soucer nie czyta mi mds'ów 3430 6

O temacie

Autor taki jeden ludek

Zaczęty 22.01.2011 roku

Wyświetleń 3430

Odpowiedzi 6

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty62
Propsy10
  • Użytkownicy
Witam od razu mówię jestem zielony z animacji .No a więc chciałem zdekompilować animację a więc odpaliłem  soucera i wykonałem następujące czynności tools->Decompiler models->dynamic(mds or msb)-> wybrałem platformę ->gothic 2 , potem chciałem wybrać plik do dekompilacji o rozszerzeniu  Mds ,wchodzę w anims a tu ani widu ani słych plików z takim rozszerzeniem . Upewniłem się czy są one na swoim miejscu , włączając folder anims  :ayfkm:   ku mojemu zdziwieniu  one tam są ! i to mnie najbardziej przeraża . Co mam zrobić ? Prosił bym o szybką odpowiedź

"absterget Deus omnem lacrimam ab oculis "Apokalipsa wg św. Jana.

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy

Tomaj

soucer nie czyta mi mds'ów
#1 2011-01-22, 19:48(Ostatnia zmiana: 2011-01-22, 19:49)
Sourcer nie widzi mds'ów bo ich tam nie mam. Jeżeli robisz w gothic dwa to musisz dekompilować pliki z rozszerzeniem *.msb ;)

W razie jakichś problemów tutaj masz tutorial apopropo dekompilacji i kompilacji mds'ów oraz mbs'ów

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty62
Propsy10
  • Użytkownicy
ok ale dekompiluje plik humanS.msb z folderu anims->_Compiled i wyskakuje mi błąd w dolnej części okna sourcera oto screen :
screen
co mam zrobić ?A po za tym gdzie ten tut jest ? :lol:

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy

Tomaj

soucer nie czyta mi mds'ów
#3 2011-01-26, 20:06(Ostatnia zmiana: 2011-01-26, 20:27)

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty62
Propsy10
  • Użytkownicy
zrobiłem tak jak na tutorialu ale dalej błąd a w gothic projects są foldery _compiled i asc_humans ale są puste a jak je usunąłem to znowu ten sam błąd i tak w kółko

taki jeden ludek

taki jeden ludek

Użytkownicy
posty62
Propsy10
  • Użytkownicy