić go na 100%.
Na pewno dłużej niż NK, które defakto przeszedłem zbierając wszystko i robiąc 99% zadań w około 24h xD
Za którymś razem =D
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
@kaczka W skali od 1 do 10 jaki poziom trudności posiada mod? :D
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobry byłby jeszcze jakiś punkt odniesienia, np. tradycyjne NK, ale też MT czy ZW na najwyższych poziomach trudności oczywiście.
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
kaczka ale na jedno wychodzi - może dziwnie tylko  sforumułowałem wypwiedź :trollface:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
@kaczka W skali od 1 do 10 jaki poziom trudności posiada mod? :D
0 :D Dopiero kleimy :D
Dobry byłby jeszcze jakiś punkt odniesienia, np. tradycyjne NK, ale też MT czy ZW na najwyższych poziomach trudności oczywiście.
Będzie jeden poziom dla wszystkich. Dla mnie te poziomy trudności do debilizm dla dzieci z autyzmem. To identyczny, zbędny badziew co dysleksja, dysortografia i masa różnych innych gówien, które tak na prawdę istnieją w slangu, ot co.
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Chodziło mi o umieszczenie na skali takich ZW z najwyższym poziomem trudności. No, ale jak na razie jest 0, to nie ma o czym mówić.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
A planujesz nawiązania do jakiś modyfikacji? 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Być może pojawią się elementy z wojny o khorinis.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Aha. Zastanawiałem się czy nie będziecie nawiązywać do znany polskich modyfikacji jak np. Czas Zapłaty czy MT. Byłoby fajnie :D. Możliwe, że już gdzieś to pisaliście, ale zapytam się. Planujecie dodać jakieś nowe rzemiosła czy zmienić coś w wytwarzaniu? Jakieś nowe umiejętności? Przyznam, że czekam bardziej niż na premiere patcha Czasu Zapłaty. 
 

gothic1210
  • Gość
Ja jak nawiązałem do CZ w ER nazywając piratów dokładnie tak jak w tym modzie to testerzy powiedzieli, że to unlore :lol2:
Kaczka nie rób tego xD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka nigdy nie mówił że modyfikacja ma być kanoniczna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Ja jak nawiązałem do CZ w ER nazywając piratów dokładnie tak jak w tym modzie to testerzy powiedzieli, że to unlore 
Kaczka nie rób tego xD
Serio ; O Niektórzy to są impotenci umysłowi.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
A wiesz, że to chyba Ahnbael mówił? Chyba powinieneś to odwołać ;x 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
CZ to spine-off więc teoretycznie to unlore  :lol2:

Podkreślam, teoretycznie  :lol:
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry