Parę pytań odnośnie duali 4289 9

O temacie

Autor skszacik

Zaczęty 14.01.2011 roku

Wyświetleń 4289

Odpowiedzi 9

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
Witam! Mam Duale od TheRyders707 i chcialbym dowiedzieć sie paru rzeczy, mianowicie:

1. Co trzeba zrobić aby miecz zamiast pojawiał się z boku zeby oba byly na plecach. Jaką animacje, plik edytować?
2. Która animacja odpowiada za to jak trzyma miecze ? Wyciągania?
 

PogromcaWrzoda

PogromcaWrzoda

Użytkownicy
posty50
Propsy17
  • Użytkownicy
1. Edytuj ZS .(blender , 3ds Max)
2. prawdopodobnie "DUALE_WYCIAGNIECE.asc"

Jak pomogłem nie żałuj propsa  :ok:
 
Spoiler
Spoiler
Spoiler



Moja strona : http://max2808.npx.pl/news.php



FAQ(ju)

Spoiler

T:Zrobisz mi texturę ?

J:Może ,jak będę miał czas .



T:Zrobisz mi 30 textur twarzy ale każda całkiem inna .

J:Co ty ! Ja nie Adanos !



T:Chcesz ciastko ?

J:Daj ,daj ,daj !!








Gra w Snake na youtube

Spoiler

1. zatrzymaj filmik na 0:00



2. Przytrzymaj na chwilkę strzałke w lewo na klawiaturze



3. Cały czas trzymając strzałke w lewo naciśnij strzałke w górę



Miłej gry w Snake'a




Mini Download :




Sygnatura może zawierać

dowolną ilość obrazków

dowolny rozmiar obrazków

dowolną ilość adresów URL

dowolną ilość linii




Sygnatura wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.




I Co ? Głupio Wam ? Buahahahha !

Sygnatura ZNOWU wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
A ZS to jak sie edytuje? wgl jaki plik?
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz ściągnąć plugin Kerrax ASCII Model Exporter do Blendera
1.Po zainstalowaniu tego pluginu włanczasz blendera klikasz import ascii model i szukasz human_body_naked_01.asc.
2.Obejrzyj ten poradnik jest naprawdę przydatny

https://www.youtube.com/watch?v=-q4TExpx2-4


Ps.Mam nadzieję że pomogłem.
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
Ale jak edytować ten ZS? bo animacje umiem robić...

Bo jak czytalem w niektórych miejscach to pisali ze trzeba w ZSie dodac nowe miejsce !
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
Wciąż mam pytanie jak edytować ZS!!
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Notatnikiem otwiera się skryptowe pętle zachowań nazywane ZS'ami. Jednak wnioskując po temacie, chodzi co o tak samo nazywane sloty na szkielecie postaci. Ich położenie możesz zmieniać w programie graficznym, jak np Blender (ale musiałbyś to zrobić zarówno na szkielecie jak i wszystkich korzystających z danego zs animacjach. A jeśli chodzi ci o ich zastosowanie (np to że krótkie miecze zakładają się na zs_sword) to jest to zaprogramowane w engine. Jednak za pomocą odpowiednich sztuczek korzystających m.in. eventTagów w mds'ach, można sprawić że np mimo że przedmiot zostanie założony na oryginalny zs, od razu przeniesie się na ten który chcemy. Jednak bez dość biegłej znajomości mds'ów i skryptów raczej nie dasz rady tego zrobić.

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy

skszacik

Parę pytań odnośnie duali
#9 2011-02-01, 17:19(Ostatnia zmiana: 2011-02-01, 17:19)
Czyli nie dla mnie. Ale narazie z mieczem 1 u boku wytrzymam ;) Animki bd robil ;) Troche z Pivota pamietam wiec moze to coś chociaż ułatwi xDDDD

Można Close
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry