3 pytania 3164 5

O temacie

Autor Look M.M

Zaczęty 23.02.2011 roku

Wyświetleń 3164

Odpowiedzi 5

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam 3 pytania które mnie męczą.Odnośnie spacera:
1.Czy można w spacerze w G1 zrobić tak aby w koloni górniczej panował świąteczny nastrój,czyli śnieg.I jak można to zrobić (jeśli się da).
Oraz kolejne dwa ,lecz sory że pisze je tutaj.Wole żeby wszystko było razem.
1.Czy jak w skrypcie NPC dam aby był niewidzialny lecz nie nieśmiertelny czy będzie można go zabić?
2.Oraz, jak  w skrypcie broni są dwa typy atakuw AXE i MAGIC to jak te ataki będom wyglądać w grze.Oraz czy można je wstawić jako typ ataku łuku.
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
co do pierwszego za musisz zmienić tekstury i dać zone_music takie jak jest tam gdzie pada śnieg
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie mozna kombinowac z tekstura deszczu bo tak czy siak rozciagnie ja do takich cienkich paskow.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
deszcze nie jest przypadkiem pfx`em ? może pfx`a wystarczy z edytować
w G1 nawet widziałem PFX`a SNOW ale nie pamiętam czy działał

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Deszcz to nie pfx. Śnieg jest oparty na pfx'ie, ale też jest sterowany przez engine.
Co do edycji tekstury deszczu, to pamiętam że jak w NT maksymalnie rozciągnęliśmy plamę na boki a na wysokość daliśmy tylko 1px, to wyszło z grubsza elipsoidalne zamiast pionowego paska.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry