GIINK: Sieć 111116 179

O temacie

Autor emace

Zaczęty 17.07.2010 roku

Wyświetleń 111116

Odpowiedzi 179

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Mnie też ciekawi czy modelujesz coś.

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
O ile wiem, to emace nic nie robi ze względu na brak zainteresowania jego modem.  :lol2:  Te informacje pochodzą z tegorocznego dnia screena, ale mogą być nieaktualne.
 
Комиссар RBT

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
jakis postep nad projektem?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
wkrótce wracam do prac i będe kończył świat. Mam za dużo pracy przy optymalizacji mesha świata. Praktycznie w tym czasie mógłbym modelować obiekty, albo projektować kąty i zakątki świata. Troche to demotywuje, ale ostatnio myslami wracam do 3dsmaxa. Chce skończyć model świata i wprowadzić przyrodę. Jak to ogarnę, założe dopiero osady, miasteczka i miasto. Pracować będe mniej niż na początku, więc będzie się to wlekło i wlekło.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Mam za dużo pracy przy optymalizacji mesha świata.
Większość skał (a z tych twój świat składa się chyba przede wszystkim) można odchudzić zwykłym optimize. Max gubi co prawda mapę przy tym ale w przypadku skał to chyba nie problem bo te się mapuje w kilka chwil. Możesz też 3d coat#msg1007981a spróbować.

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Narzedzie "optymize" znam. Mój świat ma wystające góry z płaskiego podłoża, kanion, czy też wysokie skalne ściany więc masz rację, ale z tym nie ma problemu. Bardziej mi chodzi o usuwanie niepotrzebnyh poligonów z szczegułowo zaprojektowanych naturalnych lokacji. Dużo mam tego do poprawki, gnębi mnie to, bo wystartowałem z pracami w nie przemyślany sposób. Nie wiedziałem wtedy, że gry (nawet najnowsze) projektuje się wg zasady "lowPoly"
Potęguje to cały czas.
3d coat'a  nic mi to nie mowi, będe szukał.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
i jak tam pracę nad modem będą screeny
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
na razie nie chce mi się jakoś ;/
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
czyli poczekamy jeszcze jakieś dwa lata
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Jak tam praca?

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
na razie nie chce mi się jakoś ;/

To chyba mówi samo przez sie, a poza tym emace nie ma ochoty przebywać z tak niedojrzałymi jak My, o ile dalej tak uważa.
 
Комиссар RBT

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Tak sobie tylko burczę pod nosem, ale gdybym wiedział, że to zlejesz to bym ci nie pomagał.

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Myślę o modzie codziennie. Tzn, jak fajnie było by wrócić, i znowu chodzić spacerkiem i grzebać w 3DSmaxie.
Czemu doba ma tylko 24 godziny, a wciągu niej człowiek pracujący i mający rodzinę ma czas dla siebie od 22:00 do 00:00 ?
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Weź sobie więcej osób do pomocy.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
albo daj materialy komu innemu :ok:
 


emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
nadal myślę o modzie codziennie :)
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To fajnie, a czy coś do niego robisz?


Bo ja też codziennie myślę by przestać marudzić wam na forum, ale jak widać rezultatów brak.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

GIINK: Sieć
#117 2012-08-09, 00:08(Ostatnia zmiana: 2012-08-09, 00:08)
Taaa ja tez ciągle moduje ta grę nawet jak moja signa mówi co innego.... :F
 


ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy
Jak idą prace nad modem? Mam super pomysł...
Zawsze kiedy myślisz nad modem
palnij się w łeb i leć go pisać  :lol:

Ja czekam...
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Może ma coś ciekawszego do roboty niż modding 10 letniej gry?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry