Pytanie odnośnie do pliku.asc i 3ds Max'a 1822 4

O temacie

Autor adrianx

Zaczęty 19.07.2010 roku

Wyświetleń 1822

Odpowiedzi 4

adrianx

adrianx

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Witam,
 Nurtuje mnie jedna rzecz, chciałbym zrobić jakby taką nieruchomą pelerynę do zbroi. Nie wiem za bardzo jak to wykonać. Czy wymodelować ją i dodać do zbroi i eksportować, czy pokombinować z samym modelem zbroi. Prosiłbym o wyrozumiałą odpowiedź, bo nie za bardzo jeszcze znam się na modelowaniu (ale nie jestem początkującym).

PS: Jeśli zły to proszę o przeniesienie go do właściwego.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Gdyby miała być faktycznie totalnie nieruchoma, niezwiązana z "fizyką" (przenikanie) ani oświetleniem, można by ją zrobić jako osobny model wyświetlany przez pfx. Jeśli chcesz aby nie wyglądała jak wykuta z kamienia, musiałbyś wymodelować ją jako osobny obiekt w pliku .asc zbroi i poprzyczepiać punkty do kości animacji.

adrianx

adrianx

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Wszystkimi punktami czy tylko kilka wystarczy? Mogę to zrobić vertexami lub attach?
A kości animacji to te sześciany wewnątrz modelu?

EDIT: Wymodelowałem, nałożyłem teksturę ale efektu nie ma ;/
 

adrianx

adrianx

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
jak chcesz ta pelerine to sobie otvorz v maxie jakasz zbroj i zrob pelerine (ograniczenie poly to 2000 czili vszystkie objekty razem niemoga macz viencej inacz zazvyczaj cosz vyvala) potem tej pelerinie dodaj do modifiers phisyque i daj attach to bone i podlancz na bip 01 poptem daj lanczenie do kosci vertexami no i najpierv vszystkie usun z jakychkolviek kosci i potem np od karku po spodnie podlancz do cziala i przi nogach tez polancz i pelerina bendzie sie ruszacz zaraz z czialem
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry