Skalowanie modelu w skryptach (Gothic 2 NK) 3203 2

O temacie

Autor Moszek

Zaczęty 2.08.2010 roku

Wyświetleń 3203

Odpowiedzi 2

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Siema! Mam pytanko, czy za pomocą skryptów można skalować model? (czyli go zmniejszyć lub zwiększyć) Chciałem zrobić, by jeden NPC był takim kurduplem. Zmiejszanie modelu w programie, pisanie MDSa trochę by zajęło. A może pamiętacie jak był zrobiony mały trol w jedynce? Czy był to inny MDS, czy był skalowany w skryptach? (nie mam przy sobie jedynki)

Skalowany, nie scalowany,
Adanos
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Modeli statycznych skalować się nie da. Da się jednak skalować ciała NPC i potworów - funkcja
Mdl_SetModelScale (self, 2.0, 2.0, 2.0)Jako argumenty wprowadzasz wymiary nowego modelu w stosunku do oryginalnego w trzech osiach układu współrzędnych (szerokość, wysokość, głębokość) - w moim przykładzie całe ciało będzie dwukrotnie większe.

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie Avallach, o to właśnie mi chodziło. Temat oczywiście do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry