Brak NPC-a w świecie 2993 6

O temacie

Autor DizZy

Zaczęty 5.03.2011 roku

Wyświetleń 2993

Odpowiedzi 6

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Oto skrypty postaci i wpis do startup.d

 Startup.d

func void STARTUP_THECIRQUE ()
{
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"1");
        Wld_InsertNpc (SLD_800_Lee,"2");
};

func void INIT_THECIRQUE ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();    
};




 NPC
//#############################################
//##
//##    Neue Welt
//##
//############################################

instance SLD_800_Lee (Npc_Default)
{
        // ------ NSC ------
        name            = "Lee";
        guild           = GIL_SLD;
        id                      = 800;
        voice           = 4;
        flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;        //Joly: IMMORTAL                                                                                                                                                //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
        npctype         = NPCTYPE_FRIEND;
       
        // ------ AIVARS ------
        aivar[AIV_ToughGuy]                     = TRUE;
        aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
        aivar[AIV_IGNORE_Murder]                = TRUE;
        aivar[AIV_IGNORE_Theft]                 = TRUE;
        aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]   = TRUE;
               
        // ------ Attribute ------
        B_SetAttributesToChapter (self, 5);                                                                                                                                     //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
               
        // ------ Kampf-Taktik ------
        fight_tactic            = FAI_HUMAN_MASTER;     // MASTER / STRONG / COWARD
       
        // ------ Equippte Waffen ------                                                                                                                                        //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
        EquipItem                       (self, ItMw_2h_Sld_Sword);

       
        // ------ Inventory ------
        B_CreateAmbientInv      (self);

               
        // ------ visuals ------                                                                                                                                                        //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
        B_SetNpcVisual          (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_SLD_H);              
        Mdl_SetModelFatness     (self, 0);
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self, "Humans_Militia.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
       
        // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
        B_GiveNpcTalents (self);
       
        // ------ Kampf-Talente ------                                                                                                                                          //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
        B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

        // ------ TA anmelden ------
        daily_routine           = Rtn_Start_800;
};

FUNC VOID Rtn_Start_800 ()
{
        TA_Stand_Guarding               (08,00,24,00,"1");
    TA_Sleep                            (24,00,08,00"2");      
};

A jednak npca nie mam w świecie.Zrobiłem paczke w ktorej umieściłem zena i gothic.dat . W czym problem ?
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
waypointy "1" i "2"? Nazwij je po ludzku, najlepiej na razie dla testu wsadź mu każdą rutynę w waypoint START.
 


DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Gdzie w i w którym ? Wpis do startup.d ten który ty mi podałeś a w npc tylko waypointy zmieniłem.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
   TA_Sleep                            (24,00,08,00"2");     Powinno być:
TA_Sleep (24,00,08,00,"2");
Jeśli nie wywaliło ci błędu o oczekiwaniu przecinka czy kolejnego argumentu to plik ze skryptem npc nie był parsowany. Dodałeś go do gothic.src lub zapisałeś w folderze w którym są parsowane wszystkie pliki kończące się na .d? Czy na pewno ma rozszerzenie .d a nie ukryte .d.txt?

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak ogólnie to musisz poszukać w świecie waypointów na których ma stać postać (najlepiej spacerem), a nie wpisujesz "1", "2" (takie raczej nie istnieją, chyba że sam je dodałeś do świata);
 

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
OMG ja te waypointy sam stawiałem .... :)  A to z tym przecinkiem w skrypcie npca to sprawdze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry