Jak podmienić teksturę w Wings 3D 3255 3

O temacie

Autor Yawa

Zaczęty 23.02.2011 roku

Wyświetleń 3255

Odpowiedzi 3

Yawa

Yawa

Użytkownicy
posty24
Propsy17
  • Użytkownicy
No więc, zrobiłem fontannę w Wings 3D.
Oteksturowałem ją.
Chciałbym jednak podmienić jej teksturę (importowaną)
na inną. W schemacie sceny tej starej nie mogę usunąć,
ani nie wiem jak podmienić, a nie chce mi się
teksturować od początku. Pytanie: (Patrz tytuł tematu)  :lol:


Yawa

Yawa

Użytkownicy
posty24
Propsy17
  • Użytkownicy
nie zrozumiałeś mnie. chodzi mi o to, żeby było widać w Wingsie inna teksture.  :ayfkm:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jeśli podmienisz plik i załadujesz model i teksturę (ofc nie mówię tu o pliku .wings który ma akurat tekstury zapisane w sobie) to będą widoczne te nowe. Ewentualnie możesz załadować nowy tex w oknie UV mapping wybierając "stwórz teksturę" i wybierając swoją z listy (na najniższej warstwie, reszta ma być pusta). Oczywiście najpierw musisz ją zaimportować (menu plik.

Jednak jak się domyślam chodzi ci o tą fontannę na bitwę. Gdybyś w przyszłości chciał zajmować się bitwami choć trochę na poważnie, to musisz wiedzieć że screeny z viewporta Wingsa nie są najszczęśliwszą drogą prezentacji pracy, nawet jeśli potrafisz obsługiwać shadery.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry