Magiczna zbroja 4223 8

O temacie

Autor Uber Cyrus The Virus

Zaczęty 16.02.2011 roku

Wyświetleń 4223

Odpowiedzi 8

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Uber Cyrus The Virus

Magiczna zbroja
2011-02-16, 01:59(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 08:33)
Stworzyłem Pancerz:

INSTANCE SD_ZBR_INNOSA(C_Item)
{
name = "Zbroja Innosa";

mainflag                 = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 9999;
protection [PROT_BLUNT] = 9999;
protection [PROT_POINT] = 9999;
protection [PROT_FIRE] = 9999;
protection [PROT_MAGIC] = 9999;

value = 0;

wear = WEAR_TORSO;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 5;

visual = "itar_pal_h.3DS";
visual_change = "Armor_PAL_H.asc";
visual_skin = 1;
material = MAT_METAL;

on_equip = Equip_SD_ZBR_INNOSA;
on_unequip = UnEquip_SD_ZBR_INNOSA;

description = name;
TEXT[0] = NAME_Str_needed; COUNT[0] = cond_value[2];
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID Equip_SD_ZBR_INNOSA ()
{

Wld_PlayEffect("spellFX_Pyrokinesis_target",self,self,0,0,0,TRUE);   //   <----- To wyświetla pięknie:D

};

FUNC VOID UnEquip_SD_ZBR_INNOSA ()
{

                                                                        // <----- LECZ CO DAĆ TU??

};

Efekt po nałożeniu się wyświetla, lecz gdy zdejmuje pancerz, efekt nadal pozostaje... Nie mowie już o ponownym założeniu pancerza(Reakcja łańcuchowa zwieszająca grę:lol: )

I pytanie... Jaką formułkę mam wpisać(LOOK UP), aby po zdjęciu zbroi nie było efektu?

Ahaa... To jest jak co do GOTHIC 1...
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wld_StopEffect("spellFX_Pyrokinesis_target");

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Nope... Błąd...

U:PAR: Unknow identifier : WLD_STOPEFFECT (line 219)
To chyba opcja z GOTHIC 2...
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Magiczna zbroja
#3 2011-02-16, 12:20(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 23:41)
przy pancerzu raczej nic nie zdziałasz
podobno można ale trzeba coś robić z mds`ami czy jeszcze czymś innym

ale item`y w 3ds możesz zmieniać wystarczy ze otworzysz model 3ds w spacerze
(przy kompilowaniu ODZNACZYSZ opcje edit mode)
dodasz pfx jako vob`a i zapiszesz miecz/strzałę/mikstury czy co tam chcesz :D  jako ZEN uncompiled i wrzucisz do folderu Worlds
potem item robisz z tego zen`a i masz efekt na przedmiocie :D

EDIT: Wielkie sorry rzeczywiście spróbowałem zrobić miecz z efektem i jest wszytko ok dopóki nie założymy broni po założeniu broni nie widać jej po prostu wymachujemy nie widzialnym przedmiotem :/ sorry nie sprawdzałem tego myślałem ze można

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Ooo... O tym nie pomyślałem...:D  Dzięki mistrzu :ok:

Leci props:D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Magiczna zbroja
#5 2011-02-16, 22:58(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 22:59)
Metoda vobtree (model+pfx zapisany w zenie) nie działa na zbroje (bo visual_change musi być w asc) ani bronie (bo nie :lol: ) (ale na amunicję już tak).

Na własne potrzeby opracowałem metodę idącą na około, trzeba zrobić dwie puste animki w mds i dać w nich eventTag wyświetlający i znikający pfx (ten drugi jest też w g1). Zamiast używać funkcji przy ściąganiu i zakładaniu, odpalasz tylko te niewidzialne animki. Jeśli chcesz wiedzieć co to za eventTagi, zajrzyj do mojego tutka.

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Mhm... uhh... szkoda... O dzięki Avallach... na pewno spróbuję i sprawdzę:D
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Magiczna zbroja
#7 2011-02-16, 23:09(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 23:11)
Na własne potrzeby opracowałem metodę idącą na około, trzeba zrobić dwie puste animki w mds i dać w nich eventTag wyświetlający i znikający pfx (ten drugi jest też w g1). Zamiast używać funkcji przy ściąganiu i zakładaniu, odpalasz tylko te niewidzialne animki. Jeśli chcesz wiedzieć co to za eventTagi, zajrzyj do mojego tutka.

Czy PFX nie jest kasowany przy savie oraz loadzie gry? (Sam już nie pamiętam)
Wydaje mi się że najrozsądniejsze i tak byłoby zrobienie tego na tick-tocku, daje to w miarę kontrole, chociaż byłaby pewność że zadziała.
Choć w sumie po Inicie swiata zawsze można by odświeżąć efekt uruchamiająć odp. animację.
 



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Magiczna zbroja
#8 2011-02-17, 08:20(Ostatnia zmiana: 2011-02-17, 08:22)
Wymyślałem tą metodę właśnie dlatego że nie tolerowałem tick-tocków (a dokładnie wszystkiego co ma związek ze Spacerem ;p )
I kiedy odświeża się w inicie powinno działać przy przechodzeniu pomiędzy światami, przy zwykłym wczytywaniu zapisanego stanu chyba też.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry