Odbicie lustrzane 1530 3

O temacie

Autor Arti

Zaczęty 28.12.2010 roku

Wyświetleń 1530

Odpowiedzi 3

Arti

Arti

Użytkownicy
posty37
Propsy29
  • Użytkownicy
wie ktoś może co zrobić by stworzyć odbicie postaci np w lustrze albo jakieś żelaznej zbroi albo w wodzie? czy to trzeba mieć odpowiednie tekstury?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
z tego co ja wiem ale może się mylę ale chyba można ikarusem to zrobić
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytat: edeksumo link=topic=12584.msg126367#msg126367#msg126367#msg126367 date=1293561526
z tego co ja wiem ale może się mylę ale chyba można ikarusem to zrobić
Tak, masz rację, wszystko można zrobić Ikarusem :facepalm:

Co do problemu... można by było pokombinować, aby coś takiego zrobić, ale byłaby to totalna prowizorka.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie pisz jak nie wiesz, to nie pierwszy raz,

W g2ext masz możliwość dołączania do kodu gry własnych bibliotek, więc pewnie mógłbyś dodać nowe shadery czy rozszerzyć użycie dX. Jednak jak dotąd było to za trudne nawet dla najtęższych umysłów zza zachodniej granicy, więc nie liczyłbym że ogarnąłbyś chociaż g2ext nie mówiąc już o pisaniu własnych chociaż najprostszych rozszerzeń.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry