Zaciemnienie 2437 2

O temacie

Autor krupam

Zaczęty 15.07.2010 roku

Wyświetleń 2437

Odpowiedzi 2

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra, nie będę pierdolił: Jak zrobić takie "zaciemnienie", tak jak było np. w Velayi z misją z podglądaczem, tzn. jak się go pobiło to ekran się zaciemniał i obie postacie pojawiają się pod drzewem...
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Zaciemnienie
#1 2010-07-16, 11:37(Ostatnia zmiana: 2010-07-16, 11:42)
Wld_PlayEffect("SCREENBLEND_VEL_8",  hero, hero, 0, 0, 0, FALSE); SCREENBLEND_VEL_8 - to chyba jakiś FX, nie jestem pewien.

Dokładniej to tak wygląda skrypt:
if (Info (DIA_VEL_Elena_42))
   && (C_NpcIsDown (Rukhar))
   && (Rukhar_Event_Once == FALSE)
{
   Rukhar_Event_Once = TRUE;
     
   NPC_ExchangeRoutine (Elena, "BAUM");
   NPC_ExchangeRoutine (Rukhar, "BAUM");

   AI_StandUpQuick (hero);

   AI_RemoveWeapon (hero);

   AI_Wait (hero, 3);

   AI_Teleport (hero, "WP_VELAYA_TELEPORT_RUKHAR");

   Wld_SendTrigger ("MOVE_RUKHAR_SCHILD");

   //4 Sekunden Dunkelheit + 4 übergangsphase.
   Wld_PlayEffect("SCREENBLEND_VEL_8",  hero, hero, 0, 0, 0, FALSE);

   CreateInvItems (hero, ItMi_Gold, NPC_HasItems (Rukhar, ItMi_Gold));

   NPC_RemoveInvItems (Rukhar, ItMi_Gold, NPC_HasItems (Rukhar, ItMi_Gold));
};

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zaciemnienie
#2 2010-07-16, 11:59(Ostatnia zmiana: 2010-12-19, 22:30)
Tak, to VFX korzystający z screenblend.scx.
U siebie w skryptach mam coś takiego, chyba o to chodzi:
INSTANCE SCIEMNIANIE(CFx_Base_Proto)
{
visName_S = "screenblend.scx";
userString[0] = "100000000000";
userString[1] = "0 0 0 255";
userString[2] = "0";
visAlphaBlendFunc_S = "BLEND";
emFXLifeSpan = 2;
};


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry