Dlaczego? 39243 87

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 27.10.2010 roku

Wyświetleń 39243

Odpowiedzi 87

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Dlaczego?
2010-10-27, 23:21(Ostatnia zmiana: 2010-12-23, 07:36)
Może to nie na temat, ale mnie ku*wa interesuje dlaczego w każdym modzie piszą "... nowości: miecz runiczny ..." albo "szukam skryptera: wymagane umiejętności tworzenia dialogów, mieczy runicznych itp". Niedawno oglądnąłem filmik na YouTube z dualami (i do tego skradzionymi teamowi TDM) no i w opisie "Chcesz duale? To daj mi miecz runiczny ale taki co do niego można wkładać runy..." itp itd. Co ku*wa macie z tymi mieczami RUNICZNYMI? :blink:
Nie łapię tego po prostu, nie mieści się we łbie, na YouTube pełno tych mieczyków z efektami, wymyślcie coś nowego albo je chociaż zróbcie inaczej, już nie mogę oglądać jak ktoś coś wymyśli i wszyscy dookoła robią to samo (może komuś to wbiję do łba i modding stanie się lepszy ;[, sorry za wulgarność).
Kto odpowie? Interesuje mnie to.


[mod='Avallach']Poprawiłem czytelność i podtytuł tematu.
Spoiler
 moze nie do tematu ale mnie Ku*wa interesuje dlaczego v kazdym modzie pisza ....." nowosci: miecz runiczny ...."..... albo "szukam skryptera : vymaga umienttnosci tvorzenia dialogov , mieczy runicznych i podobne" ...... " nidawno oglondalem filmik na youtube z dualami ( i dotego skradzonymi teamu TDM) no i v opise "chcesz duale ? to daj mi miecz runiczny ale taky co do nego mozna vkladacz runy...." ..... i tak dalej i dalej co K**** macie z mieczamy RUNICZNYMI  :blink:   Nielapie tego poprostu, niemiesci sie v leb,youtube pelny timy mieczykmi z efektami, vymyslecze cosz novego albo je chtziasz zrobcie inaczej ale juz niemoge oglondacz jak ktosz  vymyszli cosz i inny tego samego rovia dookola . (moze komusz vejdzie to v leb i modovanie stanie sie lepsze   :[  , sorky za wulgarnosc )  kto ma odpowiedz ? bo mnie to interesuje
[/mod]
 


emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

Dlaczego?
#1 2010-10-27, 23:42(Ostatnia zmiana: 2010-10-27, 23:45)
mody robią młodzi ludzie przeważnie. Fajerwerki robią na nich wrażenie, zwłaszcza jak mogą odpalić dwie fajery za jednym razem. Wtedy hooook... a błysk jaki jest, że hoho, klekajcie narody, a jak można jeszcze wycelować w klienta z takich duali, tak by można strzelić, to normalnie klękaj cała klaso moja... przed youtubem

na poważnie, dokładnie tak samo o tym myślę jak Ty.

Jakie duale, jaka magia, jakie 100 lvl ? w moim modzie będzie pasieka i odegra ważną rolę !
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Dlaczego?
#2 2010-10-27, 23:53(Ostatnia zmiana: 2010-10-28, 00:30)
I ja podbijam. Gothic jest już chyba za stary i zbyt bardzo się już wszystkim przejadł by takie coś mogło uchodzić za fajne, wśród ludzi, którzy jako grupa docelowa wszelkich modyfikacji, widzieli i słyszeli o tym już po sto razy. A przecież modding gothica to dobry sposób aby nauczyć się podstaw 3d i 2d, Animacji, oraz dobry sposób na zrobienie ciekawej, oryginalnej i wielowątkowej fabuły (i niech nikt nie mówi, że nie, bo go wyśmieję), a tych rzeczy jest jeszcze mało. ZenGin to leciwy, ale jednak dość uniwersalny silnik, na którym można się na prawdę fajnie nauczyć operować klimatem w grze, a to jest chyba teraz najważniejsze w moddingu, zwłaszcza gothica.

Dodatkowo bitwy! Na prawdę nie trzeba wiele umieć by wystartować w takiej bitwie. Jeszcze raz zachęcam do tego typu działalności na forum wszystkich początkujących modderów.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Dlaczego?
#3 2010-10-28, 00:03(Ostatnia zmiana: 2010-10-28, 00:05)
Zrobienie duali, zrobienie czegokolwiek dużego/trudnego/efektywnego jest satysfakcjonujące. W zasadzie się nie dziwię, że ludzie się tym tak podniecają jak zrobią. Dziwi mnie tylko to, że przez tyle czasu to dalej uchodzi za wyznacznik zajebistości. No, ale jak tacy odbiorcy...

Cytuj
A przecież modding gothica to dobry sposób aby nauczyć się podstaw 3d i 2d
chyba jednak lepiej się uczyć na czymś, co ma takie ciekawostki jak shadery, bumpmapy, normal mapy, takie tam.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Cytat: mea link=topic=11769.msg116225#msg116225#msg116225#msg116225 date=1288217553y, normal mapy, takie tam.
[/quote

Też prawda, dlatego mówię bitwy!

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogólnie sam nie lubie jak jest nasrane tych efektów po same obojczyki, ale ludzie je robią bo istnieje pewna garstka graczy, którym się to podoba. Niby to jakaś nowość, bo duale, miecze runiczne - tego na początku w Gothicu nie było. Ale zastanawia mnie tylko czemu teraz ludzie się tak tym podniecają, jeśli takie możliwości istniały już dawniej? Może po prostu większość dopiero zaczyna grać w mody i dopiero teraz ujrzała na oczy te "bajery?".

@markK
Zgadzam się z tobą w 100% :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cytat: KolegaZWojska link=topic=11769.msg116223#msg116223#msg116223#msg116223 date=1288216415
to dobry sposób aby nauczyć się podstaw 3d i 2d,

Zaluje ze wzialem sie za grafike kiedy moddowalem gothica. Gdybym zaczal robic tekstury/modele normalnie nexgenki (normale, spece itd) bylbym wyżej w skillu. A tak musiałem się wszystkiego uczyc. Gotik to badziew!
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Dlaczego?
#7 2010-11-01, 15:21(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 15:27)
Cytuj
I ja podbijam. Gothic jest już chyba za stary i zbyt bardzo się już wszystkim przejadł by takie coś mogło uchodzić za fajne, wśród ludzi, którzy jako grupa docelowa wszelkich modyfikacji, widzieli i słyszeli o tym już po sto razy.

Należy sobie w końcu powiedzieć, że w tej grze zrobiło praktycznie zrobione i wymyślone co takie być mogło. Cały ten owczy pęd w stronę kombinowania pod górę i wymyślania przedziwnych innowacji nigdy nie był fajny. Owszem, z modderskiego punktu widzenia jest to pożyteczne i bardzo dobrze, że takie rzeczy są opracowywane jednak nie znaczy, że to wszystko ma się znaleźć w modzie bez ładu i składu. Przy Czas Zapłaty zostało opracowane wiele rzeczy; podzielenie pancerzy na segmenty, kołczany, pochwy, aury jednak ostatecznie nie ma ich w modzie bo nie pasują. To co da się zrobić/opracować a to co w dobrym guście być powinno to dwie różne rzeczy i zdaje się, że większość o tym dawno zapomniała.

Pod tym względem zawsze dla mnie wzorem jest leciwy Diccuric. Magia była tam ograniczona do minimum, nie było demonów, wodotrysków w co drugiej jaskini, zadań nieudolnie naśladujących ostatnie etapy gry i super broni strzelających piorunami a mod mimo, że finalnie nie dokończony wprowadzał świetny i niezależny od pierwowzoru klimat. Dlaczego nikt nie chce kreować nowych światów, miast, wsi i ogólnie pojętej przestrzeni a jak już to ideałem jest wyspa, gdzie na wielkości 3km2 upchamy plażę, skały, las, dżungle tropikalną, pustynie a i jeszcze zostanie nam miejsca na standardowy już "obóz myśliwych", orków oraz "bandytów"? Zamiast tego powstają jakieś szkarady, ale co tam - ważne, że jest miecz runiczny, tarcza, hełm i jazda na smoku!

Cytuj
ZenGin to leciwy, ale jednak dość uniwersalny silnik, na którym można się na prawdę fajnie nauczyć operować klimatem w grze

Klimat to nie tylko "wielowątkowa fabuła" ale też grafika; szczegółowe, złożone lokacje, odpowiednio dobrane tekstury, kolorystyka, postefekty, warunki atmosferyczne, czy choćby głupie rzeczy typu speedtree, realnie wyglądająca woda, parallax mapping, rozwinięty cykl dnia i nocy, god rays i wiele innych. Tego nie nauczysz się choćby w podstawie robiąc na prehistorycznych narzędziach a co więcej, po ewentualnym przejściu lub zasłyszeniu o tych rzeczach, podobnie jak większość "modderów" czytająca właśnie ten post będziesz wyłupiał oczy, że "ale jak?". Nagle okazuje się, że leveldesign to nie tylko vobowanie i ewentualnie nałożenie tekstur ale też ogrom pracy coraz bardziej porównywalnej do tego co ma miejsce przy obróbce filmowej i postprodukcji. Tego nie kieruje akurat bezpośrednio do Ciebie bo widziałem ile pracy włożyłeś w wykreowanie świata, ale istnieje tu cała rzesza "spacerzystów", "spacermistrzów" i innych speców, którzy nawet nie wiedzą jak poprawnie określać to co robią choć może i słusznie, bo ich domeną i chyba szczytem możliwości jest prowizoryczne sklejanie z wiecznie tych samych desek, parawanów "obozów", budowli czy nawet całych fortyfikacji :facepalm: . I jeszcze są z tego dumni, bez cienia wstydu publikując te potworki na forum.

Od tworzenia klimatu dialogami i wielowątkową fabułą mam książkę, tak samo jak od akcji... filmy akcji a nie "interaktywne gry" na 3 godziny szablonowej rozgrywki. Grając w gry oczekuje, że wszystko zostanie mi przedstawione wizualnie, tak abym sam mógł to poczuć bez dopowiedzeń czy fascynujących fabularnych treści głoszonych przez kwadratową postać na tle płaskiego jak deska muru "kamiennego". Czas leci a możliwości zobowiązują. Twój sentyment do goticzka nie ma dla mnie czy ogółem żadnego znaczenia - niektórych rzeczy nie nadrobisz i tak.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Cytuj
Dlaczego nikt nie chce kreować nowych światów, miast, wsi i ogólnie  pojętej przestrzeni a jak już to ideałem jest wyspa, gdzie na wielkości  3km2 upchamy plażę, skały, las, dżungle tropikalną, pustynie

ale co ty mówisz ? :)
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Mówi o tym, że 3/4 ludzi, którzy już dobiorą się do modelowania świata i coś tam wymodelują to zaraz muszą to spieprzyć... strasznie sztucznie wygląda taki krajobraz... jest sobie kuźwa "pustynia" a za chwile ni z dupy zaczyna się zajebiście soczysta i zielona trawka i cała masa pojedynczych drzewek w różnych miejscach. Strasznie sztucznie to wygląda a upychać tych wszystkich rzeczy po prostu się nie opłaca... Moje zdanie? Jeżeli już jesteśmy przy tym modelowaniu to ja osobiście, gdybym umiał cokolwiek zrobić, żeby świat pozmieniać to nie bawiłbym się raczej w jakieś "zajefajne uber pro skillowe wyspy" i inne złomiaste, nikomu nie potrzebne gówna, tylko starał się raczej poprawić parę rzeczy tu i tam w istniejącym już świecie, dajmy na to w tej górniczej dolinie... nawet ta palisada orków... można by przecież to chociaż otworzyć ;d  Na pewno byłoby łatwiej modderom coś tam wymyśleć z takimi otwartymi bramami za palisadę orków ;) Wiem, że strasznie odbiegłem od tematu, ale tak mnie naszło.. :wink:
 

PogromcaWrzoda

PogromcaWrzoda

Użytkownicy
posty50
Propsy17
  • Użytkownicy
Ludzie mają nasrane w głowie nawet jest taka stronka : http://dualegothic.hpu.pl/news.php
Z dualami....  :naughty:  
Jak tak dalej pójdzie to będzie stronka : Loffciam-Duale-MieczeRun-G1-2.pl żal...
 
Spoiler
Spoiler
Spoiler



Moja strona : http://max2808.npx.pl/news.php



FAQ(ju)

Spoiler

T:Zrobisz mi texturę ?

J:Może ,jak będę miał czas .



T:Zrobisz mi 30 textur twarzy ale każda całkiem inna .

J:Co ty ! Ja nie Adanos !



T:Chcesz ciastko ?

J:Daj ,daj ,daj !!








Gra w Snake na youtube

Spoiler

1. zatrzymaj filmik na 0:00



2. Przytrzymaj na chwilkę strzałke w lewo na klawiaturze



3. Cały czas trzymając strzałke w lewo naciśnij strzałke w górę



Miłej gry w Snake'a




Mini Download :




Sygnatura może zawierać

dowolną ilość obrazków

dowolny rozmiar obrazków

dowolną ilość adresów URL

dowolną ilość linii




Sygnatura wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.




I Co ? Głupio Wam ? Buahahahha !

Sygnatura ZNOWU wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Ludzie mają nasrane w głowie nawet jest taka stronka : http://dualegothic.hpu.pl/news.php
Z dualami....  :naughty:  
Tjaaa... Całe szczęście, że po kliknięciu w ten link widać: Strona nie istnieje. Możesz założyć stronę pod tym adresem rejestrując się na www.vgh.pl. Ja osobiście uważam, że te miecze runiczne nie są potrzebne, że nie pasują ani do klimatu Gothika, ani żadnej innej gry osadzonej w podobnym świecie (w średniowieczu znaczy). Są też tacy, co wrzucają do modów do różnych Gothików miecze żywcem wyciągnięte z Final Fantasy, czy jakieś inne nie-wiadomo-co-to-jest-powyginane-jakieś-albo-trzy-razy-większe-od-człowieka. Co do dobrze zrobionych duali czy tarcz - ale nie udziwnionych, tylko klasycznych - jakoś nie mam jednak sprzeciwów (chociaż sam nie grałem jeszcze w żadną modyfikację, która by jedne lub drugie posiadała).

Jeśli zaś chodzi o nowe obszary, to IMO najlepiej jest wybrać złoty środek: nowe, ale ciekawie zrobione lokacje, obok znanych z podstawki, które lubi wiele osób, ale odświeżonych/zmodyfikowanych.

Co do zaś klimatu... moim zdaniem fabuła jest bardzo ważna, ale to nie ona go tworzy. Owszem, modyfikacja może być napakowana bajerami, ale z jakąś nędzną fabułą spisaną na kolanie przez gimnazjalistę, który z polskiego ledwo się wyciągnął na dwóję, będzie przerostem formy nad treścią - rozbudowaną (albo przynajmniej wypełniony różnymi gadżetami), ale właściwie o niczym. Dlatego o ile dobra fabuła jest niesamowicie ważna, klimat budują bardziej - wspominane już - tekstury (czy patrząc na oryginalne, szarawe i niewyraźne tekstury  G1 nie kojarzy się Wam on z Gotykiem? Nie narzuca Wam się na myśl wizja brudnego, nieprzyjaznego świata, w którym ludzi, którzy bezinteresownie chcą Ci pomóc można zliczyć na palcach jednej ręki?) oraz muzyka, ale w mniejszym stopniu niż postacie niezależne, ich problemy i sytuacja życiowa, a także dialogi z nimi. (Ciekawe ile osób zrozumie całe to długie zdanie po pierwszym jego przeczytaniu...). Na klimat jednak składa się oczywiście wiele rzeczy i choć jeden element może być ważny mniej lub bardziej, nie można zapomnieć o żadnym z nich. Z drugiej strony: nie byłoby Wam jednak żal, gdybyście grali w modyfikację wyglądającą jak niezmodowany Gothic 1 i równie przestarzałą technologicznie, bez żadnych nowych mechanizmów, ale za to z porywającą, świetną, obfitującą w zwroty akcji fabułą, bardzo dobrze wykreowanymi bohaterami niezależnymi (postacie pierwszo- i drugoplanowe, ale także zwykli NPC-e) i pasującą do tego wszystkiego muzyką?

Morał z tego jest taki, że trza po prostu mieć w swej łepetynie choćby trochę zdrowego rozsądku, wiedzy o świecie (nie tylko tym, który się tworzy, ale także tym, w którym się żyje) i więcej niż piętnaście lat na karku (by się nie jarać każdą pseudonowością), by wiedzieć, jakie rozwiązanie będą do moda pasowały i móc naszkicować dobrą, ciekawą historię i bohaterów, która porwie masy graczy. Takie jest moje zdanie i czekam na ataki czternastoletnich i młodszych trolli...
Spoiler
...choć chciałbym, żeby mnie taki dwunastolatek nawet czternastolatek zadziwił swoją znajomością języka polskiego, dojrzałością i pomysłem na historię moda.

Cytuj
zbyt bardzo
Fajno to brzmi. :D

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Dlaczego?
#12 2011-08-16, 17:16(Ostatnia zmiana: 2011-08-16, 17:17)
...
Cytuj
Napisano 23 12 2010 - 00:54

chcialo ci sie tyle pisac na temat jakis dualow do 10 letniej gry? :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
chcialo ci sie tyle pisac na temat jakis dualow do 10 letniej gry? :lol2:
Gothic imo jeszcze przez wiele lat będzie powodem wielu sprzeczek i zawiłych dyskusji choćby dlatego, że nikt jeszcze do końca nie wykorzystał tego czegoś zawartego w tej grze. Nie powstał chyba jeszcze mod do Gothic, w którego grałoby się tak, że czas zapierdalałby wg nas ze 40 razy szybciej niż powinien. MT jako "niby" największy do tej pory mod do Gothic wcale nie jest tak strasznie wciągający. Owszem, jest tam trochę możliwości do wyboru i ciekawie się gra, ale imo przez pierwsze 3 może 4 rozdziały, które zlatują szybko. Jestem ostatnio strasznie zawzięty na punkcie takich pierdół, ale szczerze mówiąc wątpię, że w najbliższym czasie powstanie coś co na prawdę będzie można nazwać prawdziwym modem.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
wątpię, że w najbliższym czasie powstanie coś co na prawdę będzie można nazwać prawdziwym modem.

http://themodders.org/index.php?/forum/15-czas-zaplaty/
http://themodders.org/index.php?/forum/415-rzeka/
reszty mi się nie chciało kopiować...
 
makin' bacon

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
http://themodders.org/index.php?/forum/15-czas-zaplaty/
http://themodders.org/index.php?/forum/415-rzeka/
A czy te modyfikacje w najbliższym czasie zostaną skończone? Owszem, ich twórcy wydadzą je "kiedy będą skończone", ale niepewność oficjalnej daty premiery, choćby przybliżonej, każe sugerować, że poczekamy na nie jeszcze długo.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
CZ - shergar mówił, że już niewiele mu zostało. w skali odległości pomiędzy premierami modów wygląda na to, że wydany zostanie stosunkowo niedługo.
Rzeka - chyba najszybciej rozwijający się mod.
 
makin' bacon

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nikt nie powiedział, że dzięki wielu bajerom (CZ) będą świecić zajebistością.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Jeśli wolno - dopowiem do twojej ,Kaczka, wypowiedzi

Nikt nie powiedział, że dzięki wielu bajerom (CZ) będą świecić zajebistością.

... bo fabuły mogą okazać się kompletną chujnią :ok: .
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
No właśnie: to, co mówiłem. Nie czekam specjalnie na te wyczekiwane i tworzone "od zawsze" modyfikacje, bo boję się, że to będzie wspomniany przerost formy nad treścią: pełna bajerów gra o niczym. Dlatego też jestem spokojny o losy Dziedzictwa: tam sam się zajmuję z kilkoma kolegami (z którymi nad niejedną fabułą już pracowałem) i wiem, że przynajmniej pod względem fabularnym i reżyserskim będzie to godna uwagi produkcja. A ze strony technicznej? To już sprawa kaczki i reszty zespołu. :D

Za to akurat do jednej jedynej Rzeki mam dość spore oczekiwania. Nie chciałbym, by ta modyfikacja mnie zawiodła, ale widać, że w niej nacisk położony jest na co innego niż bajery. Jeśli chodzi o Czas Zapłaty, Gothic Wielka Wojna, Dzieje Khorinis, Wyspa Khorinis i kilka innych, po których wiele nie oczekuję, bo nie wydają mi się interesujące, miło by jednak było, jakby mnie zaskoczyły dojrzałą, odpowiednio epicką i dobrze poprowadzoną fabułą, bo to cenię najbardziej - w filmach, książkach, sesjach RPG i... grach. Czy tak będzie? Jeszcze się przekonam.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry