MRM na 3DS 3373 7

O temacie

Autor maciejh

Zaczęty 1.09.2010 roku

Wyświetleń 3373

Odpowiedzi 7

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Słuchajcie nie wiem czy to dobre miejsce, ale nie wiedziałem gdzie to dać. Jak chcę z moda wyciągnąć VDFS-em item to ma on rozszerzenie .MRM. Pytanie brzmi jak zmienić to na .3DS?
 


maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Tak. Ale ja chcę wyciągnąć model z moda, a nie z gry podstawowej.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Hej no proszę pomózcie, bo mi bardzo zależy.
 

aDragon

aDragon

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Otwórz je w programie do edycji 3d, i zapisz je jako nowy plik w formaci 3ds. :wink:
 
Wpadłeś na pomysł? Uważaj żebyś się nie potknął!



-Ile koń ma nóg?

-Osiem! Dwie lewe, dwie prawe, dwie przednie i dwie tylne!

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ale 3ds maxowy różni się od 3ds'a gothicowego. Więc taki zapisany w maxie nie bedzie działał. Musisz zapisać to kerraxem
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytat: maciejh link=topic=11345.msg110306#msg110306#msg110306#msg110306 date=1283364394
Tak. Ale ja chcę wyciągnąć model z moda, a nie z gry podstawowej.
1. Nie dubluj postów bo to spam.
2. Wyciąganie modeli z modyfikacji bez wyraźnej zgody autora jest kradzieżą.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie kradzieżą jeśli zatrzymam to dla siebie i tylko dla siebie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry